http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=137195&tstart=0&forumID=13
Nordea huijasi äskettän 150 miljoonaa euroa ihmisiltä huuhaa osakkeisiinsa, nyt Nordea on keksinyt uuden systeemin ihmisten kusettamiseksi, nimittäin nyt se kauppaa vappaehtoisia eläkevakuutuksia, jotka ovat olleet pelkkää bluffia aikaisemminkin, joten tuskin ne ovat nytkään varmoja sijoituksia, voittoja ne tuskin tuovat mulle kuin Nordean hampeille! Oletko valmis sijoittamaan rahojasi Nordean huuhaa vakuutuksiin ? MINÄ EN !
Late Lapista. Sutkit Sörkkään Ry !
NORDEA HALUAA JÄLLEEN RAHASI !
10
292
Vastaukset
- sttna
VITUT
- Late Lapista.
No vitut vitut !
Late Lapista.
- Late Lapista
Joudun nyt juomaan kaupan viinoja.
Ponu vapaaksi ja insesti kunniaan Ry Tornion osasto.- Late Lapista.
Eipähän ole tullut pontikkaa maisteltua 30 vuoteen, pannukin on jo hukassa!
Late Lapista.
pankki, joka vie tyhmän juntin rahat
- Late Lapista.
Normaali rikollisia rangaistaan, mutta pankin leivissä olevat rosvot pääsevät kuin koira veräjästä !
Late Lapista. - tosipa on
Late Lapista. kirjoitti:
Normaali rikollisia rangaistaan, mutta pankin leivissä olevat rosvot pääsevät kuin koira veräjästä !
Late Lapista.Pankkien huijarit pitää laittaa kuriin.
- Late Lapista.
tosipa on kirjoitti:
Pankkien huijarit pitää laittaa kuriin.
Kukapas niitä kuriin laittaa? kun johtoporras on samaa sutkisakkia hallitusta myöten !
Late Lapista. - Gusikko
Soneralla. Eikä ole ainoita. Molemmat oli ennen suomalaisia puljuja. Nyt ne kynii suomesta rahaa. Sehän kertoo jo kaikki suomen päättäjistä mitä välittävät maan tulevaisuudesta, ei hevon vittua. Pääasia että ite saavat välistä vetastua niissä kaupoissa
- Late Lapista.
Gusikko kirjoitti:
Soneralla. Eikä ole ainoita. Molemmat oli ennen suomalaisia puljuja. Nyt ne kynii suomesta rahaa. Sehän kertoo jo kaikki suomen päättäjistä mitä välittävät maan tulevaisuudesta, ei hevon vittua. Pääasia että ite saavat välistä vetastua niissä kaupoissa
Törkein esimerkki on kruununjalokivi NOKIA se on hukattu lähes 100 prosenttisesti ulkomaisille puliveivareille, ja laivateollisuus on menetetty jo kokonaan Korealaisille !
Suomi kärsiikin nyt kroonista rahapulaa, koska ulkomaiset omistajat kuskaavat voittonsa kotiinsa !
Saatana nuo 10 viimeista hallitusta eduskuntineen pitäisikin laittaa VALTAKUNNAN OIKEUTEEN vastaamaan rosvouksistaan !
Late Lapista. Rosvot rautoihin tai lautoihin Ry !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581