KIUSA SE ON PIENIKIN KIUSA!

tofuliini (se eka..)

Joku nyt sitten päätti alkaa laittaa sanoja suuhuni ja käyttämään tofuliini nimimerkkiäni.:
Ehkäpä saat nautintosi kiusanteosta vielä muutaman päivän, sittenhän tämä testailu loppuu.

Mielestäni hintalaatu suhde on purinalla kohdallaan, josta olen jo aikaisemmin laittanut kommenttiakin.

23

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisena esiintyminen täällä on rikos ja tuo ei jää tähän tuon henkilön kohdalla enää. Kyseessä on näissä häirintä viesteissä koko ajan sama henkilö, jonka henkilötiedot löytyy kyllä Ylläpidolta ja mikä parasta, kun kuvakin vielä löytyy galleriasta, sillä eihän sitä koskaan tiedä milloin ko. henkilö tulee vastaan... murrr...
      Tietoa meni jo eteenpäin ja tarvittaessa tänne saa kyllä kiellon päästä lähes, joka paikkaan (palstat/chat)

      ( Taas oli poistettava edellinen samanlainen viesti, kun tuli niin sikatörkeä virhe siihen :D )

      • Kofis

        Hyvät palstalaiset!

        Onhan se kivaa, että tällainen kissanruokasaitti on täällä, mutta luuletteko tosiaan, että tämä Purina ei olisi testannut tätä tuotetta jo hyvin tarkkaan ennen sen markkinoille lanseerausta? Se miksi protestoin tällaistä vastaan, johtuu siitä, että tämä on pelkkää myynniedistämistä. Jos tämä olisi ollut jokin oikea testi, niin luuletteko tosiaan, että se olisi tuotu jollekin Suomi24 -saitille? Ei, tiedonvaihto olisi käyty yksityisesti ja salassa. Toiseksi, osa kirjoituksista on aivan selvästi hyvin tarkoituksenhakuisia, ei kukaan voi lähes "rakastua" kissanruokapussin ulkonäköön, kuten eräs aiemmissa viesteissään ilmoitti.

        Minun puolestani end of discussion, mutta älkää menkö ihan näin helppoon!


      • Kofis

        Mietipä vielä sitä, kumman tänne tulisi saada banni, se joka on eri mieltä KISSANruoasta vai se joka uhkaa sen takia väkivallalla??? Taidanpa laittaa sinustakin tietoa eteenpäin.


      • tofuliini

        Kiitos EvilCat välittämisestä:)
        Ikävää, että toisilla on noin sairaalloinen taipumus sekaantua kommentointeihin.
        Onneksi olet testiryhmässämme ja samoin tuo purinan sefu:))
        Eiköhän nuo "yökkäröijät" vaimene viikonlopun jälkeen...


      • Sivusta seurannut
        tofuliini kirjoitti:

        Kiitos EvilCat välittämisestä:)
        Ikävää, että toisilla on noin sairaalloinen taipumus sekaantua kommentointeihin.
        Onneksi olet testiryhmässämme ja samoin tuo purinan sefu:))
        Eiköhän nuo "yökkäröijät" vaimene viikonlopun jälkeen...

        Onko "öykkäröintiä" se, jos joku sanoo oman eriävän mielipiteensä? Jos näin ei saa tehdä, niin ehdotan samaa kuin tuo Kofis, eli sitten kannattaa tehdä nämä testit yksityisillä sivustoilla.


      • tofuliini
        Kofis kirjoitti:

        Mietipä vielä sitä, kumman tänne tulisi saada banni, se joka on eri mieltä KISSANruoasta vai se joka uhkaa sen takia väkivallalla??? Taidanpa laittaa sinustakin tietoa eteenpäin.

        Kysymys on nimimerkin käytöstä. Täällä on joku, joka käyttää kanssani samaa nimimerkkiä Tofuliini, jolla minä olen kirjoitellut tällä palstalla 15.3. lähtien. Sotkee kommenttini omilla kommenteillaan.
        Jokainen saa olla tästä kissanruoasta ja testistä ihan mitä mieltä tahansa. Minut on kuitenkin kissani takia rekrytoitu tälle palstalle kirjoittelemaan. Syytöksesi menee väärään osoitteeseen, Evil Cat ei ole tehnyt mitään laitonta
        Jos sinulla on kissa ja haluat kommentoida Purina kissanruoasta, sivusto on oikea. Jos haluat esittää mielipiteesi jostain muusta, varmaankin Nestle vastaa kommentointeihin.


      • Kofis
        tofuliini kirjoitti:

        Kysymys on nimimerkin käytöstä. Täällä on joku, joka käyttää kanssani samaa nimimerkkiä Tofuliini, jolla minä olen kirjoitellut tällä palstalla 15.3. lähtien. Sotkee kommenttini omilla kommenteillaan.
        Jokainen saa olla tästä kissanruoasta ja testistä ihan mitä mieltä tahansa. Minut on kuitenkin kissani takia rekrytoitu tälle palstalle kirjoittelemaan. Syytöksesi menee väärään osoitteeseen, Evil Cat ei ole tehnyt mitään laitonta
        Jos sinulla on kissa ja haluat kommentoida Purina kissanruoasta, sivusto on oikea. Jos haluat esittää mielipiteesi jostain muusta, varmaankin Nestle vastaa kommentointeihin.

        Jos olen kerran käyttänyt "Tofuliini" nickkiä isolla Teellä, niin kuinka suuri rikos on ollut sinua kohtaan? Kuinka väärin ymmärretyksi olet tuon takia tullut? Purina on kallista, so???
        Minulla on kissa, joka köllöttelee tuossa vieressä ja lähtee kohta ulos haukkaamaan happea! Maalaisena on vaan vaikea ymmärtää tuota eläinten "inhimillistämistä", toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. Eläimiä tulee kohdella hyvin, mutta niiden elämää ei tule inhimillistää pahimpaan jenkkityyliin.


      • emulle
        Kofis kirjoitti:

        Hyvät palstalaiset!

        Onhan se kivaa, että tällainen kissanruokasaitti on täällä, mutta luuletteko tosiaan, että tämä Purina ei olisi testannut tätä tuotetta jo hyvin tarkkaan ennen sen markkinoille lanseerausta? Se miksi protestoin tällaistä vastaan, johtuu siitä, että tämä on pelkkää myynniedistämistä. Jos tämä olisi ollut jokin oikea testi, niin luuletteko tosiaan, että se olisi tuotu jollekin Suomi24 -saitille? Ei, tiedonvaihto olisi käyty yksityisesti ja salassa. Toiseksi, osa kirjoituksista on aivan selvästi hyvin tarkoituksenhakuisia, ei kukaan voi lähes "rakastua" kissanruokapussin ulkonäköön, kuten eräs aiemmissa viesteissään ilmoitti.

        Minun puolestani end of discussion, mutta älkää menkö ihan näin helppoon!

        Onhan tämä aika markkinointia ja ruokahan on väkisinkin ollut pakko testata turvallisuuden ja maistuvuudenkin kanssa ennen kuin firma tuo sitä markkinoille. Toisaalta tällainen testi kuvaa sitä, että yritys on suht varma tuotteensa laadusta ja toimivuudesta, koska voisi tällainen testi purra aika pahasti myös omaan nilkkaa, jos vaikka kaikkien kissat oksentelisivat tai karvojen kunto olisi selkeästi heikentynyt.

        Toisaalta itse uskon myös enemmän kokemuksiin, joita yksityiset ihmiset kirjoittavat kuin yrityksen sanoihin siitä että heidän tuotteensa on hyvä. En minäkään ole mitenkään rakastunut tähän tuotteeseen, kun aikaisemmatkin käyttämämme tuotteet ovat olleet ihan hyviä, mutta rehellisesti voin sanoa ettei mikään hullumpi tuote ja varmasti kokeilemisen arvoinen, jos hyvää ruokaa ei ole vielä löytynyt.

        Eipä täällä tuon Janin mahdollisen vehnäallergian ja meidän tyttöjen kertaluontoisten oksennusten lisäksi ole paljon negatiivista palautetta kuulunut. Jonkin verran tuota ei-muutosta, mutta ihan hyvältä siis näyttää. Ja varmasti on kyllä ollut ihan hyvää mainosta Purina-Onelle. Mikäs siinä on mainostaessa jos ovat hyvän tuotteen tehneet.


      • tofuliini
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Onko "öykkäröintiä" se, jos joku sanoo oman eriävän mielipiteensä? Jos näin ei saa tehdä, niin ehdotan samaa kuin tuo Kofis, eli sitten kannattaa tehdä nämä testit yksityisillä sivustoilla.

        kysymys on edelleen nimimerkin käytöstä. Aika outoa ottaa toisen nimimerkki käyttöön tällä palstalla, ikäänkuin ei muita keksisi..mielestäni tuo oli kiusantekoa.Piste.


      • Sivusta seurannut
        tofuliini kirjoitti:

        kysymys on edelleen nimimerkin käytöstä. Aika outoa ottaa toisen nimimerkki käyttöön tällä palstalla, ikäänkuin ei muita keksisi..mielestäni tuo oli kiusantekoa.Piste.

        Ihmiseet täällä kirjoittavat kuka milläkin nickillä, siihen ei kannata jämähtää. Tärkeintä on asiasiältö. JOs olet noin herkkä nickkisi suhteen, niin miksi et sitten käytä sitä rekisteröityä nickkiäsi? Sitähän eivät voi muut käyttää. Se ikään kuin kertoisi, että olet mielipiteissäsi sanojesi takana.

        Mutta yhtä kaikki, kissanruokakin voi olla näköjään tunteita herättävä asia :) Hyvä tässä keskustelussa on se, ettei ole olemassa yhtä totuutta vaan ihmiset SAAVAT sanoa omat mielipiteensä. Muutenhan tässä ei olisi mitään järkeä edes perustaa tälläista keskustelupalstaa. Suomi24 -sivuston juttuja ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti, täällä on paljon törkyä, mutta myös asiaakin.


      • tofuliini
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Ihmiseet täällä kirjoittavat kuka milläkin nickillä, siihen ei kannata jämähtää. Tärkeintä on asiasiältö. JOs olet noin herkkä nickkisi suhteen, niin miksi et sitten käytä sitä rekisteröityä nickkiäsi? Sitähän eivät voi muut käyttää. Se ikään kuin kertoisi, että olet mielipiteissäsi sanojesi takana.

        Mutta yhtä kaikki, kissanruokakin voi olla näköjään tunteita herättävä asia :) Hyvä tässä keskustelussa on se, ettei ole olemassa yhtä totuutta vaan ihmiset SAAVAT sanoa omat mielipiteensä. Muutenhan tässä ei olisi mitään järkeä edes perustaa tälläista keskustelupalstaa. Suomi24 -sivuston juttuja ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti, täällä on paljon törkyä, mutta myös asiaakin.

        Kuten jo totesin, mielestäni kysymys on kiusanteosta. Piste.


      • Sivusta seurannut
        tofuliini kirjoitti:

        Kuten jo totesin, mielestäni kysymys on kiusanteosta. Piste.

        No siihen saat kyllä täällä saitilla tottua jos olet noin herkkänahkainen etkä käytä rekisteröityä nickkiä.


      • Kofis kirjoitti:

        Mietipä vielä sitä, kumman tänne tulisi saada banni, se joka on eri mieltä KISSANruoasta vai se joka uhkaa sen takia väkivallalla??? Taidanpa laittaa sinustakin tietoa eteenpäin.

        Ei ole tainnut mennä jakelu-osastolle, mistä tässä on kyse! Henkilö joka käyttää TAHALLAAN täällä toisen nimimerkkiä ja tämä "kopioitu" nimimerkki on täällä muuten"virallisena "testaajana... saa vain käyttää yksinomaan juuri sitä nimimerkkiä silloin täällä ...JA KYSE ON MYÖS SIITÄ, että henkilö, joka soittaa täällä saitilla suutaan ja uhoilee aivan muuta tuolla näille testaajille, kyllä selviää onko eri hänen nimimerkkien takana aina sama henkilö kyseessä, SIITÄ ON NYT KYSE, eikä muusta. Saahan täällä asiallisesti sanoa mielipiteensä, mutta minä tein tuon viestini kello: 16.39 ja sinä teit ns. mielipide- viestisi vasta kello 17.13. Joten mitenhän olisin voinut tietää, että kirjoitat tänne tuollaisen viestin minun jälkeeni, kun itse viestissäni selvitin, että häirikkö täällä kyllä saadaan selville, vaikka hän käyttäisi eri nimimerkkejä. Ihan kaksi eri asiaa, mitenkäs sinä siitä huolestuit niin kovasti, jollet sitten ole sama henkilö itse noiden kaikkien muidenkin viestien takana. Mutta suomi24 selvittää sen kyllä, joten ole huoleti.

        Jos on epäselvyyksiä, tai tunnet jotakin vääryyttä laita ihmeessä menemään tekstiä vain eteenpäin, mutta mietihän noita tekstejä kumpi kirjoitti ensin ja mitä ja milloin! Minä kyllä laitoin ajat sitten jo Ylläpidolle näistä kaikista epäkohdista näytteet menemään ja pyytämään tarkistamaan ko. viestien tekijän tiedot, koska ne tosiaan heiltä myös löytyy.

        Ehkä olisi aika lopettaa nyt tämä turhan jauhaminen, koska tämä palsta ei ole tarkoitettu millekään suunsoitolle.



        tofuliini, en ole Purinan sheriffi, vaan suomi24 sheriffi :)


      • tofuliini kirjoitti:

        Kuten jo totesin, mielestäni kysymys on kiusanteosta. Piste.

        Suomi24 kyllä varmasti selvittää tuon asian ja myös sen, kuka tuolla muissakin kohdissa on ollut kyseessä niiden muiden epämääräisten viestien takana. Olen nyt tehnyt tätä sheriffin hommaa täällä jo kuudetta vuotta ja teen yhteistyötä tarvittaessa myös KRP.n kanssa, joten kyllä täällä törmää, jos jonkinlaiseen kengänkuluttajaan, mutta olen niin tottunut siihen, että ei enää tunnu missään. Pääasia on aina se, että epäkohdat selvitetään ja hoidetaan kuntoon :)

        Tuo on aivan selvä asia, että se joka tulee nimenomaan tänne selvittämään jotakin ja etenkin negatiivistä ja nyt esimerkiksi otti juuri sinun virallisen testi-nimimerkkisi käyttöön ja juuri täällä, on aivan selvää kiusantekoa, eikä muuta. Kyse ei ole mistään herkkänahkaisuudesta vaan saada sillä tavalla toiselle, jopa harmia aikaiseksi. Mutta ei huolta,kyllä tämä selviää.


      • Kofis kirjoitti:

        Jos olen kerran käyttänyt "Tofuliini" nickkiä isolla Teellä, niin kuinka suuri rikos on ollut sinua kohtaan? Kuinka väärin ymmärretyksi olet tuon takia tullut? Purina on kallista, so???
        Minulla on kissa, joka köllöttelee tuossa vieressä ja lähtee kohta ulos haukkaamaan happea! Maalaisena on vaan vaikea ymmärtää tuota eläinten "inhimillistämistä", toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. Eläimiä tulee kohdella hyvin, mutta niiden elämää ei tule inhimillistää pahimpaan jenkkityyliin.

        ...missä ja kuka on uhkaillut väkivallalla? Tarkennahan vähän, ennen kuin väität tuollaista kenestäkään täällä? Väärät syytökset ja väitteet henkilöstä, jos asiaa ei ole tutkittu ja varmistettu voi olla kunnianloukkauksen piiriin kuuluvia.


      • Kofis
        EvilCat kirjoitti:

        Ei ole tainnut mennä jakelu-osastolle, mistä tässä on kyse! Henkilö joka käyttää TAHALLAAN täällä toisen nimimerkkiä ja tämä "kopioitu" nimimerkki on täällä muuten"virallisena "testaajana... saa vain käyttää yksinomaan juuri sitä nimimerkkiä silloin täällä ...JA KYSE ON MYÖS SIITÄ, että henkilö, joka soittaa täällä saitilla suutaan ja uhoilee aivan muuta tuolla näille testaajille, kyllä selviää onko eri hänen nimimerkkien takana aina sama henkilö kyseessä, SIITÄ ON NYT KYSE, eikä muusta. Saahan täällä asiallisesti sanoa mielipiteensä, mutta minä tein tuon viestini kello: 16.39 ja sinä teit ns. mielipide- viestisi vasta kello 17.13. Joten mitenhän olisin voinut tietää, että kirjoitat tänne tuollaisen viestin minun jälkeeni, kun itse viestissäni selvitin, että häirikkö täällä kyllä saadaan selville, vaikka hän käyttäisi eri nimimerkkejä. Ihan kaksi eri asiaa, mitenkäs sinä siitä huolestuit niin kovasti, jollet sitten ole sama henkilö itse noiden kaikkien muidenkin viestien takana. Mutta suomi24 selvittää sen kyllä, joten ole huoleti.

        Jos on epäselvyyksiä, tai tunnet jotakin vääryyttä laita ihmeessä menemään tekstiä vain eteenpäin, mutta mietihän noita tekstejä kumpi kirjoitti ensin ja mitä ja milloin! Minä kyllä laitoin ajat sitten jo Ylläpidolle näistä kaikista epäkohdista näytteet menemään ja pyytämään tarkistamaan ko. viestien tekijän tiedot, koska ne tosiaan heiltä myös löytyy.

        Ehkä olisi aika lopettaa nyt tämä turhan jauhaminen, koska tämä palsta ei ole tarkoitettu millekään suunsoitolle.



        tofuliini, en ole Purinan sheriffi, vaan suomi24 sheriffi :)

        Mietin...hmmm....missähän niissä olen mennyt samalle tasolle kuin sinä väkivallalla uhoamisesi kanssa. Olen käsitellyt vain itse kissanruokaa, en henkilöitä. Nyt sinä siis heräsit ja huomasit, että ne olikin minun mielipiteitäni :-) Tämäpä onkin mielenkiintoista, Suomi24 -sheriffi onkin täällä suurin Purinan ystävä. Vieläkö joku uskoo puolueettomuuteen? Mistä minä huolestuin??? Siitäkö että tänne voi saada bannin??? Käyn täällä noin kerran viikossa, joten se siitä. Se mistä "huolestuin" oli se, että tofuliini pahoitti mielensä kun käytin kerran hänen nickkiään, tosin isolla Teellä. Se ei ollut tarkoitus, mutta asia onkin jo sovittu.
        Hyvää jatkoa kuitenkin Sheriffi!


      • Kofis
        EvilCat kirjoitti:

        ...missä ja kuka on uhkaillut väkivallalla? Tarkennahan vähän, ennen kuin väität tuollaista kenestäkään täällä? Väärät syytökset ja väitteet henkilöstä, jos asiaa ei ole tutkittu ja varmistettu voi olla kunnianloukkauksen piiriin kuuluvia.

        "...sillä eihän sitä koskaan tiedä milloin ko. henkilö tulee vastaan... murrr..."
        Tuo ei liennyt kehräämistä?


      • 33
        EvilCat kirjoitti:

        Suomi24 kyllä varmasti selvittää tuon asian ja myös sen, kuka tuolla muissakin kohdissa on ollut kyseessä niiden muiden epämääräisten viestien takana. Olen nyt tehnyt tätä sheriffin hommaa täällä jo kuudetta vuotta ja teen yhteistyötä tarvittaessa myös KRP.n kanssa, joten kyllä täällä törmää, jos jonkinlaiseen kengänkuluttajaan, mutta olen niin tottunut siihen, että ei enää tunnu missään. Pääasia on aina se, että epäkohdat selvitetään ja hoidetaan kuntoon :)

        Tuo on aivan selvä asia, että se joka tulee nimenomaan tänne selvittämään jotakin ja etenkin negatiivistä ja nyt esimerkiksi otti juuri sinun virallisen testi-nimimerkkisi käyttöön ja juuri täällä, on aivan selvää kiusantekoa, eikä muuta. Kyse ei ole mistään herkkänahkaisuudesta vaan saada sillä tavalla toiselle, jopa harmia aikaiseksi. Mutta ei huolta,kyllä tämä selviää.

        Internetnimimerkkiä ei voi minkään lain nojalla omia, eikä KRP:llä ole mitään tekemistä tällaisen kiukuttelun kanssa. Laiton uhkaus, taloudelliset huijaukset ja muut varsinaiset rikokset ovat asia erikseen, mutta jos joku kritisoi teitä keskusteluksi naamioidusta markkinoinnista, niin tuskinpa rikoskynnys ylittyy.


      • 33 kirjoitti:

        Internetnimimerkkiä ei voi minkään lain nojalla omia, eikä KRP:llä ole mitään tekemistä tällaisen kiukuttelun kanssa. Laiton uhkaus, taloudelliset huijaukset ja muut varsinaiset rikokset ovat asia erikseen, mutta jos joku kritisoi teitä keskusteluksi naamioidusta markkinoinnista, niin tuskinpa rikoskynnys ylittyy.

        No juuri niitä minä tarkoitin yleisesti, että täällä joka puolella liikkuu vaikka minkälaista kengänkuluttajaa, joita sitten KRP saa hoidella eteenpäin pois täältä. Ei ole kyse nyt mistään virkainnosta.

        Se joku, joka täällä nyt kritisoi on epäselvä asia, että onko hän noiden muidenkin tuolla olevien nimimerkkien takana sama henkilö, mikä ei ole sitten enää noissa muissa kohdissa tuolla enään pelkkää tuotteen arvostelemista, vaan jo aivan muuta. KYSE EI OLE siis tuotteen arvostelemisesta nyt. SITÄ SAA arvostella ihan varmasti! Vaan aivan muusta oli kyse onko se nyt niin vaikeaa ymmärtää! Ja suomi24 säännöissä sanotaan... (eiköhän me olla nyt suomi24 sivustossa kenties!?) ... että älä käytä samaa nimimerkkiä, mitä toinen. Tämä suomi24 ei ole koko maailman internet, vaan yksi sivusto ja tämä Purina-palsta yksi hyvin pieni osio täällä suomi24.ssä, jos se on jollekin epäselvää.

        Kukaan ei ole kieltänyt meistä testaajista, että eikö tämä ole myös samalla mainontaakin, tottakai se on! Eikä varmasti ihan halpaakaan sellaista toimeksiantajalle.

        Asia loppuunkäsitelty tältä osin minun kohdaltani, en ota enempää kantaa tähän, koska se on Ylläpidon asia saa selvittää epäkohdat, jos niitä on.


      • Kofis kirjoitti:

        "...sillä eihän sitä koskaan tiedä milloin ko. henkilö tulee vastaan... murrr..."
        Tuo ei liennyt kehräämistä?

        No ei kyllä ollut millään väkivalla uhkaamista *nauraaaa* ...jos murrrr on sinusta väkivaltaa, niin pidä hyvänäsi. Tuota murrr juttua joutuu laittamaan tuolla chateissa välillä *liika villeille nuorille chattaajille*... ja se muuten tehoaa oikein hyvin. Siksi toiseen, jos kaiken suunsoiton takana täällä on juuri se henkilö, mitä tuolla muut ehdottaa jolla on kuulemma kuva galleriassa, niin varmasti murisen hänelle, jos hän kävelee joskus vastaan :D


      • Kofis kirjoitti:

        Mietin...hmmm....missähän niissä olen mennyt samalle tasolle kuin sinä väkivallalla uhoamisesi kanssa. Olen käsitellyt vain itse kissanruokaa, en henkilöitä. Nyt sinä siis heräsit ja huomasit, että ne olikin minun mielipiteitäni :-) Tämäpä onkin mielenkiintoista, Suomi24 -sheriffi onkin täällä suurin Purinan ystävä. Vieläkö joku uskoo puolueettomuuteen? Mistä minä huolestuin??? Siitäkö että tänne voi saada bannin??? Käyn täällä noin kerran viikossa, joten se siitä. Se mistä "huolestuin" oli se, että tofuliini pahoitti mielensä kun käytin kerran hänen nickkiään, tosin isolla Teellä. Se ei ollut tarkoitus, mutta asia onkin jo sovittu.
        Hyvää jatkoa kuitenkin Sheriffi!

        Minun kissat ovat nyt suuria Purinan ystäviä ja MUISTA, että en ole uhkaillut ketään millään väkivallalla, jos olen sanonut, että jos ko. henkilö kävelee vastaan ja sanon hänelle murrr ... tuo alkaa olla jo melko sairas väite, jos tuo on sinun mielestä väkivaltaa :D

        Samoin sinulle hyvää jatkoa ja mukavaa tulevaa kesää! ... *muristaan* jos nähdään ja voin tarjoa vaikka Purinaa jos sattuu olemaan mukana :)


      • Kofis
        EvilCat kirjoitti:

        Minun kissat ovat nyt suuria Purinan ystäviä ja MUISTA, että en ole uhkaillut ketään millään väkivallalla, jos olen sanonut, että jos ko. henkilö kävelee vastaan ja sanon hänelle murrr ... tuo alkaa olla jo melko sairas väite, jos tuo on sinun mielestä väkivaltaa :D

        Samoin sinulle hyvää jatkoa ja mukavaa tulevaa kesää! ... *muristaan* jos nähdään ja voin tarjoa vaikka Purinaa jos sattuu olemaan mukana :)

        Deal! :-)


    • eee2

      Ikävää toimintaa, ihan sama keheen kohdistuu.

      Tässä on jälleen varoittava esimerkki rekisteröidyn nimimerkin tärkeydestä. Enkä nyt tarkoita että varta vasten tätä testiä silmällä pitäen olisi tarkoitus luoda uusi, vaan puhun yleisesti kuinka paljon mielipahaa toisen nimimerkin käyttö aiheuttaa niin lukijoille kuin kirjoittajillekin.

      Kaikesta huolimatta, aurinkoisia kevätpäivien jatkoja kaikille :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe