Jani ja Emppu on vakaasti sitä mieltä, että kana-raksut ovat ehdottomasti parasta, mitä ovat tähän saakka syöneet raksuissa. Toinen on tuo naudanliha ja kaikki nuo Friskiesin ym. raksut jäivät nyt täysin unholaan ja ei niitä tosiaankaan voi edes verrata näihin, kun näitä on nyt päässyt maistamaan. Onneksi annoin äiteelle sen yhden pussin naudanlihaa, kun aattelin, että Jani ei voi ollenkaan syödä sitä, mutta sekin onneksi menee nyt pieninä erinä oikein hyvin. Äiti-muori juuri tänään puhelimessa kehui, että tämä Purina maistuu selvästi paremmin, kun Royal Canin, mitä he ovat aina ostaneet kissoilleen. Tässä on ollut jo muutama muukin tuttu, mille olen kehunut tätä safkaa ja nämäkin menivät ostamaan sitä ja kissat syövät kuulemma oikein hanakasti niitä. Kyl se taitaa olla ny niin, et miekin vaihan tohon Purinaan kokonaan, jospa tuo miunkin tukka alkaisi kiiltää, kuten Janilla turkki, kun tukka on vielä vähän rapakunnossa, kiitos viime kesäisen moottoripyöräilyn...
Terveisiä Purinoille :)
1
199
Vastaukset
- tofuliini
juu, "syödään kanaa"! Taidan kuitenkin pysyä erossa raksuista, ettei kissa käy kimppuuni:)))
Taitaa meilläkin jäädä nuo Royal Caninit syömättä, kanaraksut näemmä vievät voiton!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876