kuin kauan kstää mustasukkaisuus ja riita tean tilalla kun jukka ja arto on toisilleen tukkanuottasilla teasta.Sitten se että minkähän ratkasun se tea keksii,että saa mustasukkasen arton puhuun hälle mikä sen mieltä painaa jos hän on jukan kanssa tullut juttu ratsutreffien jälkeen..
Saapas nähä
4
445
Vastaukset
- heillä aikaa
vielä miettiä, sillä ohjelmahan on vasta huomenna, joten lähes koko pitkä perjantai on aikaa selvitellä mustasukkaisuutta ja sen syitä
- Flippie
Jeespoks, muruset, olette ihanasti kujalla.
Ei tämä ole reaaliaikainen ohjelma. Kuvaukset on hoidettu aikaa sitten (syksyllä?) ja kumppanit jo valittu tai jätetty valitsematta.
Syntyneistä pareista löytyy jo eronneitakin... - sentään pitänyt
Flippie kirjoitti:
Jeespoks, muruset, olette ihanasti kujalla.
Ei tämä ole reaaliaikainen ohjelma. Kuvaukset on hoidettu aikaa sitten (syksyllä?) ja kumppanit jo valittu tai jätetty valitsematta.
Syntyneistä pareista löytyy jo eronneitakin...olla suora lähetys? Kuka tämän pettymyksen korvaa? Ihan karseeta, mitä minä nyt teen? Pääsikö siellä parejakin syntymään?
- Flippie
sentään pitänyt kirjoitti:
olla suora lähetys? Kuka tämän pettymyksen korvaa? Ihan karseeta, mitä minä nyt teen? Pääsikö siellä parejakin syntymään?
Öö-öö. Ehdota Maiksulle spin-offia; "Tea & Arto - Keinosiemennyskuumetta"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099