Soul Sisters

kiukku-pEtteri

Renne oli tässäkin oikeassa: Silja Linen kamaa, ei Viikingin, siellä on todellisia tähtiä. Olisiko tyttöjen pitänyt kilpaillakin yksilöinä.

Hienosti stailattu. Uskomatonta, mitä stailauksella saadaan aikaan. Aika alkeellisia mokia silti, kuten ettei osata asettua seisomaan takaisin välimatkoin, kun olisi pitänyt osata tasoittaa vain kaksi välimatkaa.

7

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hampikeiju

      Musta soulsisters veti todella hyvin ja stailaus oli nappiin, koreokrafiatkin toimi erinomaisesti! Ainut mikä todella pisti simään, oli laulajien HAMPAIDEN KELTAISUUS. Yhdellä naisista oli hampaat ihan harmaan kukertavan keltaiset! Elias Hämäläiselläkin on aika keltaiset hampaat, johtunee varmaan röökin vetämisestä kun on myös niin rouhea ääni. Että kyl mun mielestä jos esiintyy ja laulaa, niin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota tohon hammaskaluston kuntoon, ne kuitenkin näkyy niin selvästi kun kuvataan vähänkin lähempää.

      • sivuseikka

        Ei tää oo mikään USA, jossa pitää olla valkoiset hampaan kuoret.


      • hampikeiju
        sivuseikka kirjoitti:

        Ei tää oo mikään USA, jossa pitää olla valkoiset hampaan kuoret.

        Ai siis purukalustostaan huolehtiminen kuuluu vain USAlaisille. No sitten. Joo, siis ei täällä methäläisten maassa niin ruukata tarkkaan katsoa toisten suuhun, mitä nyt suurimmat rustot kaivellaan häiritsemästä hampaan kolosta.


      • Hammatrolli
        hampikeiju kirjoitti:

        Ai siis purukalustostaan huolehtiminen kuuluu vain USAlaisille. No sitten. Joo, siis ei täällä methäläisten maassa niin ruukata tarkkaan katsoa toisten suuhun, mitä nyt suurimmat rustot kaivellaan häiritsemästä hampaan kolosta.

        Komppaan sinua Hampikeiju täysin tuossa hampiasiassa! Oman spostini juuri tuonne laitoinkin... Siis vaikka emme Jenkkejä olekaan, niin kyllä tuo hampaiden hoidon vaatimus on tänne Pohjan perukoillekin saapunut. Ja varsinkin, jos ihminen on esiintyjä, niin kyllä moiset asiat pitää olla kohdallaan. Kun laulajat pitävät muutenkin huolta itsestään - kilot kurissa, hiukset, meikit, vaatteet jne. - niin kyllä EHDOTTOMASTI on hampaidenkin oltava kunnossa. Nehän juuri laulaessa näkyvätkin ja televisiossa varsinkin väri korostuu...


      • naikkoset ...
        Hammatrolli kirjoitti:

        Komppaan sinua Hampikeiju täysin tuossa hampiasiassa! Oman spostini juuri tuonne laitoinkin... Siis vaikka emme Jenkkejä olekaan, niin kyllä tuo hampaiden hoidon vaatimus on tänne Pohjan perukoillekin saapunut. Ja varsinkin, jos ihminen on esiintyjä, niin kyllä moiset asiat pitää olla kohdallaan. Kun laulajat pitävät muutenkin huolta itsestään - kilot kurissa, hiukset, meikit, vaatteet jne. - niin kyllä EHDOTTOMASTI on hampaidenkin oltava kunnossa. Nehän juuri laulaessa näkyvätkin ja televisiossa varsinkin väri korostuu...

        niistä hampaista;

        hampaiden valkaisu ei taida olla terveellistä


    • asdddfsfa

      laulaa kai hyvin mutta ei kuulu tähän kisaan. ne jättää kylmäksi. en edes muista niitä minkä näkösiä ovat, eivät ole persoonia, eivät vedä faneja puoleensa. fairless oli huono vielä mutta niistä ois voinut saada idoleita.

      • paikassa ei vikaa

        Jotain aivan erityylistä pitäisi saada kehiin, vaikka tähtäisikin Ruotsin laivoille esiintymään, jonne lähinnä sopivat. Tallinkille, jossa on sellaista taustamusiikkia, mitäänsanomatonta musiikkia. Vikingillä sentään nimekkäitä artisteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe