Taas veikataan

XF putoamisjärjestys

Viime sunnuntain Fearlessin putoaminen ei tullut yllätyksenä, söpö pari mutta laulu meni pahasti penkin alle eikä Milla ja Jonne oikein saaneet lavalla yhteyttä toisiinsa. Mutta entäs jäljellä olevat sitten... aika vaikeaa on ennustaa, mutta yhdenlainen kuvio voisi olla seuraavanlainen:

Soulsisters tippuu ensi kerralla, ei tuollainen tyyli vaan pure, liian siloista tai jotain, ovatko sitten liian "vanhoja" ja tylsiä tällaisessa kisassa.
Leena lähtee Soulsistersin perässä kotimatkalle, ihan kiva, mutta niinhän se on ollut aina, että se ihan kiva ei vaan riitä...
Samuli on kauniista äänestään huolimatta liika vaisu, tavallinen naapurinpoika, niin kuin ekassa livelähetyksessä häntä luonnehdittiin.
Enchant pääsee lasten ja perheenäitien äänillä ainakin vitoseksi.
Nelonen on Yrjänä.
Kolmoseksi sijoittuu mystinen "musta hevonen" Merja.
Christian pääsee vikaan finaaliin, mutta:
Elias voittaa!!!

Pidän kuitenkin sekä Merjaa etttä Samulia sellaisina kilpailijoina, että heidän kohdallaan sijoitusta on vaikein ennustaa. Niissä on jotain samaa. Samualia äänestävät tosiaan varmaan gayt ja kiltteihin poikiin ihastuneet 10-15v tytöt. Merja vetoaa varmaan indie-ihmisiin, koska on selkeästi erilainen kuin yleensä osallistujat (finalistit) tällaisissa kisoissa. Mutta toisaalta: katsovatko indie-ihmiset tätä kisaa??? Enchant voi myös tulla saamaan yllättänkin kovan suosion. Ja he menevät kanssa samaan sarjaan kuin Samuli, eli kilttejä naapurinpoikia...

Olipas mulla epäselvä sepustus... enhä joku kuitenkin ymmärtää jotain...

5

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun ajatus on tää

      Mulla taitaa vain olla eri maku. Eli minulle mieluisin putoamisjärjestys olisi:

      Soulsisters tipahtaa ensi kerralla eli jää sijalle 8 (tässä siis samaa mieltä kuitenkin)
      Christian sija 7
      Echant kuudes
      Samuli viides
      Yrjänä neljäs
      Leena kolmas.
      Elias toinen.
      Merja voittaa.

      Perustelut: Soulsisters jättää kylmäksi, Christianilla menee aivan överiksi. Echant alkaa pidemmän päälle ärsyttämään. Samuli tosiaan vain se naapurinpoika vaikkakin yksi kisan parhaista äänistä. yrjänä rokkaa, mutta onko hänenlaisiaan rokkareita jo tarpeeksi tässä maassa, eli ei ehkä sittenkään tarjoa mitään uutta. leena upea tulkitsija mutta taitaa se ihme x-factor häneltä kuitenkin puuttua. Elias on aivan ihana mutta tipahtaa siksi että sitä ei sitten lopussa äänestetä, koska ihmiset pitää sen voittoa varmana. Merja on tosiaan se musta hevonen, joksi häntä on mainittu, tämän tyyppistä laulajaa ei ole ollut, joten Merjalle on ns. tilausta juuri nyt.

      • Jää nähtäväksi

        Älyttömiä nämä veikkaukset, sittenpä tuon näkee, kun kisa etenee. Noh, enpä silti malta olla sanomatta omaa mielipidettäni. Muista en osaa sanoa, mutta Soulsisters ja Merja ovat heikoilla, kun taas Elias ja Samuli vahvoilla. Muista en ala spekuloimaan.


    • Tepu71

      9. Fearles
      8. Merja ( nämähän jo varmoja, mut olisin itse myös luokitellut heidät ekoihin putoajiin Soulsistersien kanssa.
      7. Soulsisters( pakko jo viimein pudota)
      Seuraavat kolme laulajaa esitysten perusteella( toivottavasti) Leena, Samuli, Elias
      Loppukolmikko Enchant, Christian ja Yrjänä

    • osgsl

      9 fearless
      8 merja
      7 christian
      6 soulsisters
      5 yrjänä
      4 leena
      3 elias
      2 enchant
      1 samuli

      perustelut: en tykkää christianista yhtään. se vaan huutaa ja vetää jotain roolia. soulsisters on hyvä mut muut on parempia. yrjänä on kans hyvä mut vähä epäpuhdas ääni eikä tarjoa mitään uutta. leena koskettaa, mut en tykkää kaikista sen esittämistä kappaleista. elias oli alussa mun ehdoton suosikki, mutta mielestäni menny huonompaan suuntaan. se oli loistava alkukarsinnoissa, eikä oo päässy takasi sille tasolle. en sitte tiedä johtuuko gugin tekemistä biisivalinnoista. enchant on kyllä todella hurmaava, mutta tästä huolimatta toivon, että samuli voittaa. eilisessä esittely videossa mua kosketti tosi paljon kaikki se miten vaikeeta sillä on ollu. tykkään samulista joka kerta entistä enemmän. ja aivan mahtava saundi!

      • Tai ehkä näin

        9 Fearless (tippui jo)
        8 Merja (tippui jo)
        7 Soulsisters (ois ollu aika tippua jo viimeksi)
        6 Christian (Suomalaiset ei arvosta latinotemperamenttiä)
        5 Leena (jos biisivalinnat ei kymmpejä, tippuu sen takia)
        4 Samuli (karisma ei riitä, aloittanut oudon linjan naapurinpojasta joksikin... oudoksi)
        3 Yrjänä (ihan kirkkaimpaan kärkeen laulutaito ei riitä)
        2 Enchant (pojat siis peittoavat Samulin ja saavat enempi lasten/teinien ääniä)
        1 Elias (kiistattomasti paras!)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe