Tän illan lähetys oli kyllä todellakin kunnon show! Mikon morsmaikkuehdokas Mervi ja Emmin sulhaskanditaatti Janne ihastuivat jo Vanajanlinnassa ja Tea ihastui Artoon heti kirjeen saatuaan, oli salatreffit sun muut... Nyt sitten Tean rakas Arto kiukkuilee kuin teinipoika, ois varmaan kannattanut putata vaan niitä golfpallojaan muihin reikiin kun ei kunnon hevostilan hommiin kantti kestä... Kyllä tästä ohjelmaformaatista on mennyt maku kun näin surkeita maajusseja edes valitaan! parempiakain olisi varmasti ollut tarjolla! Kuka helvetti ne valinnat tekee????
Tän illan show
8
845
Vastaukset
- mene ite
mukaan...nosta tasoa...vittuuko valitat?
- pirjo&heikki
Iso Floppi koko ohjelma, "showta" tuosta ei saa tekemälläkään. Ehdokkaat panee ristiin, useammalla tilalla käytännössä vain yksi kandidaatti. Ja aikamiespojilla ei juttu luista, tuotantotiimin pitää tunkea sanat suuhun.
- aurinko(
Ällistyttävän oikeassa Arto oli tean empimisen suhteen. Yö menee valvoessa kumman ottaisi.....Kukaan ei toivo tuollaista kohtelua minkä tea järkkää Artolle. teassa näkyy oikukas ja pomotar-piirteet. Arto olis viisas kun lähtisi jo kotiin..
- Tea mieti tark.
jos ottaa Arton, mieshän on ihan ....ei riitä sanat kertomaan. Ei osaa mitään, tuittuilee vaan mustasukkaisuuksissaan. Jukka tarttuu töihin heti ja tuntuu mahdottoman mukavalta. Jos Tea valitsee Arton,niin voimia vaan Tealle jaksaa, eipä mies takuulla ole helpoimpia elämän kumppaneita.
- gigii
Tea mieti tark. kirjoitti:
jos ottaa Arton, mieshän on ihan ....ei riitä sanat kertomaan. Ei osaa mitään, tuittuilee vaan mustasukkaisuuksissaan. Jukka tarttuu töihin heti ja tuntuu mahdottoman mukavalta. Jos Tea valitsee Arton,niin voimia vaan Tealle jaksaa, eipä mies takuulla ole helpoimpia elämän kumppaneita.
Arto oli juu, mutta korvaani pistivät myös Tean epäilyt "on esitetty spekulaatioita, ettet pärjäisi kanssani, etkä maalla". Jos on jo alusta lähtien Teakin toitottanut, että Arto on hänen miehensä, niin tuollaiset piikittelyt myös hänen puoleltaan pitäisi jättää sikseen! Mutta siitä olen tyytäväinen, että Janne ja Mervi löysivät toisensa. Jokin Emmissä tökkinyt alusta lähtien.
- jos nyt ei tämä
gigii kirjoitti:
Arto oli juu, mutta korvaani pistivät myös Tean epäilyt "on esitetty spekulaatioita, ettet pärjäisi kanssani, etkä maalla". Jos on jo alusta lähtien Teakin toitottanut, että Arto on hänen miehensä, niin tuollaiset piikittelyt myös hänen puoleltaan pitäisi jättää sikseen! Mutta siitä olen tyytäväinen, että Janne ja Mervi löysivät toisensa. Jokin Emmissä tökkinyt alusta lähtien.
Tean piikittely lopu ihan välittömästi niin me ei koskaan saada Teasta ja Artosta ihanaa lemmenparia, ja on se niin väärin meitä kohtaan, me sentään seurataan tätä ohjelmaa. Onko nyt joku pässi mennyt kertomaan Teallekin jotain epämääräisistä spekulaatioista, ettei Arto pärjäisi hänen kannssaan tai ylipäätänsä maalla. Tottahan se onkin, mutta ei sitä sentään olisi Tealle tarvinnut kertoa. Ei Arto sentään aidantolppia aio hevostilalla kannella, sillä hän osti puttausmailatkin tätä ohjelmaa varten ja hän tietää, etti koko Suomessa ole yhtään oikeaa kaupunkia. Hän sen tietää ja hän on Tampereen metsälähiössä kasvanut aikuiseksi puolukanvarpujen ja kanervikkojen keskellä. Mutta pitäishan nyt sentään Tean olla tyytyväinen että pääsi tähän ohjelmaan ja kyllä hänen pitäisi ottaa Arto miehekseen, kun se pääsi jo pussaamaankin ihan ensimmäisellä tapaamisella.
- mirtsu11
jos nyt ei tämä kirjoitti:
Tean piikittely lopu ihan välittömästi niin me ei koskaan saada Teasta ja Artosta ihanaa lemmenparia, ja on se niin väärin meitä kohtaan, me sentään seurataan tätä ohjelmaa. Onko nyt joku pässi mennyt kertomaan Teallekin jotain epämääräisistä spekulaatioista, ettei Arto pärjäisi hänen kannssaan tai ylipäätänsä maalla. Tottahan se onkin, mutta ei sitä sentään olisi Tealle tarvinnut kertoa. Ei Arto sentään aidantolppia aio hevostilalla kannella, sillä hän osti puttausmailatkin tätä ohjelmaa varten ja hän tietää, etti koko Suomessa ole yhtään oikeaa kaupunkia. Hän sen tietää ja hän on Tampereen metsälähiössä kasvanut aikuiseksi puolukanvarpujen ja kanervikkojen keskellä. Mutta pitäishan nyt sentään Tean olla tyytyväinen että pääsi tähän ohjelmaan ja kyllä hänen pitäisi ottaa Arto miehekseen, kun se pääsi jo pussaamaankin ihan ensimmäisellä tapaamisella.
piikittelyä, vaan tosiasia että Tea tekee elämänsä virheen jos Arton ottaa. Olen huomannut jo alusta
asti että Artossa on jotain hyvin kovaa ja häijyä, ja nyt se varmistui, kun ei pystynyt enää salaamaan
oikeaa luonnettaan. Ei kukaan pysty kauaa teeskentelemään, ja oikea luonne nähdään siinä miten
käyttäytyy eri tilanteissa. Itse lopettaisin suhteen heti alkuunsa, enkä kuuntelisi hetkeäkään
tiuskimista ja kiukuttelua, ja toivon että niin tekee Teakin! Arto ei ole sopiva Tealle, jos nyt sitten ei
satu pitämään kovasta, kiukkuisesta ja tosikosta miehestä... - aqwa
mirtsu11 kirjoitti:
piikittelyä, vaan tosiasia että Tea tekee elämänsä virheen jos Arton ottaa. Olen huomannut jo alusta
asti että Artossa on jotain hyvin kovaa ja häijyä, ja nyt se varmistui, kun ei pystynyt enää salaamaan
oikeaa luonnettaan. Ei kukaan pysty kauaa teeskentelemään, ja oikea luonne nähdään siinä miten
käyttäytyy eri tilanteissa. Itse lopettaisin suhteen heti alkuunsa, enkä kuuntelisi hetkeäkään
tiuskimista ja kiukuttelua, ja toivon että niin tekee Teakin! Arto ei ole sopiva Tealle, jos nyt sitten ei
satu pitämään kovasta, kiukkuisesta ja tosikosta miehestä...Kuka tuollaista kauhukakaraa kestäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49750
- 68737
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610