X Factorin paras on ehdottomasti Samuli. Hän suorastaan hurmaa.Hänellä on kaikkea mitä kunnollisessa ja komeassa miehessä vain voi olla. Hänellä on kauniit silmät ja paras lauluääni.Jopa parempi kuin mitä omani. Samulissa on X Factoria eli sitä jotain. Tietäisitte vain. Gugi teki oikein kun valitsi Samulin finaaliin.Sanon tässä välissä että jokainen joka on eri mieltä voi jättää kommenttinsa kissoille pureskeltavaksi.Minähän tunnetusti puhun niin kuin asiat on. Samuli on niin ihana.Mienäsin ruveta itkeen kun Samuli esiintyi.Se on niin ihana. Mulla on nyt niin ikävä sitä kuin olla ja taitaa.Voin vuodattaa tähän kaikki tunteeni häntä kohtaan jos vain jaksatte lukea. Jos jaksatte niin vastatkaa jos ette niin voitte jättää asianne kertomatta.Oon sen suhteen tiukka sitte. Kaikki adjektiivit eivät edes voi kuvata Samulia.Samuli on NIIIIIIIIN IHANAAAA
Samuli on parempi kuin kukaan muu!!!!
3
271
Vastaukset
- x-factorkatsoja
Oon täysin samaa mieltä!! Ehdottomasti sais voittaa koko skaban, ja menestyä sen jälkeen, haluun nähä Samulia vielä x-factorin jälkeenki!
- saara.h15
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
- fangirl90
saara.h15 kirjoitti:
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
Onneks Samuli ei oo antamassakaan periks, päin vastoin, sehän tulee voittaa koko x-factorin! Ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976