Upea X Factor!

tihk

Hei! Tää X Factor on kyllä todella ammattitaidolla toteutettu täällä Suomessa. Ihan kuin jotakin Moldovan euroviisukarsintaa katsoisi. :)

5

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuokji

      toivon että tää on sarkasmia, koska en usko kuitenkaan että Moldovan viisukarsinnat on mitään laatukamaa :D

    • yx vuohipaimen

      Nimittäin Moldovalaista taidetta kohtaan. Karaokebaareissaki kuuluu parempaa hoilotusta kolmen promillen stailauksessa. Kaksi sekuntia katsomista riitti ja kanava vaihtui.Mummokuorot eksyny väärään paikkaan.

    • Toivoa täynnä

      Olen samaa mieltä. Linda on kuitenkin ylitse muiden, aivan mahtava. Jumala loi hänet meitä suomalaisia varten. Siitä olen kiitollinen ja siitä olenkin muistanut aina mainita iltarukouksissani. Olen varma, että tämä ohjelma on pieni vaatimaton tasanne Lindalle ennen sitä suurta harppausta jonnekin sinne, ehkäpä jopa Presidentiksi.

      • LindaFan

        kyllähän linda on sentä kiihottava pakkaus,mitään muuta kiinnostavaa ohjelmasta ei löydä..esim laulujen aikana tv mutella..et sillee.


    • eräs turbohuuli

      TV-formaatti on varmaan toimiva, mutta se linda, linda lampenius. Se nainen vei koko ohjelmalta uskottavuuden. Miten voidaan valita nainen tuomaristoon, jonka uskottavuus on samalla
      tasolla tukiaisen johannan kanssa. Hurja huhu kertoo, että linda on maksanut päästäkseen ohjelmaan.
      Ja kun katsoo hänen meininkiä, niin iso raha on kyllä liikkunut. X-factor, the brains is out there.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe