Tän illan show

Maaseutu kunniaan

Tän illan lähetys oli kyllä todellakin kunnon show! Mikon morsmaikkuehdokas Mervi ja Emmin sulhaskanditaatti Janne ihastuivat jo Vanajanlinnassa ja Tea ihastui Artoon heti kirjeen saatuaan, oli salatreffit sun muut... Nyt sitten Tean rakas Arto kiukkuilee kuin teinipoika, ois varmaan kannattanut putata vaan niitä golfpallojaan muihin reikiin kun ei kunnon hevostilan hommiin kantti kestä... Kyllä tästä ohjelmaformaatista on mennyt maku kun näin surkeita maajusseja edes valitaan! parempiakain olisi varmasti ollut tarjolla! Kuka helvetti ne valinnat tekee????

8

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene ite

      mukaan...nosta tasoa...vittuuko valitat?

      • pirjo&heikki

        Iso Floppi koko ohjelma, "showta" tuosta ei saa tekemälläkään. Ehdokkaat panee ristiin, useammalla tilalla käytännössä vain yksi kandidaatti. Ja aikamiespojilla ei juttu luista, tuotantotiimin pitää tunkea sanat suuhun.


    • aurinko(

      Ällistyttävän oikeassa Arto oli tean empimisen suhteen. Yö menee valvoessa kumman ottaisi.....Kukaan ei toivo tuollaista kohtelua minkä tea järkkää Artolle. teassa näkyy oikukas ja pomotar-piirteet. Arto olis viisas kun lähtisi jo kotiin..

      • Tea mieti tark.

        jos ottaa Arton, mieshän on ihan ....ei riitä sanat kertomaan. Ei osaa mitään, tuittuilee vaan mustasukkaisuuksissaan. Jukka tarttuu töihin heti ja tuntuu mahdottoman mukavalta. Jos Tea valitsee Arton,niin voimia vaan Tealle jaksaa, eipä mies takuulla ole helpoimpia elämän kumppaneita.


      • gigii
        Tea mieti tark. kirjoitti:

        jos ottaa Arton, mieshän on ihan ....ei riitä sanat kertomaan. Ei osaa mitään, tuittuilee vaan mustasukkaisuuksissaan. Jukka tarttuu töihin heti ja tuntuu mahdottoman mukavalta. Jos Tea valitsee Arton,niin voimia vaan Tealle jaksaa, eipä mies takuulla ole helpoimpia elämän kumppaneita.

        Arto oli juu, mutta korvaani pistivät myös Tean epäilyt "on esitetty spekulaatioita, ettet pärjäisi kanssani, etkä maalla". Jos on jo alusta lähtien Teakin toitottanut, että Arto on hänen miehensä, niin tuollaiset piikittelyt myös hänen puoleltaan pitäisi jättää sikseen! Mutta siitä olen tyytäväinen, että Janne ja Mervi löysivät toisensa. Jokin Emmissä tökkinyt alusta lähtien.


      • jos nyt ei tämä
        gigii kirjoitti:

        Arto oli juu, mutta korvaani pistivät myös Tean epäilyt "on esitetty spekulaatioita, ettet pärjäisi kanssani, etkä maalla". Jos on jo alusta lähtien Teakin toitottanut, että Arto on hänen miehensä, niin tuollaiset piikittelyt myös hänen puoleltaan pitäisi jättää sikseen! Mutta siitä olen tyytäväinen, että Janne ja Mervi löysivät toisensa. Jokin Emmissä tökkinyt alusta lähtien.

        Tean piikittely lopu ihan välittömästi niin me ei koskaan saada Teasta ja Artosta ihanaa lemmenparia, ja on se niin väärin meitä kohtaan, me sentään seurataan tätä ohjelmaa. Onko nyt joku pässi mennyt kertomaan Teallekin jotain epämääräisistä spekulaatioista, ettei Arto pärjäisi hänen kannssaan tai ylipäätänsä maalla. Tottahan se onkin, mutta ei sitä sentään olisi Tealle tarvinnut kertoa. Ei Arto sentään aidantolppia aio hevostilalla kannella, sillä hän osti puttausmailatkin tätä ohjelmaa varten ja hän tietää, etti koko Suomessa ole yhtään oikeaa kaupunkia. Hän sen tietää ja hän on Tampereen metsälähiössä kasvanut aikuiseksi puolukanvarpujen ja kanervikkojen keskellä. Mutta pitäishan nyt sentään Tean olla tyytyväinen että pääsi tähän ohjelmaan ja kyllä hänen pitäisi ottaa Arto miehekseen, kun se pääsi jo pussaamaankin ihan ensimmäisellä tapaamisella.


      • mirtsu11
        jos nyt ei tämä kirjoitti:

        Tean piikittely lopu ihan välittömästi niin me ei koskaan saada Teasta ja Artosta ihanaa lemmenparia, ja on se niin väärin meitä kohtaan, me sentään seurataan tätä ohjelmaa. Onko nyt joku pässi mennyt kertomaan Teallekin jotain epämääräisistä spekulaatioista, ettei Arto pärjäisi hänen kannssaan tai ylipäätänsä maalla. Tottahan se onkin, mutta ei sitä sentään olisi Tealle tarvinnut kertoa. Ei Arto sentään aidantolppia aio hevostilalla kannella, sillä hän osti puttausmailatkin tätä ohjelmaa varten ja hän tietää, etti koko Suomessa ole yhtään oikeaa kaupunkia. Hän sen tietää ja hän on Tampereen metsälähiössä kasvanut aikuiseksi puolukanvarpujen ja kanervikkojen keskellä. Mutta pitäishan nyt sentään Tean olla tyytyväinen että pääsi tähän ohjelmaan ja kyllä hänen pitäisi ottaa Arto miehekseen, kun se pääsi jo pussaamaankin ihan ensimmäisellä tapaamisella.

        piikittelyä, vaan tosiasia että Tea tekee elämänsä virheen jos Arton ottaa. Olen huomannut jo alusta
        asti että Artossa on jotain hyvin kovaa ja häijyä, ja nyt se varmistui, kun ei pystynyt enää salaamaan
        oikeaa luonnettaan. Ei kukaan pysty kauaa teeskentelemään, ja oikea luonne nähdään siinä miten
        käyttäytyy eri tilanteissa. Itse lopettaisin suhteen heti alkuunsa, enkä kuuntelisi hetkeäkään
        tiuskimista ja kiukuttelua, ja toivon että niin tekee Teakin! Arto ei ole sopiva Tealle, jos nyt sitten ei
        satu pitämään kovasta, kiukkuisesta ja tosikosta miehestä...


      • aqwa
        mirtsu11 kirjoitti:

        piikittelyä, vaan tosiasia että Tea tekee elämänsä virheen jos Arton ottaa. Olen huomannut jo alusta
        asti että Artossa on jotain hyvin kovaa ja häijyä, ja nyt se varmistui, kun ei pystynyt enää salaamaan
        oikeaa luonnettaan. Ei kukaan pysty kauaa teeskentelemään, ja oikea luonne nähdään siinä miten
        käyttäytyy eri tilanteissa. Itse lopettaisin suhteen heti alkuunsa, enkä kuuntelisi hetkeäkään
        tiuskimista ja kiukuttelua, ja toivon että niin tekee Teakin! Arto ei ole sopiva Tealle, jos nyt sitten ei
        satu pitämään kovasta, kiukkuisesta ja tosikosta miehestä...

        Kuka tuollaista kauhukakaraa kestäisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe