arto

...................

sehän on ihan sairas päästään...hyi tommosta ukkoa en kyllä katselis...

8

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti

      Teallahan on ollut jo edellisessä liitossa ongelmia. Pelännyt miestään niin että turvakoti ja poliisisaattue on ollut ainoa vaihtoehto.

      Jotkut naiset eivät vaan opi, vaan samanlainen aggressiivinen ja dominoiva mies saa taas kiedottua pauloihinsa. Tämähän on aivan selkeä käyttäytymiskaava. Kiltti, hurmaava ja avulias mies tuntuu tylsältä ja mielenkiinnottomalta kun vieressä on vaarallinen vaihtoehto.

      Turvakoti taitaa taas kutsua Teaa... Valitettavasti!!

      • ....................

        samaa ajattelin minäkin että samaan ansaa toistamiseen lankeaa....ja tommosella käytöksellä on vielä taipumus lisääntyä suhteen pidetessä... toivottavasti tea nyt tajuaa jättää leikin sikseen...


      • ei helevetti
        .................... kirjoitti:

        samaa ajattelin minäkin että samaan ansaa toistamiseen lankeaa....ja tommosella käytöksellä on vielä taipumus lisääntyä suhteen pidetessä... toivottavasti tea nyt tajuaa jättää leikin sikseen...

        Kaveri vaikuttaa tyypilliseltä naisenhakkaajalta.Jos Tealla yhtään järkeä päässä,jättäis sen heti,Muuten voi tulla turpaan..mikä noissa hulluissa naisia kiehtoo?????????????????????????????????


      • uskon ja toivon

        tulee olemaan JUKKA, sehän se on se yllätyskäänne mitä tästä ohjelmasta ollaan hehkutettu. Eihän kukaan ota tollasta hulluu joka parin päivän paineessa kuorituu, ei varsinkaan MIELENTERVEYSALALLA työskentelevä. Toivon Tealle kaikkea hyvää ja toivon että alan ammattilaisena hän näkee ihmiset joiden kanssa ei kannata seurustella.


      • funteeraaja

        Ei se oikeen niin mene, et itketetään toista mustispäissään ja ollaan ilkeitä. Tunteeton ja ilkeä on. Tea on toki sitkeä likka, mut jos tuon arton valkkasi, niin veikkeen harmeja ja paljon. Jos tuossa vaiheessa ei tarvitse enään hurmat, niin väärässä on. Hurmaamisen tulee jatkua aina ja iän kaiken, sillä se on se asia joka ylläpitää kipinää suhteessa.

        En sano, että jukkakaan olisi se oikea kumppani tealle, mut arto taitaa olla aivan väärä. Hän on kylmä, itsekäs ja ylimielinen. Hän ei erota omistushalua ja kontrollinhalua oikeasta rakastumisesta. Hän on toki ihan kykenevä tekemään maatilan hommia, mutta sydämen palo puuttuu. Hän on niissä hommissa ns. sieluton.

        No. Ensi jaksossa sitten sadaan katsoa, mitä päätöksiä tea sitten yöllä sai aikaan... hiukan kammottaa...


      • funnycow
        funteeraaja kirjoitti:

        Ei se oikeen niin mene, et itketetään toista mustispäissään ja ollaan ilkeitä. Tunteeton ja ilkeä on. Tea on toki sitkeä likka, mut jos tuon arton valkkasi, niin veikkeen harmeja ja paljon. Jos tuossa vaiheessa ei tarvitse enään hurmat, niin väärässä on. Hurmaamisen tulee jatkua aina ja iän kaiken, sillä se on se asia joka ylläpitää kipinää suhteessa.

        En sano, että jukkakaan olisi se oikea kumppani tealle, mut arto taitaa olla aivan väärä. Hän on kylmä, itsekäs ja ylimielinen. Hän ei erota omistushalua ja kontrollinhalua oikeasta rakastumisesta. Hän on toki ihan kykenevä tekemään maatilan hommia, mutta sydämen palo puuttuu. Hän on niissä hommissa ns. sieluton.

        No. Ensi jaksossa sitten sadaan katsoa, mitä päätöksiä tea sitten yöllä sai aikaan... hiukan kammottaa...

        Tea se ei valitse kumpaakaan jos yhtään fiksu on. Vaikka Jukka on "ihannemies" monen mielestä koska osaa tehdä kaikenlaista käsillään, niin silti jos ei niitä "huumantunteita" tule, niin ei kannata väkisinkään. Arto pelästytti Tean joten toivottavasti JÄRKI tulee KIIMAN sijaan. Odotan lopputulosta innolla ja hyvää jatkoa kaikille ohjelmaan osallistujille!


      • umbrella25
        funnycow kirjoitti:

        Tea se ei valitse kumpaakaan jos yhtään fiksu on. Vaikka Jukka on "ihannemies" monen mielestä koska osaa tehdä kaikenlaista käsillään, niin silti jos ei niitä "huumantunteita" tule, niin ei kannata väkisinkään. Arto pelästytti Tean joten toivottavasti JÄRKI tulee KIIMAN sijaan. Odotan lopputulosta innolla ja hyvää jatkoa kaikille ohjelmaan osallistujille!

        Jos Arto olis niin palavasti ihastunu mitä jossain vaiheessa sanoi, niin kumma ettei se näy hänestä ulospäin!

        Ainakaan miun mielikuvissa palavasti ihastunu mies ei kulje jurottaen ympäriinsä kulmat kurtussa, äyski ja tiuski ja karju toiselle! :O

        Jos viikkoon paljastuu ihmisestä tuollaisia piirteitä, mitähän niitä paljastuu vuosien saatossa?!

        Ylimielinen idiootti on Arto.

        "Olen Tean jo valloittanut itselleni, nyt voin olla ihan rauhassa ja oma itseni."

        Jotenkin noinko se Arto jossain haastattelussa sanoi?!

        Ei elämän kevät sentään.

        Näkeehän tuon Erkkikin, ettei tuollainen toppaliivi-farkkutyyppi mihinkään maalle edes istu, ja jos väittää asuvansa maalla, vaikka asuu Tampereella ja lähimpään metsään vajaa kilometri!

        Haloo, se ei kuule ole maalla asumista.

        Ja vaikka Tealla ei Jukkaa kohtaan mitään leiskuvia tunteita ole, kyllä hänen kannattaisi Jukka valita sitten sinne "lomamatkalle" mukaan, saavatpahan tutustua lähemmin kensies, ja mistä sitä tietää, vaikka olisivatkin vain hitaasti lämpeneviä, ja siitä kehkeytyisikin jottain kaunista :)

        Ainakin kauniin hymyn kera Tea monesti jäi Jukkaa katselemaan, kun Jukka karaokea veti :) Ei tainnu tyttö Artoon vilastakkaan... :)


      • ....................
        umbrella25 kirjoitti:

        Jos Arto olis niin palavasti ihastunu mitä jossain vaiheessa sanoi, niin kumma ettei se näy hänestä ulospäin!

        Ainakaan miun mielikuvissa palavasti ihastunu mies ei kulje jurottaen ympäriinsä kulmat kurtussa, äyski ja tiuski ja karju toiselle! :O

        Jos viikkoon paljastuu ihmisestä tuollaisia piirteitä, mitähän niitä paljastuu vuosien saatossa?!

        Ylimielinen idiootti on Arto.

        "Olen Tean jo valloittanut itselleni, nyt voin olla ihan rauhassa ja oma itseni."

        Jotenkin noinko se Arto jossain haastattelussa sanoi?!

        Ei elämän kevät sentään.

        Näkeehän tuon Erkkikin, ettei tuollainen toppaliivi-farkkutyyppi mihinkään maalle edes istu, ja jos väittää asuvansa maalla, vaikka asuu Tampereella ja lähimpään metsään vajaa kilometri!

        Haloo, se ei kuule ole maalla asumista.

        Ja vaikka Tealla ei Jukkaa kohtaan mitään leiskuvia tunteita ole, kyllä hänen kannattaisi Jukka valita sitten sinne "lomamatkalle" mukaan, saavatpahan tutustua lähemmin kensies, ja mistä sitä tietää, vaikka olisivatkin vain hitaasti lämpeneviä, ja siitä kehkeytyisikin jottain kaunista :)

        Ainakin kauniin hymyn kera Tea monesti jäi Jukkaa katselemaan, kun Jukka karaokea veti :) Ei tainnu tyttö Artoon vilastakkaan... :)

        saman että tean katse siihen jukkaan päin oli...mutta voihan se olla niinkin että se on niin pettynyt siihen artoon ettei voi etes siihen päin katsoa.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe