tämä haluaa tappaa

saimaan norpat

52

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänioikeutettu

      Minusta on hienoa, että kokoomuslaiset vihdoinkin sanovat, mitä ajattelevat. Näin äänestäjät pääsevät vihdoinkin perille puolueen linjasta, joka on ollut jokseenkin hämärä viimeiset sata vuotta.

      Tuo tyyppi söisi varmaan kehitysvammaisen lapsen lihaakin, jos joku sen tarjoilisi hänelle kolmen Michelin-tähden ravintolassa.

      • Kokki vain

        Miksi ei tarjoiltaisi!?
        Hyvän ruoan jälkeen maistuu varmaan Kuubalainen sikari!?


    • aivan, hulluja on monenlaisia....................onneksi en ole ikinä äänestänyt kokoomusta, eikä sitä pvää tulekaan..................
      kovasti ihmettelen, miksi kaikissa kyselyissä kokoomuksen kannatus vaan jatkaa nousuaan.............meille köyhille käy huonosti kok. ollessa vallassa.................

      • Älyttömät asialla

        voisi äänestää kokoomusta?

        Keitä ne oikeastaan ovat?

        Olisi kiva tietää.


      • Late Lapista

        Minäkään en ole koskaan äänestänyt kokoomusta. Jos joskus äänestän sitä puoluetta, saa minut toimittaa hourulaan.


        Kokkareet koppiin Ry Tornion osasto.


    • cxsdfff

      asiaton kommentti kokoomuslaiselta. Vaikkei olisi aivan tosissaanknan niin kaikkea ei pidä laukoa...

      • jäitä knalliin

        laji on menneisyydessä kuollut sukupuuttoon - niitä on varmaan tuhansia...me emme vain tiedä.

        Kyllä tuo kokoomusherra asiaakin puhui ku halusi suojella alueita ,jotta monet lajit voisivat selvitä.
        Yhden lajin palvominen on muilta pois ,tätäkään ei tahdota hoksata.


      • Arvot&arvot
        jäitä knalliin kirjoitti:

        laji on menneisyydessä kuollut sukupuuttoon - niitä on varmaan tuhansia...me emme vain tiedä.

        Kyllä tuo kokoomusherra asiaakin puhui ku halusi suojella alueita ,jotta monet lajit voisivat selvitä.
        Yhden lajin palvominen on muilta pois ,tätäkään ei tahdota hoksata.

        Kertoisitkos nyt mitä sukupuuton uhkaamia lajeja saimaannorppien tuhoaminen pelastaisi? Luonnosta vieraantuneet ihmisen kaltaiset, laskevat suustaan sammakoita solkenaan.

        Tietenkin ennestäänkin ylimökitetyt ja ympärivuotisen liikenneterrorin alaiset Saimaan rannat ja niiden rakennusoikeudet ovat tyhmyreillä etusijalla. Saisivat tukehtua ahneutensa paskaan totaalisesti!


      • jäitä hattuun
        Arvot&arvot kirjoitti:

        Kertoisitkos nyt mitä sukupuuton uhkaamia lajeja saimaannorppien tuhoaminen pelastaisi? Luonnosta vieraantuneet ihmisen kaltaiset, laskevat suustaan sammakoita solkenaan.

        Tietenkin ennestäänkin ylimökitetyt ja ympärivuotisen liikenneterrorin alaiset Saimaan rannat ja niiden rakennusoikeudet ovat tyhmyreillä etusijalla. Saisivat tukehtua ahneutensa paskaan totaalisesti!

        palvoa jA kuluttaa suuria summia yhden (!) eläinlakin suojeluun. Tottakai rahat ovat muilta pois.
        Ajatella , naakka-inhokkki on myös suojeltu.


      • ccxx
        jäitä hattuun kirjoitti:

        palvoa jA kuluttaa suuria summia yhden (!) eläinlakin suojeluun. Tottakai rahat ovat muilta pois.
        Ajatella , naakka-inhokkki on myös suojeltu.

        Kuka palvoo norppaa? Olet omituinen.


    • Typerykset

      Jutut ovat samaa tasoa.

      Ja näitä riittää... ja typerät ihmiset äänestävät.

    • Folio Mulder

      Tuohan kertoo nuorten mielikuvituksesta vailla järkeä vain, vaikkakin tyhmästä sellaisesta tuossa kohdin. Nuoria ei pitäisi tyhmyytensä takia päästää politiikan vaikutuspaikoille eikä muutoinkaan kuin vain leikkimään viisasta johonkin taustalle junioriketjuihin ilman minkäänlaista päätäntävaltaa. Alle 35 vuotiaat pois säheltämästä tärkeissä asioissa.

      Ei sen puolen eipä tämä nykyinenkään hallitus mikään viisas ole ollut. Sehän on suomen taloudellisia asioita avittanut vain huonompaan suuntaan tyhmillä, lyhytnäköisillä kaupoilla ja maahanmuuttopolitiikallaan esim.

      Ja tuohon norppa-asiaan lyhyesti vielä: Ihmiskunta hävittää hirvittävästi muutenkin muita lajeja kontrolloimatta omaa lisääntymistään. Olemme totaalisen tuhon tiellä.

    • Ihmisvihaaja

      Ihmisellä ei ole mitään oikeutta päättää jonkun toisen lajin elämästä ja kuolemasta.

      • USA alas!

        kuten USA:lla.


      • Iirohiiri

        noin julistat.
        Millä oikeudella leijona repii antilooppia kappaleiksi?


      • ...
        Iirohiiri kirjoitti:

        noin julistat.
        Millä oikeudella leijona repii antilooppia kappaleiksi?

        Vertaatko nyt ihan tosissasi ihmistä leijonaan? Vai mikä oli kirjoituksesi pointti?
        Minä en ainakaan juoksentele alasti pihalla norppia saalistamassa, sinusta en tiedä.


      • iirohiiri
        ... kirjoitti:

        Vertaatko nyt ihan tosissasi ihmistä leijonaan? Vai mikä oli kirjoituksesi pointti?
        Minä en ainakaan juoksentele alasti pihalla norppia saalistamassa, sinusta en tiedä.

        No miten muka ihmisellä ei olisi oikeutta tappaa eläimiä ,kun leijonakin tappaa antiloopin. Miksi ihmistä sorretaan?
        Tuossa logiikassa ei ole mitään järkeä!


    • KANNATETAAN.

      Sinne järveen voisi upottaa myös kaikki loiset, sekä koti- että ulkolaiset veroelätit.

      • loisötökkä

        Mieluummin kaikkia ötököitä ja loiseläjiä' sademetsissä pitäisi pikemminkin suojella


    • Öääk! Öääk!

      Sinnemäki pysyy "norpantappajien" hallituksessa? No seassa tyhmyys tiivistyy, se on Annista jo huomattu.

    • arvokkain

      Saimaan norpap on arvokkaampi kuin yksikään kokoomuslainen!

    • pennusta tietoa

      äijä sanoo olevansa : 27-vuotias kokoomuslainen yhteiskuntatieteilijä

    • Sikoja kaikki

      kaikenlaisilla maatalouden saasteilla, joita päästävät vesistöihin. Loput hoidetaan moottorikelkalla.


      Siinä meillä hallituskumppanit, jotka sopivat toisilleen kuin nyrkki sian perseeseen.

      • koko hallitus

        No tietysti nekin .. ja meidät ne tappaa kanssa kunhan saavat meidän kirjottajien ip't selville!!


      • lakialoite

        Sorsan- ja hirvenmetsästykseen on liian pitkä aika. Illat pitkät pitää vain hipelöidä pyssyä, eikä keksi millään mitään ammuttavaa. Saimaannorppaa olisi kyllä kiva metsästää keväthangilla.


    • sukupuuttoon

      " Tulipa tuossa mieleen, että saimaannorppa voisi olla kannattavaa tappaa sukupuuttoon. Sama koskee kaikkia marginaalilajeja, eli käytännössä pääosin isoja nisäkkäitä. Ei luonto siitä pahemmin kärsisi jos norppa katoaisi Saimaasta, Tikka kirjoittaa blogissaan."

      Isoja nisäkkäitä, eli myös ihmisiä. Eihän luonto siitä kärsisi yhtään, päinvastoin, jos ihminen katoaisi maapallolta. Tämä siis ihan vain Tikan omaa logiikkaa käyttäen, ja ihan vain keskustelunavauksena. Mistä näitä idiootteja sikiää?

      Olen aikaisemmin ollut varsin "puolueeton", mutta viime vuosina on alkanut tuntua, että kokoomus ja keskusta ovat erkaantuneet todellisesta elämästä ja normaalijärjestä.

      • ...

        Nimenomaan, kaikki heikot tapetaan, sehän se on äijän viesti! Kaikki jotka ei kuulu äijän kategoriaan, ei kun menoksi vaan.


      • Ei norpantappajille

        Älä. Jos Iiro Viinastakin hirvittää nykymeno, niin täytyyhän sen olla jo aika sairasta.

        Mikä tuli taas nuoren kokoomuslaisen aivoituksilla tänäänkin todistetuksi.


      • Laman lapset
        Ei norpantappajille kirjoitti:

        Älä. Jos Iiro Viinastakin hirvittää nykymeno, niin täytyyhän sen olla jo aika sairasta.

        Mikä tuli taas nuoren kokoomuslaisen aivoituksilla tänäänkin todistetuksi.

        dementikko, jonka muisti pelaa.

        Äänestäjien poliittinen muisti näyttää pelaavan selkeästi huonommin, kun kokkareita on äänestetty eduskuntaan.


    • jojiahaIF

      Voitaisko sanoa, että kokoomus on idiottipuolue, jonka hallituksessa Sinnemäki urheasti toimii idioottien kanssa norppia vastaan.

    • saunan taakse...

      Oikeasti maanpetturi koko paskakokkare. Mutta kun kansalle hokee mantraa: koti, uskonto, isänmaa.

      • Just joo

        Olen tutustunut näihin Pihlajaveden savolaisiin, enkä ole eläissäni tyhmempiä ihmisiä tavannut. Äänestävät tämmöisen juntin heti eduskuntaan.

        Juhannuskokossaan ne polttavat kepulaisetn kanssa yhdessä vanhoja traktorinrenkaita ynnä muuta ongelmajätettä ihan iloisesti.

        Norpa halutaa tappaa, koska ne "vie meidän kalat".


      • Taas kerran...
        Just joo kirjoitti:

        Olen tutustunut näihin Pihlajaveden savolaisiin, enkä ole eläissäni tyhmempiä ihmisiä tavannut. Äänestävät tämmöisen juntin heti eduskuntaan.

        Juhannuskokossaan ne polttavat kepulaisetn kanssa yhdessä vanhoja traktorinrenkaita ynnä muuta ongelmajätettä ihan iloisesti.

        Norpa halutaa tappaa, koska ne "vie meidän kalat".

        Taas kokoomuslainen äänessä...
        On Hennariikkaa.Tiuraa.Kokkosta.Beniä.Kanervaa.Vpaavuorta jne...
        Onko pakko olla idiootti että saa Kokoomuksen jäsenkirjan taskuunsa.
        Vähän vaikuttaa siltä.


      • 我实在是愚蠢的
        Taas kerran... kirjoitti:

        Taas kokoomuslainen äänessä...
        On Hennariikkaa.Tiuraa.Kokkosta.Beniä.Kanervaa.Vpaavuorta jne...
        Onko pakko olla idiootti että saa Kokoomuksen jäsenkirjan taskuunsa.
        Vähän vaikuttaa siltä.

        vittu niinistöä äänestin kerran presidentiksi
        mutta ei äänen ääntä multa enää ikinä sille puolueelle.
        phyi helvetti että oon ollut niin tyhmä.
        onneks ei kuitenkaan voittanut.


      • Arvot&arvot
        Just joo kirjoitti:

        Olen tutustunut näihin Pihlajaveden savolaisiin, enkä ole eläissäni tyhmempiä ihmisiä tavannut. Äänestävät tämmöisen juntin heti eduskuntaan.

        Juhannuskokossaan ne polttavat kepulaisetn kanssa yhdessä vanhoja traktorinrenkaita ynnä muuta ongelmajätettä ihan iloisesti.

        Norpa halutaa tappaa, koska ne "vie meidän kalat".

        Samaa mieltä toteamuksestasi, sitä ne perkeleet pääosin ovat ja kepulaiset järkiään. Herraparatkoon niiden jätekulttuuria, kaikki mikä palaa tuhotaan polttamalla, eikä koira perään hauku, kun näillä keskenään sikiintyneillä on omat "ympäristövirkojen" tyhjäntoimittajat, jotka ei puutu mihinkään myrkyttämiseen!

        Siinä on norpat samoin kuin tiedostavat ja vastuulliset ihmisyksilöt lujilla, luontoon joutuvien myrkkyjen suhteen.


      • höpöböbö
        Arvot&arvot kirjoitti:

        Samaa mieltä toteamuksestasi, sitä ne perkeleet pääosin ovat ja kepulaiset järkiään. Herraparatkoon niiden jätekulttuuria, kaikki mikä palaa tuhotaan polttamalla, eikä koira perään hauku, kun näillä keskenään sikiintyneillä on omat "ympäristövirkojen" tyhjäntoimittajat, jotka ei puutu mihinkään myrkyttämiseen!

        Siinä on norpat samoin kuin tiedostavat ja vastuulliset ihmisyksilöt lujilla, luontoon joutuvien myrkkyjen suhteen.

        tuo on - poltto on hyvä tapa hävittää roskia muoveja ym..


    • mutta Hyvä ihmisestä Jeesuxestä josta olisi miljoona kerta enemmän hyötyä jokaiselle ihmiselle?????? Hänestä ei kukaan välitä ????? Ei norpat voi kenelle antaa ikuisen elämän. Hetkillisiä tunteita kyllä mitä ihminen himoitsee.....

      • Arvot&arvot

        Uskovaiseksi alkaneille se näyttää olevan sama mitä tuhotaan ja miten, kunhan saavat höpöttää houretiloissaan. Tunnenkin harvinaisen paljon uskovaisia jätetörkyjen polttajia, ihan suruttomia "jumalan lapsia", no eivät ne kaikki tosin norppia tms. eläimiä vihaa, mutta ovat kyllä aika "yksniitisiä".


      • iirohiiri
        Arvot&arvot kirjoitti:

        Uskovaiseksi alkaneille se näyttää olevan sama mitä tuhotaan ja miten, kunhan saavat höpöttää houretiloissaan. Tunnenkin harvinaisen paljon uskovaisia jätetörkyjen polttajia, ihan suruttomia "jumalan lapsia", no eivät ne kaikki tosin norppia tms. eläimiä vihaa, mutta ovat kyllä aika "yksniitisiä".

        on kristittyjen vaalittava - ateismi ei anna mitään perustaa sille ,se on toivottomuuden uskonto.


      • iirohiiri kirjoitti:

        on kristittyjen vaalittava - ateismi ei anna mitään perustaa sille ,se on toivottomuuden uskonto.

        Mutta ykkössijassa olisi aina vaalittava Jeesuxesta ja säästä Hänet vaikka taas tuntuu maailma huutavan säästä barabbas ja norpat ja ristinnaulitse Jeesusta joka häiritsee meidän syntinen elämä ? Vai mitä ????


      • Arvot&arvot
        savonarola kirjoitti:

        Mutta ykkössijassa olisi aina vaalittava Jeesuxesta ja säästä Hänet vaikka taas tuntuu maailma huutavan säästä barabbas ja norpat ja ristinnaulitse Jeesusta joka häiritsee meidän syntinen elämä ? Vai mitä ????

        Savonarola, tuskin se jeesuxes olisi halunnut norpan tuhoa, teikäläisistä en oo varma. Jos ajattelisit järkevästi, niin tuskin jeesus / norppa vastakkainasettelu on kovinkaan älykästä, mutta jos pääparka on niin sen oman erinomaisen uskon löylyttämä, niin noinhan se sitten passaa?

        Vaikka näiltä riveiltäni voisi päätellä, että olen täysi ateisti, niin pois se minusta, jokaisella on oma sisäinen maailmansa ja minä en pysty hyväksymään epäoikeudenmukaisuutta, luomakunnan suhteen.


    • kirjoittaa

      - Tulipa tuossa mieleen, että saimaannorppa voisi olla kannattavaa tappaa sukupuuttoon. Sama koskee kaikkia marginaalilajeja, eli käytännössä pääosin isoja nisäkkäitä. Ei luonto siitä pahemmin kärsisi, Tikka kirjoittaa sunnuntaina tehdyssä blogimerkinnässään.

      • tuottamaton yksilö.

        Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole.Kyseessähän on Kokoomuslainen...
        Norppahan ei tuota mitään.
        Kokoomus ei hyödy Norpista mitään.
        Henki pois !


    • parasta!

      Kokoomus otus väittää: Saimaannorppa ei ole tärkeä eläin

      Eli tärkeät vain saavat elää. Minäkään en tunne olevani tärkeä! Minäkään siis en Kokoomukesn mukaan saisi elää. MIELESTÄNI, EI-TÄRKEIDEN ELÄMÄ ON SITÄ RIKKAINTA!

      Mutta se pitää oivaltataa, ja oivaltaminen vaatii aivotoimintaa, ja sitä ei näytä kokoomuksella olevan!

      Tärkeät saa mennä hevon perseeseen!

    • haudassa

      Kyllä tässä kokoomus itselleen hautaa kaivaa!

    • tekis halmeet..

      ja jokaisen... miten mahdollista, että tollanen läskiperse tyhjäpää voi edustaa suomea eu.n sisällä maatalus yms paskaa ministerinä ulkonäkö jo kertoo. että kuuloaisti mennyt, ja suu jauhaa, vaikka ei ees purukumii suussa paskaa....

      • tämä on tosi..

        Hullujenhuoneelle.. minulla senverrab euroja että minä maksan loppu vuodet hourulan lääkkeet yms...


    • Menöökö se perille

      Ettekö te osaa ees lukea oikein. menkääpä siitä esikouluun ensin, jossa täti neuvoo, mitä yleensä ne koukerot paperilla milloinkin tarkottaa.

      esim. tuo "pöljä" sana, tarkottaa, että ootte pöljiä. Ja tuo "ootteko" tarkottaa, että te ootte.

      Ja suomennettuna se tarkottaa, että onko järki jääny jäläkijunaan. -eikä se tarkota, että juna tekisi jälkiä.

      • norppien vastaisku

      • Natsinorppa ?

    • VARMASTI !!!

      TERVEISIN: POLITIIKKAAN KYLLÄSTYNEET RY !!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe