X Factorin paras on ehdottomasti Samuli. Hän suorastaan hurmaa.Hänellä on kaikkea mitä kunnollisessa ja komeassa miehessä vain voi olla. Hänellä on kauniit silmät ja paras lauluääni.Jopa parempi kuin mitä omani. Samulissa on X Factoria eli sitä jotain. Tietäisitte vain. Gugi teki oikein kun valitsi Samulin finaaliin.Sanon tässä välissä että jokainen joka on eri mieltä voi jättää kommenttinsa kissoille pureskeltavaksi.Minähän tunnetusti puhun niin kuin asiat on. Samuli on niin ihana.Mienäsin ruveta itkeen kun Samuli esiintyi.Se on niin ihana. Mulla on nyt niin ikävä sitä kuin olla ja taitaa.Voin vuodattaa tähän kaikki tunteeni häntä kohtaan jos vain jaksatte lukea. Jos jaksatte niin vastatkaa jos ette niin voitte jättää asianne kertomatta.Oon sen suhteen tiukka sitte. Kaikki adjektiivit eivät edes voi kuvata Samulia.Samuli on NIIIIIIIIN IHANAAAA
Samuli on parempi kuin kukaan muu!!!!
3
310
Vastaukset
- x-factorkatsoja
Oon täysin samaa mieltä!! Ehdottomasti sais voittaa koko skaban, ja menestyä sen jälkeen, haluun nähä Samulia vielä x-factorin jälkeenki!
- saara.h15
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
- fangirl90
saara.h15 kirjoitti:
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
Onneks Samuli ei oo antamassakaan periks, päin vastoin, sehän tulee voittaa koko x-factorin! Ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492458Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on582216- 421946
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101728Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201570
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok881430Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var111352Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191344