Kriden aprillipila

aprillia

7

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ricky M.

Rohkea teko, vaikka teitkin sen aprillipäivänä, tosin olen aina tiennyt...

• Siltsu Siltsunsiltsu

Kyllähän tätä on pitkään epäiltykin. Huulipunan runsas käyttö ja neitimäiset elkeet on paljastaneet Kristerin jo aikaa sitte. mahtaako Krister pukeutua kotonaan kukkamekkoihin?

• cix
        Siltsu Siltsunsiltsu kirjoitti:

Kyllähän tätä on pitkään epäiltykin. Huulipunan runsas käyttö ja neitimäiset elkeet on paljastaneet Kristerin jo aikaa sitte. mahtaako Krister pukeutua kotonaan kukkamekkoihin?

Sehän olisi söpöä.

Hyvin oivallettu pila Kristianilta, sen erehtyy ensilukemalta ottamaan tosissaan. Mutta pariskunta on toki edelleen naimisissa.

• bipolar bear
        cix kirjoitti:

Sehän olisi söpöä.

Hyvin oivallettu pila Kristianilta, sen erehtyy ensilukemalta ottamaan tosissaan. Mutta pariskunta on toki edelleen naimisissa.

mutta kun taitaa olla totta. ovela veto tietenkin tulla kaapista juuri aprillipäivänä. mulle jäi kuitenkin epäselväksi onko kride bi vai ihan umpihomo? jostain muistan lukeneeni että olisi bi...

• cix
        bipolar bear kirjoitti:

mutta kun taitaa olla totta. ovela veto tietenkin tulla kaapista juuri aprillipäivänä. mulle jäi kuitenkin epäselväksi onko kride bi vai ihan umpihomo? jostain muistan lukeneeni että olisi bi...

Siitä en tiedä enkä ole moista kuullut enkä lukenut. Samantekevää. Ero vaimosta ei tietääkseni pidä paikkaansa.

• Riki Marttinen
        cix kirjoitti:

Siitä en tiedä enkä ole moista kuullut enkä lukenut. Samantekevää. Ero vaimosta ei tietääkseni pidä paikkaansa.

JOtkuthan menee naimisiin salatakseen poikkeavuutensa. Näin jos ympäristö suhtautuu sukup.poikkeavuuteen tuomitsevasti.Kertoiko Krisse tykkääkö naisten vaatteista vai onko kuitenki ns koppalakkityyppi? Tykkäsihän esittää Freddie Mercurya Idolissakin. Itse veikkaan että Krisse on suhteessa neiti-osapuoli. Naimisissa voi myös lainailla vaimon sukkahousuja ja rintsikoita eikä jää kiinni paikallisen marketin naisten alusasuosastolla.

• tyrkkytyrkyttäjä
        Riki Marttinen kirjoitti:

JOtkuthan menee naimisiin salatakseen poikkeavuutensa. Näin jos ympäristö suhtautuu sukup.poikkeavuuteen tuomitsevasti.Kertoiko Krisse tykkääkö naisten vaatteista vai onko kuitenki ns koppalakkityyppi? Tykkäsihän esittää Freddie Mercurya Idolissakin. Itse veikkaan että Krisse on suhteessa neiti-osapuoli. Naimisissa voi myös lainailla vaimon sukkahousuja ja rintsikoita eikä jää kiinni paikallisen marketin naisten alusasuosastolla.

niin säälittävä tuhnu, että fanina tuntisin syvää myötähäpeää. onkohan kride sukua tuksuille? julkisuustyrkkymäisyydessään vetää ihan vertoja, tosin ehkä jossupossu vielä voittaa rinnan mitalla;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe