juonipaljastuksia

Tänne tiedot

No mitäs tiedätte maajussien tilanteesta nyt. Paljastuksia. Onko kukaan nähnyt heitä missään ja mitä heille nyt kuuluu?

22

5302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------

      -----------------

    • joku mainitsi,

      että Arto olisi muuttanut kaverinsa kanssa Venezuelaan ja Jukalla alkaa ensi syksynä remontti-Reiska-ohjelma mtv3:lla, Maarit sai houkuteltua Jounin kännykän käyttäjäksi ja nyt he ovat tekstailleet viestejä koko talven ajan, ja Janne ja Mervi odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan, jonka pitäisi syntyä jo kesäkuussa

      • 31

        tämä oli hyvä...


      • we are the world
        31 kirjoitti:

        tämä oli hyvä...

        Jouni asuu traktorin kanssa ja suunnittelee kevätkylvöjä.Juha seisoo kirkon eteisessä ja ottaa hattua päästä ja pokkailee peilin kanssa.Mikko asuu Hesassa ja on tuttu näky julkkisbileissä.Emmi ja Tatu perustaa pizzerian metsään A-oikeuksin.Tea asuu heppoineen Tampereella Arton asunnon parvekkeella.

        Sarjan hylätyt perustaa kuoron ja kerää varoja autioituvan maaseudun pelastamiseksi.


      • xgdgdgdg
        we are the world kirjoitti:

        Jouni asuu traktorin kanssa ja suunnittelee kevätkylvöjä.Juha seisoo kirkon eteisessä ja ottaa hattua päästä ja pokkailee peilin kanssa.Mikko asuu Hesassa ja on tuttu näky julkkisbileissä.Emmi ja Tatu perustaa pizzerian metsään A-oikeuksin.Tea asuu heppoineen Tampereella Arton asunnon parvekkeella.

        Sarjan hylätyt perustaa kuoron ja kerää varoja autioituvan maaseudun pelastamiseksi.

        Jostain luin, että Juha ja Pia ovat kihloissa. Pia asustelee naapurikunnassa töiden takia.


      • mäntyharjulta
        xgdgdgdg kirjoitti:

        Jostain luin, että Juha ja Pia ovat kihloissa. Pia asustelee naapurikunnassa töiden takia.

        Yllättäen pariksi tuli Juha ja Emmi. Kuitenkin tuokin juttu on sittemmin hiipunut. Muut paljastukset ovat mielikuvituksen tuotetta...


      • hm
        mäntyharjulta kirjoitti:

        Yllättäen pariksi tuli Juha ja Emmi. Kuitenkin tuokin juttu on sittemmin hiipunut. Muut paljastukset ovat mielikuvituksen tuotetta...

        Tea ei olisi valinnut kumpaakaan. En tiedä onko totta.


      • ihmettelisi, jos

        Jouni olis saanut oman kännykän myös Maaritilta


    • salakurkkija

      ...mutta kai joku hiljaa voi kuiskata, pitääkö paikkaansa että Tea valitsi sen Arton kuitenkin.
      Onko Tea myynnyt omakotitalonsa ja muuttanut Tampereelle...
      Jos näin on kun ohjelma loppuu, en uso että se kestää...
      Jukalle liputan.
      Komea mies joka tekee sen eikä meinaa...
      ei urputa eikä vaahdo...
      Huumorimieltä...ihku!
      Olkoon erosyyt hänellä mitkä tahansa, on esiintynyt tähän asti mielestäni edukseen...

      • nåin on

        Tean hepat meni jalostajalle ja tila myyntiin.Nyt Tea asuu Arton luona ja on kiltti kotirouva.Arto ajaa ympäri Suomea ja tekee kauppaa.


    • 20+7

      Jäi toi vika jakso kattomatta mut Mikko meni kihloihin ja oli mykkäkoulu menossa tossa kun sarja alko. Nyt varmaan on homma ohi en tiedä.

      • bbag

        Mikko kihlasi sarjan kuvauksissa Hennan. Eivät ole enää yhdessä. Kertoi Mikon fb-kaveri kun kysyin


    • -

      Mervi tuskin enää ton Jannen kaa on. Pari kertaa nähny sen ja ilmeisestikin sen miehen(?) tuol kaupungilla, tai sit se on vaan todella läheistä ystävyyttä! :D

      • Saulixi

        Emmilläkin uus mies kainalossa. Ja mikseipä olisi. Kyllä on upea ja tavoittelemisen arvoinen neito : )


      • olioli
        Saulixi kirjoitti:

        Emmilläkin uus mies kainalossa. Ja mikseipä olisi. Kyllä on upea ja tavoittelemisen arvoinen neito : )

        Hyvä perse tolla mikon muijalla ainakin oli.


      • Äksy exä
        olioli kirjoitti:

        Hyvä perse tolla mikon muijalla ainakin oli.

        ...että Tean hevonen olisi kuollut nyt pääsiäisen aikaan auto-onnettomuudessa, mutta ihmisille ei ollut tullut vahinkoa. Ikävää Tealle, toivottavasti rakkausrintamalla menee sentään hyvin.


      • ikfvhkfjvnzdfj
        Saulixi kirjoitti:

        Emmilläkin uus mies kainalossa. Ja mikseipä olisi. Kyllä on upea ja tavoittelemisen arvoinen neito : )

        olevan Emmi ja sen uusi mies aika läheisissä väleissä!


      • pläääähh!
        ikfvhkfjvnzdfj kirjoitti:

        olevan Emmi ja sen uusi mies aika läheisissä väleissä!

        Miksei Tatu kelvannut sille ?? Komea ja uljas nuorimies.


      • Eniten kiinnostaa
        pläääähh! kirjoitti:

        Miksei Tatu kelvannut sille ?? Komea ja uljas nuorimies.

        Kertokaa nyt, te jotka varmasti heidät tiedätte, että kuka todella otti kenet ja ketkä on yhdessä tänäkin päivänä? Jouni otti kenet? Tea otti kenet? Juha otti kenet? Mikko otti kenet? Emmi otti kenet? Kertokaa kertokaa!


      • tietoax
        Eniten kiinnostaa kirjoitti:

        Kertokaa nyt, te jotka varmasti heidät tiedätte, että kuka todella otti kenet ja ketkä on yhdessä tänäkin päivänä? Jouni otti kenet? Tea otti kenet? Juha otti kenet? Mikko otti kenet? Emmi otti kenet? Kertokaa kertokaa!

        Onhan tuo tilanne näkynyt viimeisimmissä jaksoissa aika selkeästi: Alun tunteet ja kiinnostus on hiipuneet kaikilla "pareilla"

        Emmi-> Tatu

        Mikko-> Henna

        Tea-> Arto

        Jouni->Maarit, jolta sai kuitenkin pakit

        Juha->Ei kumpaakaan


      • pariutuminen
        tietoax kirjoitti:

        Onhan tuo tilanne näkynyt viimeisimmissä jaksoissa aika selkeästi: Alun tunteet ja kiinnostus on hiipuneet kaikilla "pareilla"

        Emmi-> Tatu

        Mikko-> Henna

        Tea-> Arto

        Jouni->Maarit, jolta sai kuitenkin pakit

        Juha->Ei kumpaakaan

        todellakin menee, eikö totta vaan?


      • kyllä...
        pariutuminen kirjoitti:

        todellakin menee, eikö totta vaan?

        Jounille kehitteillä oma talkshow ohjelma JOUJOU HEHHE..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe