X Factorin paras on ehdottomasti Samuli. Hän suorastaan hurmaa.Hänellä on kaikkea mitä kunnollisessa ja komeassa miehessä vain voi olla. Hänellä on kauniit silmät ja paras lauluääni.Jopa parempi kuin mitä omani. Samulissa on X Factoria eli sitä jotain. Tietäisitte vain. Gugi teki oikein kun valitsi Samulin finaaliin.Sanon tässä välissä että jokainen joka on eri mieltä voi jättää kommenttinsa kissoille pureskeltavaksi.Minähän tunnetusti puhun niin kuin asiat on. Samuli on niin ihana.Mienäsin ruveta itkeen kun Samuli esiintyi.Se on niin ihana. Mulla on nyt niin ikävä sitä kuin olla ja taitaa.Voin vuodattaa tähän kaikki tunteeni häntä kohtaan jos vain jaksatte lukea. Jos jaksatte niin vastatkaa jos ette niin voitte jättää asianne kertomatta.Oon sen suhteen tiukka sitte. Kaikki adjektiivit eivät edes voi kuvata Samulia.Samuli on NIIIIIIIIN IHANAAAA
Samuli on parempi kuin kukaan muu!!!!
3
342
Vastaukset
- x-factorkatsoja
Oon täysin samaa mieltä!! Ehdottomasti sais voittaa koko skaban, ja menestyä sen jälkeen, haluun nähä Samulia vielä x-factorin jälkeenki!
- saara.h15
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
- fangirl90
saara.h15 kirjoitti:
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
Onneks Samuli ei oo antamassakaan periks, päin vastoin, sehän tulee voittaa koko x-factorin! Ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928