Samuli on parempi kuin kukaan muu!!!!

saara.h15

X Factorin paras on ehdottomasti Samuli. Hän suorastaan hurmaa.Hänellä on kaikkea mitä kunnollisessa ja komeassa miehessä vain voi olla. Hänellä on kauniit silmät ja paras lauluääni.Jopa parempi kuin mitä omani. Samulissa on X Factoria eli sitä jotain. Tietäisitte vain. Gugi teki oikein kun valitsi Samulin finaaliin.Sanon tässä välissä että jokainen joka on eri mieltä voi jättää kommenttinsa kissoille pureskeltavaksi.Minähän tunnetusti puhun niin kuin asiat on. Samuli on niin ihana.Mienäsin ruveta itkeen kun Samuli esiintyi.Se on niin ihana. Mulla on nyt niin ikävä sitä kuin olla ja taitaa.Voin vuodattaa tähän kaikki tunteeni häntä kohtaan jos vain jaksatte lukea. Jos jaksatte niin vastatkaa jos ette niin voitte jättää asianne kertomatta.Oon sen suhteen tiukka sitte. Kaikki adjektiivit eivät edes voi kuvata Samulia.Samuli on NIIIIIIIIN IHANAAAA

3

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-factorkatsoja

Oon täysin samaa mieltä!! Ehdottomasti sais voittaa koko skaban, ja menestyä sen jälkeen, haluun nähä Samulia vielä x-factorin jälkeenki!

• saara.h15

Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies

• fangirl90
        saara.h15 kirjoitti:

Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies

Onneks Samuli ei oo antamassakaan periks, päin vastoin, sehän tulee voittaa koko x-factorin! Ihana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13