Olen melkein täysin haluton ja se vaivaa poikaystävääni

Ahdistuskammari

Olen hieman yli 20vuotias nainen ja olen seurustellut elämäni aikana vain kahden miehen kanssa.
En juurikaan tunne halua seksiin kuin korkeintaan parikertaa kuussa jos joitain päiväunia ei lasketa, nykyinen mieheni haluaa seksiä jopa kahdesti viikossa, ehkä enemmänkin...

Olen sanonut hanelle että seksin aikana minuun sattuu (ja sattuukin ihan oikeasti), en yleensä muutenkaan tunne oloani hyväksi jos minuun tungetaan jotain ulkopuolista, masturboin aika harvoin ja silloinkin vain vibralla ja korkeintaan yhdellä sormella, joskus kun olen poikaystäväni kanssa niin pyydän häntä sormettamaan minua ja käyttämään samalla vibraattoria.
Yksin saan orgasmin melkein aina, hänen kanssaan ehkä noin puolet siitä mitä yksin, muutenkin orgasmini tuntuvat kovin vaisuilta jos mies on mukana, vain kerran olen melkein tullut kun hän on antanut minulle suuseksiä.

Seurustelua meillä on takana noin vuosi ja olenkin kertonut poikaystävälleni jokin aika sitten että en pidä seksistä kovinkaan paljoa, hän tuntui masentuvan siitä aika pahasti ja halusi olla pari päivää yksin, nyt kun olemme palanneet yhteen niin hän vaikuttaa jotenkin surulliselta, ei hymyile enään juuri ollenkaan ja kun sanoin hänelle ennen nukkumaanmenoa että rakastan häntä niin hän selvästikkin itki lauseeni jälkeen eikä puhunut oikeastaan enään mitään vaan nukahti.

Sittemmin hän on kertonut että hänellä ahdistaa ja kuulemma "tuntee itsensä hyväksikäyttäjäksi" kanssani.
Olen monesti koittanut näyttää hänelle että välitän hänestä ja hänen seksuaalisuudestaan esimerkiksi hieromalla häntä ennen nukkumaanmenoa ja joskus olen jopa saattanut hieroa hänen penistään jonkin aikaa tai "imenyt" häntä. Kun olen lopettanut niin mieheni onkin alkanut kourimaan minua ja sanoo haluavansa minua vaikka saatan olla jo nukahtamaisillani ja vaikka hän olisi juuri hetki sitten ollut itse ihan "poikki"...
Sama homma toistuu monesti aamuisin, kun haluaisin nukkua niin hän pussailee ja kiehnaa vieressä eikä jätä rauhaan ennen kuin sanon että haluan nukkua, silloinkin hän vain alkaa mököttämään ja lähtee töihin. Joskus hän ei edes hyvästele kun menee ovesta ulos vaan pyytelee aamuista käytöstänsä anteeksi tekstiviestillä vasta joskus puolenpäivän jälkeen :/

Voisin jatkaa vaikka loputtomiin mutta eiköhän tähän tullut kaikki oleellisin mielenpäältä.

4

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirva82

      Pahin mitä tuossa tilanteessa voisi tapahtua on että miestäsi ei kiinnosta seksi kanssasi kohta enää ollenkaa, olette vielä niin tuoreessa suhteessa että miehesi saattaa lähtä jonkin paremman toivossa muualle.

    • ei haluta

      Tässä mun stoori, olen reilusti päälle 20 nainen, neitsyt, en tosin tahtoisi,mutta kun erosin exästäni, kaikki seksiin liittyvä alkoi tuntumaan pahalta. exäni ei halunnut minua, siitä syystä olen siis neitsyt. Ehkä exäni haluamattomuus sai minut tuntemaan itseni epä seksikkääksi ja muutenkin vastenmieliseksi.

      Nyt erosta on jo vuosia ja vieläkin minulla on sellainen tunne, että karttelen miehiä ja suhdetta sen takia, että minun pitäisi harrastaa seksiä miehen kanssa, mutta kun ei tee enää mieli. Toki haluaisin kokea miltä se tuntuu, mutta en kyllä pysty kuvittelemaan itseäni sekstailemassa edes joka viikko...

      en ole ruma enkä ylipainoinen, sitä kaikki varmaan tänne alkavat heittämään, kun lukevat ettei exäni halunnut minua, hän selitti asian niin että ei halua olla neitsyen kanssa,koska hän pelkäsi sen sattuvan HÄNEEN! Hän olikin itsekäs paska kaikinpuolin...

    • dsakadjsk

      Tottakai mieheesi sattuu se, että aina torjut hänet. Mielestäni sinun pitäisi aina kertoa poikaystävillesi haluttomuudestasi HETI suhteen alussa eikä antaa suhteen mennä yhtään pitemmälle. Ihminen, jolla on normaalit halut ei voi seurustella onnellisesti sellaisen ihmisen kanssa, jonka tarpeet ovat täysin erilaiset!

      Ja itsekin olen 20-vuotias nainen.

    • peace&love&sex

      En oikein ymmärrä, että jos sinuun sattuu, niin mikset voi hoitaa ongelmaa menemällä gynekologille. Sielä keskustelisitte että mitä mahdollisuuksia on. Jos sinulla ei ole diagnosoitu mitään sairautta jota ei voi parantaa, niin mikset vain menisi, ihan itsesivuoksi, että saisit nautintoa elämääsi, sekä myös parisunteesi pelastamiseksi. Seksi on kuitenkin niin nautinnollinen tunteita nostattava, rakkauttakin osoittava hetki kahden ihmisen välillä ja se kuuluu parisuhteeseen... pelkään kyllä että miesystäväsi saa lopulta sinusta tarpeekseen kun et ole sen vertaa valmis panostamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe