helluntailaiset tai muut kristityt aidosti tai eniten vain itseään?
Tuli vaan mieleen, kun vaikka on olemassa "Jeesus-palsta" , niin siellä ei kirjoittele monikaan.
Itse asiassa siellä on tänään tullut vain minun yksi viestini:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3965
Arvostavatko
3
113
Vastaukset
- Jeesusta
jos odotellaan että Jeesus itse sinne kirjoittaisi. Jutut olisivat kuitenkin paljon viisaampia kuin meidän vajavaisten ihmisten vaikka olisimme kuinka voideltua tai täynnä Pyhää Henkeä niin se ei oikein näy kirjoittamisessa. Siihen voitelu ei riitä.
- ml213.
Mutta, ei se aina arvostamiseen liity, jos ei saa aktivoiduksi toisia pohtimaan asiaansa.Esitetty asia ei vain kiinnosta tai ole lähellä sydäntä/ajatuksia.
Tuosta arvostamisesta hieman. En edes tiedä elänkö/teenkö oikein, mutta yleensä arvostan ihmistä,- joka etsii totuutta tai yleensä pysyy pohdittavassa aiheesa,- ilman vastapuolen halveksimista tms. Yleensä pyrin pysymään kaukana ihmisestä,- joka elää halveksien toisia.NIin, olipa kyseessä ateisti tai uskonnollinen ihminen.
Jos ihminen on uudestisyntynyt, niin hän ei todella elä halveksuen toista ihmistä.Uudestisyntyminen MUUTTAA ihmisestä tämän alueen eli ihminen ei saa rauhassa tehdä tätä,- vaan Pyhä Henki muistuttaa ja siten ohjaa pois entisestä lihallisesta elämästä.- olemukseen vaikuttaa
Ihminen voi halveksia toisia myös sanottomasti. Olemuksellaan sekä ilmeillään. Ja oikeastaan niinhän halveksiminen tapahtuu, sanat ovat vain siinä kuorrutus.
Ja tietenkin uudestisyntyminen muuttaa sitä ettei ihminen näytä ylpeältä, ei katso toisia ihmisiä pistävästi eikä nokkavasti, vaan olemukseltaan sekä ilmeiltään luonteva kaikissa tilanteissa sekä tapahtumissa. Oli hän tuttujen tai tuntemattomien seurassa niin ei levitä ympärilleen olemuksellaan kireyttä eikä epäilyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482