must on ihan älytöntä et Remu tuomittiin tommosesta... jos joku laittaa se taskuun huumeita.. koska en usko että hän käyttää huumeita... ne sakot pitäs perua välittömästi.. ja valtuustolle haistattaa pitkä paska...
remu tuomittiin
7
285
Vastaukset
- GRUMP
Mukava tapa huvitella,tökkiä ihmisten taskuun huumeita.Ei välttämättä halpaa,mutta ainahan harrastukset maksavat.
Mutta miksi Remu soitti hotelliin ja pyysi lähettämään "astmalääkkeensä"..
Jos todellakin oli tuikattu taskuun niin eikös olisi kannattanut vetää ne pöntöstä samantien viemäriin,meinaan jos huumeita vastaan on? - ihmettelijä..
Remu tuomittiin!!?? en tiennytkään
- ;)) ))
Kuulema kotona oleskelee nykyisin
- Uuuuuuu
;)) )) kirjoitti:
Kuulema kotona oleskelee nykyisin
Kas,kun ei joku sanonut:"Mannet sortuu aina".
- Okej
Uuuuuuu kirjoitti:
Kas,kun ei joku sanonut:"Mannet sortuu aina".
"Mannet sortuu aina"
- Zenzuuri
tää on taas aivan samaa panettelua kuin silloin kun remu kärysi ratista.
oon aivan varma että remu ei kännissä oo rällänny vaa joku työnsi sen siihe auton rattiin.
samaa ihmiset tekee manneille kaupassa, tökkii tavaroita niiden taskuun,
romaanit on luotettavaa ja ahkeraa porukkaa. jos nyt suomessa on joskus
ollu pari huonosti käyttäytyvää, niin ne on varmasti ollut ruotsista täällä käymässä.- ccxx
hirveästi viitsinyt salailla, jos ei esiinkään tuoda!, että on käyttänyt tiettyjä tuotteita skloddista asti, so what. Remu on istunut varmaan lähemmäs parikymmentä kertaa samoista asioista.
Jos tämä on jollekin yllätys, niin yllättykää nyt sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446