Mikä olisi hyvä autokoulu Hyvinkäällä?
Ilmeisesti Alfalla vähän huono maine ollut naisten keskuudessa joitakin vuosia sitten? Mikähän tilanne on nyt?
Autokoulut
6
472
Vastaukset
- ajo-opisto
mutta itse kävin Ajo-opistossa, ja erittäin tyytyväinen olen!
- Oooppilas
Mitä tarkoittaa huono maine naisten keskuudessa?!
- oeoeoeoeooeoe
Jos ajat A-korttia, niin Alfaan ei oteta. Sanottiin suoraan.
Mene Kulmikseen, siellä hyviä tyyppejä!!! Voin suositella :D
- h2
Ajo-opistoa voin minäkin suositella :)
- :))
Jep, ajo-opistoa minäkin suosittelen! Ite ajoin kortin siellä about vuos sit ja tosi tyytyväinen olin :) Alussa oli ongelmia kun en tullu ajo-opettajan kans oikein toimeen, mutta heti ku sain vaan vaihdettua ni hyvin meni! Myös toimiston Sirpa (?) on tosi mukava, jakso aina tsempata ennen ajotunteja yms.
- ehrottomasti
Kävin kulmiksessa B-kortin ja mahtava opetus ja ihmiset ja paikka muutenkin, suosittelen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872