Tarvitset siihen plutonumia ja räjähdettä, sekä voit itse lisätä siihen omat tarvikkeet mitä haluat mukaan räjäykseen. Tarvit myös jotakin joka pitää tämän kaiken sisällä, joten tarvit painesäiliön ja metallia ulkokuoreksi ja nyt ollaankin valmiina aloittamaan.
Tee muotti ja kaada sulaa metallia sinne. Voit muotoilla pommin vaikka itsesi näköiseksi niin tietää kuka sen teki. Nyt vain ensinnä räjähteet esimerkiksi jos hankeit dynamiittia lähikaupan tiskiltä, niin laita ensin dynamiittijauhe alimmaiseksi. Tosin jos kävit isossa marketissa ja hait C4-räjähteitä niin voit räjäyttää ne hyvin kaukoetäisyydeltä. Nyt laita yksi kerros päälle vaikka muovipussilla ja sen jälkeen plutonumia. Nyt jälleen muovipussi ja sitten siihen tarvikkeet mitkä halusit lisätä ja ollaankin valmiina testaamaan. Ennen testausta, pitää vielä sulkea pää ja nyt voimmekin testata tätä rauhallisesti. Voit laittaa lisukkeeksi vaikka sytytyslangan ja kun sytyslanka loppuu, kuuluu pamahdus ja syntyy sieni, voit kenties sienen kasvaessa päästä Mario maailmaan rakentelemaan putkistoja.
Muista hankkia turvalasit ja muista "Duck and cover". Nyt kaikki rakentelemaan. :)
Rakenna kotitekoinen ydinpommi
3
1169
Vastaukset
- 1 kaks kolome
Hiton hauska ohje! Nauraa sai niin että oli henki mennä.... :))))
Mulla on nyt tuota plutoniumia, hain sen Hessulta siitä Mikin läheltä. Pitäis vaan miettiä mitkä lisukkeet haluaisin.... ihan sama juttu kuin mäkkärillä, varmaan karvaa ainakin laitan, sitä nyt on aina kebabissakin. Teen pommista kissan muotoisen niin eivät räjäytettävät ihan heti huomaa ja tulee sitten ihmetys kun ovat silittämässä ja kissa alkaa sähisemään ja karvat nousee pystyyn. Siinä vaiheessa kun poksahtaa niin eivät enää tajua mitään.
Tiedätkö mistä sais halvalla muovipusseja? Mulla on vaan ihan pikkuisia mutta tää kissa vaatii enemmän ja isompia pusseja että sais sen plutoniumin sinne mahtumaan. Aika ärhäkkää ainetta...meni juuri käsi verille kun koitin pujottaa kissannahan päälle...ja ehti se kissakin aika paljon repiä ennenkuin luopui turkistaan... nyt se mouruaa tuolla villatakissa jonka sille lainasin.
Sytytän kissan telkun kaukosäätimellä... valitsen vaan maikkarin niin sitten karvat pölähtää. Ootan kovasti sientä ja method putkistoa. - fsf
hahahhahaaa kiva
- Anonyymi
Kaikki meni hyvin, mutta opettajat huomasi pommin kun olin menossa vessaan sitä räjäyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142