Espoon terveyspalvelut

Banaani-.

Väittääkö joku, että espoossa terveydenhoitopalvelut toimivat hyvin? Minä väitän, että se venäläinen eurolääkäri, joka jätti murtuman kädessäni huomioimatta "röntkenkuvista huolimatta", nyhti minulta 13,70 euron terveyskäyntimaksun (jota ei jostain kumman syystä mm. pakolaisilta peritä laisinkaan???).

Tapanahan on, että annetaan keltainen lappu, jossa on numero, johon käsketään soittamaan seuraavana päivänä, kunnes toinen lääkäri on varmistanut edellisen lääkärin lausunnon.

No minä soitin ja ylläri pylläri, murtumahan siellä oli ja eikun takas terveyskeskukseen hakemaan kipsiä käteen. Eli siis tähän mennessä on mennyt jo kaksi käyntimaksua yhteensä 27,40 €

Sitten kolmas käynti kolmen viikon kuluttua Sastamoisen Päivillä Kalajärven terveysasemalla. Päivi oli taas jo tutuksi tulleeseen tyyliinsä vähän "myöhässä". Ensimmäisellä kerralla noin tunnin, sitä seuraavalla vähän yli puolituntia ja nyt noin 25 minuuttia sovitusta ajasta. Mitäköhän nämä lääkärit tekevät sillä välin kun edellinen potilas poistuu huoneesta niin seuraava potilas otetaan sisään vasta noin puolen tunnin kuluttua? Veikaisin, että päivittävät facebook profiiliaan. Perinteiset kipsinpoistot hoidettiin ensin. Sitten Päksä ronklas jollain nuppineulalla sormia ja lähetti minut röntkeniin Samariaan kun sormeni olivat "edelleen" tunnottomat. Päksä lupasi soittaa jahka ehtii katsoa kuvat. No ei ole Päivin soittoa paljon kuulunut ja kun olen yrittänyt tiedustella tuloksia niin Päivi ei ole tavattavissa taikka sitten en saa edes kohtuullisessa ajassa yhteyttä Kalajärven terveysasemaan. No lasku näkyy tulleen ainakin ajallaan eli jälleen taas yksi 13,70 €. Kyllä hyvin toimii nämä terveyspalvelut täällä Espoossa ja hoitotakuu toteutuu. Hyvä, että ainakin pakolaiset ovat vapautettuja tästä maksusta viitaten taannoin lähetettyyn ajankohtaisohjelmaan, jonka mukaan pakolainen saa jo muutenkin yhteiskunnan avustuksia enemmän kuin keskiverto insinööri saa kuukaudessa palkkaa. Kaippa sitä sitten on "tavisten" maksettava korotettuja terveyskäyntimaksuja, että nämä erityisryhmät saisivat erityiskohtelua.

2

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On aika turha soittaa takaisinsoitto palveluun olen nyt kaksi päivää odotellut soittoa.Olen yrittänyt uusia reseptiä omakannassa yli viikko sitten ,ei ole uusittu ilmoitetaan vaan että on käsittelyssä.Tätä olen yrittänyt selvittää mutta ei onnistu

• Anonyymi

"ajankohtaisohjelmaanko" ?, olikos ohjelmansiirtoketjun mittaustaukoakin välillä ?. Eikös ole vähän kumma kipulääkkeitäkö ei mielellään antanut ?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      812
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe