Ei taida paljon heilauttaa noita hulluja, jos maksimi rangaistus on 3v. linnaa. Ne ihmiset on aivan liian sairaita elääkseen tässä yhteiskunnassa, ja mielestäni MINIMI rangaistus pedofiileille on elinikäinen pakkohoito jossain mielisairaalassa. Mikä estää nytkin tekijöitä jatkamasta samaa, heti kun pääsevät vapaalle, tosin nyt vaan hieman "viisampina ja varovaisempina"
No johan on tuomiot!!!
2
206
Vastaukset
- 6+12
sun ja mun mielipide ei kuule paljon paina kun päättäjät haluaa suojella lapsia nussivia sairasmielisiä ihmisiä
jälleen oikeus halventaa vuosia törkeästi hyväksikäytettyjä lapsia:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201103100154405_uu.shtml
yhdessäkin tapauksessa muistan että sarjapedofiili sai vain kuukauden tuomion per laskettu yksittäinen hyväksikäyttö
suomessa saa näistä paljousalennusta! tuomio on suhteessa kovempi kun yksittäisiä hyväksikäyttöjä on vähemmän ja lievempi mitä enemmän on lasta nussittu!- 3+14
niin se sarjapedofiili nussi ainakin 40 tyttöä joiden iät 8-16
tuomio oli 5 vuotta 6 kuukautta
sen jälkeen sama mies tuomittiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puoleksi vuodeksi vankeuteen kun hän nussi yhtä lasta 3 vuotta
jumalauta 3 vuotta lapsen nussimista ja puoli vuotta vankeutta!
ja tämä tuomio muutettiin yhdyskuntapalveluksi sillä perustelulla että mies on aiemmin tuomittu lasten nussimisesta! siis aiempi erittäin törkeä sarjarikos luettiin syytetyn eduksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446