Missä Seinäjoella tehdään ripsienpidennyksiä? Kuka olisi hyvä ja kokenut siinä hommassa?
Ripsienpidennys
80
10375
Vastaukset
- Hip-hei-hurraa
Beauty Avenue näyttää tekevä.
Pane hakuun "ripsienpidennys" ja "Seinäjoki"- Missä?
Joo oon kyllä laittanut ja tiedän että myös Sariela ja Hairlekiini tekevät niitä, mutta haluaisinkin vain tietää, mitä suosittelette! En halua mennä kellekään, joka tekee sitä vasta ensimmäisiä kertoja!
- Siwat
siwas saa palvelua iltaisin
- varpu19
itse käyn seinäjoelta asti Lappajärvellä, kun ei täältä saa mun mielestä mistään niin hyviä :)
Teen ripsipidennyksiä Etelä-Pohjanmaan alueella. Kysy lisää: [email protected]
- Ripsekäs.
Valitettavasti itselläni on riittävän pitkät, joten en ole perillä noista ripsienpidennyspaikoista. Mutta jos koirasi kynnet ovat venähtäneet liian pitkiksi, tiedän yhden koirankuynsien leikkaamiseen erikoistuneen paikan, mutten juuri nyt tähän hätään muista sen osoitetta. Toivottavasti joku ystävällinen nettihenkilö auttaa.
- Mandis
Www.villivadelma.site90.com suosittelen!
- h e p a
Mandis kirjoitti:
Www.villivadelma.site90.com suosittelen!
en suosittele villivadelmaa, ollut asiakkaana ja asiakaspalvelu & työn laatu oli huonoa, kuittia ei saanut eikä voinut maksaa kuin rahalla, pistää miettimään kuinka yritystoiminta ilmoitettu verottajalle, useissa kaupan ilmoitustauluilla mainostaa itseään
- Villivadelmaniina
h e p a kirjoitti:
en suosittele villivadelmaa, ollut asiakkaana ja asiakaspalvelu & työn laatu oli huonoa, kuittia ei saanut eikä voinut maksaa kuin rahalla, pistää miettimään kuinka yritystoiminta ilmoitettu verottajalle, useissa kaupan ilmoitustauluilla mainostaa itseään
http://villivadelma.hostei.com kuitin saa myös aina pyydettäessä. Terv. Niina vuorenmaa p.s löydymme myös fb.
- Villivadelmanniina
Villivadelmaniina kirjoitti:
http://villivadelma.hostei.com kuitin saa myös aina pyydettäessä. Terv. Niina vuorenmaa p.s löydymme myös fb.
Sivuiltamme löytyy myös firmamme visioista ettei jää epäselväksi miksi olemme kotioloissa työskentelevä yritys. Kulut alhaalla takaa inhimilliset hinnat. Y tunnusta voit tarvittaessa etsiskellä yritysrekesteristä. Ikävää että pistät firmastamme perättömiä juttuja eteenpäin. Toivottavasti olet löytänyt mieleisesi ripsien tekijän. Terv. Niina vv
http://villivadelma.hostei.com - Tytsy903
Itsekään en suosittele Villivadelmaa todellakaan!
- tyytyväinen asiakas
h e p a kirjoitti:
mustamaalaus loppukoot!
- Sky-
Ite oon käynyt Kasvokkain-liikkeessä Elinalla ja voin suositella! Todella mukava ja tarkka työssään ja käyttää laadukkaita ripsiä! :)
- Tarkastaja
Ja harmaatalous rehottaa.Pika viesti verottajalle :) Tarkastaja tulossa kahville pistäkää pannu kuumaksi!
- niiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tarkastaja kirjoitti:
Ja harmaatalous rehottaa.Pika viesti verottajalle :) Tarkastaja tulossa kahville pistäkää pannu kuumaksi!
Joo on se kumma , kun villivadelmakin antaa kuitin VAIN pyydettäessä. Sehän PITÄÄ aina antaa. Asiakas päättää sitten mihin sen heittää!! Jos nyt haluaa heittää.
- tukea yrittäjille
niiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Joo on se kumma , kun villivadelmakin antaa kuitin VAIN pyydettäessä. Sehän PITÄÄ aina antaa. Asiakas päättää sitten mihin sen heittää!! Jos nyt haluaa heittää.
Jos asiakas ei halua tai pyydä sitä, niin turha sitä on väkisin tyrkyttää. Ei maailma harmaaseen talouteen kaadu. Kiva että yrittäjälle jää ees jtn verottomia tuloja. Tai ylipäänsä ees jtn käteen yrittämisestä. Niin paljon veroja menee pienyrittäjältä joka paikasta.
- Miuku
Kauneushoitola Liljaa suosittelen. Tekee huolellista työtä ja on todella miellyttävä. Kirjoittaa kuitin automaattisesti. :)
- Ullis
Älkää ikinä menkö pilaamaan ripsiänne villi vadelmaan! Taitaa olla kouluttamattomia kun niin törkeää työnjälkeä! Kävin korjauttamassa muualla ja ripsiteknikko kauhisteli että miten kukaan tämmöisiä tekee ammattilaisena! Niimpä niin!Nimim. Omat ja kaverin ripset pilalla
- no joo---pa
Ullis kirjoitti:
Älkää ikinä menkö pilaamaan ripsiänne villi vadelmaan! Taitaa olla kouluttamattomia kun niin törkeää työnjälkeä! Kävin korjauttamassa muualla ja ripsiteknikko kauhisteli että miten kukaan tämmöisiä tekee ammattilaisena! Niimpä niin!Nimim. Omat ja kaverin ripset pilalla
Heh,heh,,,,että oikeen "ripsiteknikko" voi tsiisus näitä nykyajan hömpötyksiä....
- Neuvoja vailla
Missä edullisimmat ripset sais? Vinkkejä kaipasin, siis seinäjoella. :)
- nanna8
Itse suosittelen villivadelmaa. Minulla on ollut ripset jo pari vuotta ja aina olen tykännyt. Puoli vuotta sitten vaihdoin villivadelmaan. Palvelu on ystävällistä ja turhista ei juoruta niinkuin monessa liikkeessä. Rentouttava ja ihana paikka =)
- Järki käteen
Eräs asiakas oli käynyt villivadelmassa laittamassa ripsipidennykset eikä ollut tyytyväinen. Asiakas päätti mennä poistattamaan ripset toiselle laittajalle joita kuitenkaan ei poisto aineella irti saanut. Asiaa selvittäessä kävi ilmi että ripset oli liimattu KYNSILIIMALLA! Että sellainen ammattietiikka Villivadelmassa... Aika riski laittaa silmien alueelle kynsiliimaa jota voisi verrata pikaliimaan. Maalaisjärkikin jo sanoo että sellaista ei voi tehdä.
- Mietityttää
Itse en ikinä menisi villivadelmaan. Olen nähnyt heidän töitään ihan vain kuluttajana ja työn jälki on aivan kammottavaa, onkahan vain sertifikaatit kunnossa?? Ne jotka ovat sielä käyneet ottamassa kynsiä tai ripsiä eivät varmaan tiedä edes paremmasta! Tuskin on edes heidän kotonaan käynyt terveystarkastaja joka pitäisi käydä tekemässä aina tarkistus jos huoneistossa tehdään kauneushoitola tai parturi-kampaamo töitä. Itse kannatan tekijöitä jotka tekevät oikeissa liiketiloissa, koulutukset kunnossa ja luvat. Miettikää ihmiset minkä arvoista kauneus on. Saako aina halvalla hyvää??
- Satum4
Palstan tarkoitus on varmasti antaa hyviä vinkkejä niitä tarvitseville eikä Herjata muita. Itse en koskaan lähtisi tämän palstan perusteella arvioimaan salonkeja. Antaa kaikkien kukkien kukkia!!
- öpåölopöäå
Mielestäni hyvä vinkki on myös se, että kerrotaan mihin ei kannata mennä. Eri asia on, kuinka moni herjoista on ns. perättömiä, samoin kuin se, kuinka moni yrittäjä täällä mainostaa itseään nimimerkin takaa. Eli maalaisjärjen käyttö sallittua täälläkin...
- Angelinajou
Samapa tuo missä kukakin käy. Itehän sen tietää mihin on tyytyväinen ja mihin ei!! Simppeliä!! :)))) kevään odotusta kaikille!! Btw mistähän sais huuliin täytettä!? Se kiinnostais gyllä!! :)
- Huh huh...
Myös minä olen kuullut tuon saman tarinan kynsiliimasta omalta kosmetologiltani. Jätti kuitenkin yrityksen nimen mainitsematta, mutta näköjään samasta puljusta on kyse. Mitä nyt noita fb-sivuja selailin, niin on kyllä todella huonon näköistä jälkeä niin ripsissä kuin kynsissäkin.
Ja tehkää hyvät ihmiset ilmoituksia johonkin suuntaan, kynsiliiman käyttäminen noin lähellä silmiä voi oikeasti olla kohtalokasta. Aika "vähällä" loppupeleissä on selvinnyt, jos on tarvinnut ripset leikata kokonaan pois (vaikka toki kamalaa sekin). Mutta ennenkuin mitään pahempaa pääsee tapahtumaan, niin ehdottomasti kannattaa asiaa viedä eteenpäin! - vv kanta asiakas
Voi raasua tyttöstä etkö muuta enää keksi, ei voi kun nauraa. Kateus on kovaa.
- eienääikinä
Kävin laittamassa villissä vadelmassa kynnet, ihan kamalathan niistä tuli! Osa tipeistä jäi liian suuriksi ja osa liian pieniksi. Ei edes voinut geelejä hioda tasaiseksi vain jäi sinne tänne kynsiin paksuja kohtia. Ei ne edes kestänyt viikkoa kun lähtivät pois..
No kävimpäs sitten laittamassa ripset, mutta se oli kyllä suuri virhe! Liima millä hän liimasi ripsiä, oli niin tujukkaa että vedet valui silmistä jatkuvasti. Silmät punoitti kauan! Timantit oli eri kohdissa...Samaisena iltana jo lähti ulkonurkista ripsiä irtoilemaan vaikka en tehnyt asioita mitä ei saanut. Ne ripset oli mulla yhden viikonlopun kunnes näytti niin kamalalta että oli pakko nyppiä. No omat ripsethän siinä lähti ja olin 3kuukautta ihan ripsetön!! Näytin kosmetologille kuvaa ripsistä ja hän oli ihan kauhuissaan. Kun ripsienpidennys tehdään KUNNOLLA ei kuulu kuukauden päästä olla ripsetön! Niinku minä. Mun ripset on kyllä vieläkin huonot, ei enää samat kun ennen pidennyksiä :(
Ja jos haluan rentoutua niin en mä kyllä mee enää toisten kotiin sitä tekemään jossa pyörii mies ja lapset ympärillä. SIlloin se tekijän keskittyminen on vaikeaa ja loppu tulos on suoraansanottuna paska!! Mielummin maksan reippaan satasen LAADUKKAISTA ja OIKEIN tehdyistä ripsistä kun menen paikkaan jossa naiset ovat käyneet "koulutuksen"...Netistäkin saa kaikenlaista printattua,,todistuksia jne.- lipsiriima
no miks menit ne nyppiin?? jos ripsii nyppii on tuloksena ripsettömyys ??
- -A-
Hahaha, sen siitä saa kun silmiinsä rupeaa liimoja laitattamaan - myrkky mikä myrkky. Hyvä että lähti loputkin ripset, sitä saa mitä tilaa.
Mikään ei ole niin oksettavaa katseltavaa kuin viiden sentin tampparipset, joita ei edes jaksa nostaa, kun yrittää simiään avata. Tai hämähäkin jalkoja harottamassa ripsien tilalla. Jeesus että ihmiset on säälittäviä!
- mummo1
Minkälainen kosmetologi arvostelee muiden töitä. Itse olen käynyt monessa paikassa laittamassa ripset myös villi vadelmassa ja aina olen ollut tyytyväinen. Aika kova syytös tuo kynsiliima, taitaa olla jotain muuta takana. Nauttikaa ihmiset keväästä ja lopettakaa turha mariseminen.
- eienääikinä
"Minkälainen kosmetologi arvostelee muiden töitä" Mielestäni on ihan normaalia? Kyllähän me kaikki arvostelemme joitakin asioita, niinkun sinäkin arvostelet tekstissäsi muiden kirjoituksia. Olit sitten "normaali ihminen, kauppias, leipuri tai kosmetologi on arvostelu sallittua ja sitä pitääkin olla!! Mitä tästä elämästä tulisi jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta?!
Oma mielipide Villistä Vadelmasta on täysi katastrofi ja piste. Ei se kevät sitä yhtään kauniimmaksi muuta. - anastaassia1
Sariela on paras!
Kävin ainakin 5 eri paikassa seinäjoella kunnes tajusin että sariela on ainut joka ei pilannut ripsiäni liimaamalla niitä yhteen! Ihana hoitola ja mukava tekijä!- hyi hyi
Yritysrekistereista ei löydy villivadelma. Hv vv.
- ripset
Voin sanoa, että tässä paikassa ei osattu tehdä ripsiä. Kun menin huollattamaan toiselle, niin kauhistui miten ripset oli tehty. Kaikki otettiin pois ja tehtiin uudet. Ripset piti olla volyymit, mutta oli laitettu vain yksi ripsi per oma ripsi. Ja muutenkin työn laatu oli huono.
Tämän jälkeen käynyt muutamissa eri kaupungeissa myös huollattamassa ripset. Taso vaihtelee. Osassa liikkeistä on saanut aivat upeat ripset ja toisessa vain ns.kohtuulliset.
Tekijöitä on tosiaankin monen tasoisia. En halua ketään moittia, mutta kannattaa olla maksavana asiakkaana vähän kiinnostunut mihin menee. Parhaan palautteenhan saa asiakkailta kuitenkin. Sarielan hoitola on ihana ja omistaja ystävällinen. Ammattitaito ripsiin ei vaan ollut minulle riittävä.
- 8 + 3
En ole ammattilainen, enkä ole koskaan laitattanut tekokynsiä tai -ripsiä, mutta katselen usein huvikseni eri kosmetologien ym. kuvagallerioita.
Villi Vadelman kuvissa Facebookissa monet kynnet (tipit vai mitkä ne on?) näyttävät liian pitkiltä tai liian lyhyiltä, jotenkin epäsopivilta. Vain parissa kuvassa on nätit ja sopusuhtaiset kynnet. Samoin ripsikuvissa ripset näyttävät tasapaksuilta ja vähän luonnottomilta, kun taas hyvin tehdyt ripset näyttävät luonnollisilta ja kevyiltä.
Tämä arvio siis vain ulkopuolisen kuvien katselijan silmin. Minua ei pätkääkään kiinnosta liimata naamaan tai päänahkaan mitään ylimääräisiä lisukkeita. :)- ihmettelijä..
piti oikein itekkin käydä vilkaisemassa noita kuvia ja huh huh. jos tuollaista jälkeä joku kehtaa ammattilaisen tekemänä mainostaa, niin on kyllä pokkaa! kaikkea ei voi osata, eikä tarvitsekaan, mutta mun mielestä, jos alkaa ammattilasena toisille kynsiä ja ripsiä tekemään, niin silloin pitää taidot olla kohdillaan! itse en ikinä maksaisi tuollaisesta jäljestä mitään, mutta enpä kyllä kuvien jälkeen edes harkitsisi, että antaisin tekijän/tekijöiden kynsiini saatika ripsiini kajota. lausahdus " yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" piti jälleen kerran paikkaansa.
- niiiin
Kyllähän se sieltä rekisteristä löytyy kun osaa vaan etsiä :D
- Kynsityttö
Etsinnässä myös ollut kynsientekijä ja kaverin kautta kuulin uudesta yrityksestä Lapualla eli Kynsipiste. Sieltä sai aivan ihanat kynnet hinta ja laatusuhde oli mielestäni juuri hyvä ja kynnet pysyivät erittäin hyvin , myös palvelu oli erittäin mukavaa, suosittelen !
- pienimunaanen
Miten olisi munanpidennys? Löytyiskö Seinäjoelta tai lähikkunnista sellaista paikkaa? On nääs naismaailmassa menestyminen vähän heikkoa, eikä ripsien tai kynsienpidennyksestä taida olla mitään apua - näin miehelle.
- :) :)
;D :D :D!!
- -A-
Just. Ei voi kauhalla vaatia kun on näköjään lusikalla annettu. Enkä puhu nyt kellistä!
- kattokaapa
Ripsien pidennys tekee naisesta todella bimbon oloisen. Äläkää laittako. Hölömöä kun naiset kilipailee tällaasesta keskenään. Miehet naureskelee kun taas naiset tekee itsestään hölmöjä.
- cattis1
Suosittelen kans sarielaa ja villi vadelmaa :)
- Kun hyvän löytää...
Minä suosittelen Lauraa parturi-kampaamo Cristalissa. Olen käynyt hänellä jo yli kaksi vuotta ja aina olen ollut tyytyväinen.
- kaupunkilegendoja
Tuo taitaa olla kaupungilegenda (huuhaata) että jollekkin laitettu kynsiliimalla ripsienpidennykset. Kyllä siinä silmät muurautuisivat umpeen, kysäiskää vaikka silmälääkärin mielipidettä.
Kas kun ei erikeepperiä. Olkaas nyt järkeviä. - Pikaliimaa silmässä
kaupunkilegendoja kirjoitti:
Tuo taitaa olla kaupungilegenda (huuhaata) että jollekkin laitettu kynsiliimalla ripsienpidennykset. Kyllä siinä silmät muurautuisivat umpeen, kysäiskää vaikka silmälääkärin mielipidettä.
Kas kun ei erikeepperiä. Olkaas nyt järkeviä.Löytyi tällaista faktapohjaista tietoa tuosta ripsienpidennys ja liimausriskeistä, eli jos haluat lukea klikkaa tästä linkistä http://www.iltalehti.fi/meikki/2013071817276895_mn.shtml
- -A-
kaupunkilegendoja kirjoitti:
Kas kun ei erikeepperiä. Olkaas nyt järkeviä.Hah, mitäpä luulet lääkärin olevan ylipäätään mieltä mistään liimoista silmien lähellä?? Normaali ihminen ei tarvitse lääkärin kommenttia tajutakseen vaarat muutenkin.
- einetyttö
Itse olen käynyt V-Stylessä ja olin tyytyväinen! Silloin tilat sijaitsivat vielä Pulssin yhteydessä, mutta nyt on taitanut muuttaa muualle? Googlettamalla varmaan selviää :)
Itsekään en suosittele VilliVadelmaa, työkaveri otti ripsipidennyksensä siellä, ja tekijä oli liimannut yhteen ripseen varmaan 10 lisää, eli kun oma ripsi irtosi, irtosi samalla ne 10 muutakin... Eli ei todellakaan hyvät, suorastaan klimpit! Huh.- justiinsajoo
mä kysyin v-stylestä aikoja eikä kuulemma ota tänä vuonna ollenkaan uusia asiakkaita...
- koti äiti
Vissiin liian vähä töitä kyseisellä henkilöllä joka mustamaalaa villi vadelmaa. Eiköhän teille kummallekkin piisaa asiakkaita. Naurettavaa =D
- Silmät umpeen
Kanattaa ensin varmistaa, ettei ole allerginen irtoripsiliimalle!
- tarkistakaa ensin
Ottakaa selvää riskeistä ennen kuin liimaatte silmienne ympärille mitään ylimääräisiä härpäkkeitä, tsekkaa alla oleva linkki
http://www.iltalehti.fi/kauneus/2014012217957671_ka.shtml
- Puuumula
Uppia. Juuri seinäjoelle muuttamassa ja haluaisin sieltä hyvän ripsitekijän! :) Suositelkaas hyviä älkääkä haukkuko. Jos joku tekee kotona niin saa myös ilmoitella itsestään :)
- Äkkiää ny
Tarvitsen pidemmät perskarvat,mistä niitä saa?
- sillä lailla
Uskoisin että sjoelta paikka löytyy jossa nekin pidennetään. Mutta tarkista ensin ettet ole karvaliimalla allerginen, ettei hanuri muuraudu umpeen.
- Apuuuva!
Kuka Seinäjoella värjää perskarvoja,haluaisin ottaa raidat.
- se tietää.
Kysy äireeltäs.
- Phöh..
se tietää. kirjoitti:
Kysy äireeltäs.
Se ei kyllä tiedä värjäyshommista yhtään mitään,on luomu ollut aina.
- paljo maksat?
Phöh.. kirjoitti:
Se ei kyllä tiedä värjäyshommista yhtään mitään,on luomu ollut aina.
Apua, kuolen nauruun! Liimataan karvoja toisen naamaan!
- teko tekoja
Kyllä akoolla on asiaa jostaki saatanan ripsien pirennyksistä? Ootta te niin turhamaasta sakkia, ja kaikki pitää olla tekotissejä myöten ja sitte eiku miehiä juksaamaan baariin??
- ylpeä luomu
Ne tekositäsuntätähän ne teidän miesten päät kääntää, ei luomut. ;P
- maija5
On kyllä aika paska paikka koko seinäjoki, jos ei edes tälläisestä aiheesta saada asiallista keskustelua. Saatanan maalaiset.
- vakava asia.
Tipahtikohan joltain ripsenpirennys piirakkaan.
Terveisin s-tanan maalainen.
- Sandra5
Cristelstudio.fi
Pysy hyvin, näyttä aika luonoliselta myös.- Terse12
Joo niin varmaan. Tyngät laitetaan, ja tippuvat muutamissa viikoissa. Aika turha vaiva ja kallista kun ei omista ripsistä päljon erota, paitsi että muutamas viikos on kokonaan ripsetön.
- Sandra5
Terse12 kirjoitti:
Joo niin varmaan. Tyngät laitetaan, ja tippuvat muutamissa viikoissa. Aika turha vaiva ja kallista kun ei omista ripsistä päljon erota, paitsi että muutamas viikos on kokonaan ripsetön.
Sis Cristel Studios? Ittele pysysit kylla 3 viikoa aika hyvin, huoltama menin 5 viikon päästä, yli puolet olit viela päälä...
- Pp922
Itse oon ottanut kans kerran villivadelmassa. Kaikki ripset liimattiin yhteen klönttiin yhteen ja päällekkäin!! Aivan törkeää, lisäksi ripset raapivat silmää toki syystäkin. Päivän päästä ripset alkoivat tottakai kääntyilemään vinksin vonksin.
Kun menin toiseen paikkaan huollattamaan, niin ripsientekijä ei meinannut saada jäljelle jääneitä ripsiä irti, koska aine jolla ne oli laitettu, oli jotain todella vahvaa ja sen huomasi itsekin ja laitto vaiheessa! Ripset eivät todella olleet kauniit ja laittajalla ei mitään ammattitaitoa, itsekin osaisin liimailla klöntteihin ripsiä ja kiinnittää ne muutamiin ripsiin.
En ole palannut, enkä aio. Enkä missään olosuhteissa suosittele villivadelmaa! - Kristiina87
Styleworkshop...ei oo kallista ja näyttää luonnoliselta, pysy hyvin, kävin Helsingissä, mut nettisivulta näkyy, että sr on S:lläkin...
- Silmätulehdus
Itsehän kävin villivadelmassa, kun se vielä oli. (Lopettanut?) ja minä vietinkin sitten sen illan kun ripsenpidennykset oli laitettu niin ensiavussa sillä silmät tulehtui. Noh lähete silmäpolille ja sielä sitten sanottiin ettei ripsiliima saa aikaan näin suurta teaktiota ja kynsiliimaahan se loppujenlopuksi oli... Ripsiä kasvateltiin silloin vuosi, että luojalle kiitos ripset ovat nyt kunnossa
- Niggaritikkari
Mä pidennytin nuo peräkarvat-ny on ärtsyt rastat siellä! Raggaebampuloolla kohti kesää!
- voiturhakkeet
Mee ny vaikka tiukentamaha sitä pillus reikää, ni varmaan äijät tykkää enempi kuin jostaki karvojen liimaamisesta turpaha! Kyllä ämmät on karmeen näköösiä noitten luonnottomien ripsiensä kans! Olis hyvä ku tulis semmonen allergiareaktio niistä liimoosta ettei ikinä parantuusi! Ja näinhän on jo monelle käynytkin. Täytyy olla itsetunto nollissa ku pitää tommosilla keinoilla saara miesten huomio! HAH, hah, haaaaaaaaaa! Eikä muuten kuittia anna nämä turhakeliikkeet jos ei pyyrä. Samoin kampaamoista ei kuittia saa automaattisesti ja eipä näytä kukaan siihen asiaan puuttuvan. Investointikustannukset noissa liikkeissä minimaaliset, mutta tuntipalakat huipussaan. Ei ihme että tämmösiä liikkeitä syntyy kuin sieniä sateella!
- Suositteluni
Hard Rock Tattoo:ssa Tiia tekee ripsiä, tarkka työnjälki ja mukava ihminen :)
- LuomuLars
Vieläkö joku nyt oikeasti on siinä luulossa että ne tönköt, ylipitkät hämähäkin kintut on kaunista katseltavaa?!? Ässän sihauttaminen ja sössötys onneksi alkaa olla jo ohi, toisaalta eihän sieltä suusta saa ääntä kun pitää niin muikistella ja mutrustaa huulia.
- Sirpanpillu
Tekeekö Seinäjoella kukaan brassi vahauksia? Pitääs vitunkarvat eliminoora ja saada kenttä sileeksi!
- Anonyymi
Mp vanhasta ”villi vadelmasta” tänä päivänä joka toimii nimellä La Bella?
- Anonyymi
Ei edelleenkään koulutusta tekijöillä ja harmaata taloutta. Henna ja Jenni ei tee ees nättiä jälkee ellei haluu tosi maltillisia. Niina tekee upeita ripsiä, ja on heistä ainoo joka ei liimaa ripsiä yhteen. Jenni pilannut muutaman kaverinkin luonnolliset ripset, kutisi ja oli vinot ja ripsiä liimattu yhteen. Niinaakaan en silti suosittelisi, koska koulutusta ei ole ja hinnat silti korkeat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edelleenkään koulutusta tekijöillä ja harmaata taloutta. Henna ja Jenni ei tee ees nättiä jälkee ellei haluu tosi maltillisia. Niina tekee upeita ripsiä, ja on heistä ainoo joka ei liimaa ripsiä yhteen. Jenni pilannut muutaman kaverinkin luonnolliset ripset, kutisi ja oli vinot ja ripsiä liimattu yhteen. Niinaakaan en silti suosittelisi, koska koulutusta ei ole ja hinnat silti korkeat.
Kyllä heillä molemmilla koulutus LaBellassa on.
- Anonyymi
Paree oli lyhentää. Onpa ongelma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753597
- 622694
- 812627
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582418Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1912337Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2492146- 431922
- 441759
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151491EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491408