Urantia kirja avautuu

Avoin lukia

todennäköisesti älykkäimmille: Vaikuttaa hyvinkin siltä, että korkeampi voima on tämän tiedon julkituomisen takana! Paljon olen löytänyt sieltä omaan ajatusmaailmaani sopivaa järkeen käypää kirjoittelua. Toden-näköisesti tämä kirja koskee näitä henkilöitä, jotka eivät ole lukinneet aivojaan viisaimmille vaikutteille. suosittelen avointa lukemista avoimille ihmisille.Siunausta lukioille, lukialta!

23

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234234234

      perkele nimittäin.

      • Lukia Vaan

        Urantian: Olen vain lukenut, että tietojen kertoja on tuntematon ja Psykiatrinen piiri on tehnyt muistiin panoiaja, joista on koottu tämä mainittu Eeppos.


      • Ystävä hyvä,
        Lukia Vaan kirjoitti:

        Urantian: Olen vain lukenut, että tietojen kertoja on tuntematon ja Psykiatrinen piiri on tehnyt muistiin panoiaja, joista on koottu tämä mainittu Eeppos.

        mistä olet tuollaisen kirjan lukenut? Älä lue ihan kaikkea hölynpölyä!


      • Koulu-poika Vaan
        Ystävä hyvä, kirjoitti:

        mistä olet tuollaisen kirjan lukenut? Älä lue ihan kaikkea hölynpölyä!

        lukenut ja mitä: Se mitä tiedän Una-Fortunasta, niin hän täydentää jatkuvasti oppimistaan ihan hautaansa asti. Eli Krematorion poltto uuni tuhkistaa hänet. Hän sanoi minulle, että oppimisen loppuminen johtaa Dementiaan! Hän on kertonut jossain kirjoituksissaan, että tämä meidän elämämme on oppimisen koulu. Näet hänen mukaansa monet oppivat elämänsä aikana pahuuden taidot ja toiset taas oppivat vaan hyvyydwen taitoja. Tämän takia meille on annettu valinnan vapaus. Hänen mukaansa pahan oppiminen on helpompaa, siksi pahuus rehoittaa maailmassa.


      • varoitus,,
        Koulu-poika Vaan kirjoitti:

        lukenut ja mitä: Se mitä tiedän Una-Fortunasta, niin hän täydentää jatkuvasti oppimistaan ihan hautaansa asti. Eli Krematorion poltto uuni tuhkistaa hänet. Hän sanoi minulle, että oppimisen loppuminen johtaa Dementiaan! Hän on kertonut jossain kirjoituksissaan, että tämä meidän elämämme on oppimisen koulu. Näet hänen mukaansa monet oppivat elämänsä aikana pahuuden taidot ja toiset taas oppivat vaan hyvyydwen taitoja. Tämän takia meille on annettu valinnan vapaus. Hänen mukaansa pahan oppiminen on helpompaa, siksi pahuus rehoittaa maailmassa.

        ei tarvitse Urantia kirjoja ja hänen neuvojaan, Raamattu on uskovalle tarkoitettu luettavaksi ei Urantia, mutta saatana koettaa eksyttää tänä viimeisinä päivinä ihmiset pois todellisesta tiedon lähteestä Jumalasta, vaikka minkälaisiin muihin taruihin, hän koettaa vetää mukaansa kadotukseen niin monta kuin mahdollista ja siinä hän näyttää kyllä onnistuvan erittäin hyvin,
        myöskin uskovien kohdalla.


      • Ystävältä ystävälle;
        Koulu-poika Vaan kirjoitti:

        lukenut ja mitä: Se mitä tiedän Una-Fortunasta, niin hän täydentää jatkuvasti oppimistaan ihan hautaansa asti. Eli Krematorion poltto uuni tuhkistaa hänet. Hän sanoi minulle, että oppimisen loppuminen johtaa Dementiaan! Hän on kertonut jossain kirjoituksissaan, että tämä meidän elämämme on oppimisen koulu. Näet hänen mukaansa monet oppivat elämänsä aikana pahuuden taidot ja toiset taas oppivat vaan hyvyydwen taitoja. Tämän takia meille on annettu valinnan vapaus. Hänen mukaansa pahan oppiminen on helpompaa, siksi pahuus rehoittaa maailmassa.

        Arvaappas mistä tiedän?

        Huom tiedän, en luule. Olet kyllä sen lisäksi myöskin Hermmanni ja vielä yksi muukin kirjautunut, ja niidenkin lisäksi kymmeniä erilaisia nimimerkkejä ja nimimerkittömiäkin kirjoituksia.

        Tunnistan AINA sinun viestisi.

        Mutta älä välitä, minä pidän yleensä sinun hyvistä viesteistäsi. Nyt haluaisinkin kysyä sinulta, että mikä se sellainen Urantius kirja, vai mikä se nyt oli oikein on? Mistä se kertoo ja mistä sitäsaa? Rupesi kiinnostamaan.


      • 12345678910

      • Der Überführer
        Lukia Vaan kirjoitti:

        Urantian: Olen vain lukenut, että tietojen kertoja on tuntematon ja Psykiatrinen piiri on tehnyt muistiin panoiaja, joista on koottu tämä mainittu Eeppos.

        Hahahaistahan paska. Kerroppa kuitenkin sitä ennen, mistä voimme tarkastaa väitteesi Psykiatrisesta Piiristä? Ettet vain olisi ihan vakkarikäypäläinen niissä piireissä? ;)


    • voe, voe..

      Hää kehhuu olevansa vanhoollislestaatiolainen ja toesessa kirjootuksessa kehhuu atventistina vastaamassa ja tässä vastaaoksessa sekkoillee Staeneriin ja uraauurtavaan Urantiaan.

      Sitte se alottellee piätäpahkaa kaekenlaasia kirjootuksia.

      Sekasi mikä sekasi, eikä sekavuuvessaan ees tiijä onko mekko vae hoosut jalass, meinaan käöttää naesen nimimerkkijään.
      Meinaan narahti tuossa taannoin ku tämän itenepin kirjootuksen viänsi Antin kirjaatuneeseen kirjootukseen niin, että se itenepin (poista oma viesti), jäikin kummittelemaan Antin kirjootukseen.
      No se ei muuten onnistu sellaisena viestinä, ellei ole kirjautuneena iteneppinä ja kopioi siitä tekstinsä konneelle ja käättää siitten sen uuvelleen toiseen teksiin.
      Mutta Antille kävi kömmä, olikin Anttina silloin konneella.

      Näen se sattuu vanhan silimään, että vilunkimies, mikä vilunki.
      Ei turhaa meikäläenenkään ollu valtiolla etsivänä, pienet pilikutkin hyppää viärästä silimille.

      • Ei Kantola, kun yx

        Mutta välikö sillä, Antti kun Antti;))


      • On ihan nautinto vastailla typeriinkin viesteihin, varsinkin itseäni koskeviin, mutta velvollisuuteni on silti
        muistuttaa, että Jumala näkee tuollaisen piinaamisen kiusaamiseksi, enkä minä välttämättä kykene estämään
        Jumalan oikeudenmukaisuuden edellyttämiä seuraamuksia, jos vaikka tahtoisinkin estää.
        En toki yritä väittää, että Minusta kirjoittaminen olisi asiatonta. Ei ole, vaan ihan kiva on olla esillä. Kiitos!

        ARVAILUT SIKSEEN
        AnttiVKantola 6.4.2010
        Olen ihan tavallinen perusluterilainen. Synnyin Evankelisen liikkeen keskelle,
        mutta en ole koskaan ollut minkään luterilaisen herätysliikkeen
        jäsen. Katulähetys ja Kristillinen Työväenliike luterilaisuuden sisällä on
        olleet pääasialliset työyhteyteni.

        Katolilaisuutta ja adventismia vierastan eniten siksi, että kumpainenkin
        pitää perustajaansa erehtymättömänä.

        Jumala laittoi välillä karismaattisuuden (helluntai) jäseneksi 10 vuodeksi
        ja uskonliikkeeseenkin 10 vuodeksi, tutustumaan konkreettisesti niihin
        arvoihin, jotka ovat rikastuttaneet luterilaista kansankirkkoammekin.
        Jumalan edessä uskovalla on vain Kristuksen jäsenyys.

        Room. 12:5
        niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa,
        mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
        1. Kor. 3:6 :
        Minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala on antanut kasvun.
        1. Kor. 3:7 :
        Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa.
        ______________________________________.

        OLEN LÄNSI-SUOMEN RUKOILEVAISIA JA SILLÄ SIISTI

        Olen Rukoilevainen AnttiVKantola 6.4.2010 13:14
        Olen rukoilevainen Länsi-Suomesta. Seuraavassa dokumentissa on mukana
        9 mielenkiintoisempaa Jeesuksen kohtaajaa. Rukoilevaisia kaikki eikä
        katolilaisia ...

        http://areena.yle.fi/video/875134


      • Überführer

        Suksi paskalle täältä viäntämästä jonnekin missä tommosta ääliöö jaksetaan. Moido, heippa!


    • "antille"+muillekin<
      • linkki...

        Koska ei kirkasta Kristusta ja kaikki tällainen linkitys ei rakenna ketään.


      • tekijä,
        linkki... kirjoitti:

        Koska ei kirkasta Kristusta ja kaikki tällainen linkitys ei rakenna ketään.

        vaan joku helvetin iankaikkisen piina elämän opettaja.


      • lämpöö on.
        tekijä, kirjoitti:

        vaan joku helvetin iankaikkisen piina elämän opettaja.

        mee lääkäriin


      • Kiitos ei. Minä olen rukoilevainen läntisestä Suomesta ja ihmeellistä on saada vastaus

        http://areena.yle.fi/video/875134

        Joh. 15:7
        Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin
        anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

        Matt. 20:32
        Silloin Jeesus seisahtui ja kutsui heidät tykönsä ja sanoi:
        "Mitä tahdotte, että minä teille tekisin?"

        Minun Jeesukseni antaa minulle juuri sitä mitä pyydän

        Luuk.11:11
        Ja kuka teistä on se isä, joka poikansa häneltä pyytäessä kalaa
        antaa hänelle kalan sijasta käärmeen,

        Matt. 7:11
        Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja,
        kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa,
        antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!

        Näitä esimerkkejä riittäisi vaikka kuinka ihmisen pahuudesta ja Jumalan hyvyydestä pahaa ihmistä kohtaan.


    • IDENEB

      Matt. 11:25

      Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

      Luuk. 10:21

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

      Jumalan Sana avautuu vain lapsille ja lapsenmielisille!!

      Matt. 18:3
      ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille:
      ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi,
      ette pääse taivasten valtakuntaan.

      !!

      IDENEB

      • SydänJaPää

        Niinpä.
        1) Kun verenvuototautia sairastava nainen kosketti Jeesuksen vyön tupsua, tauti hänestä parani saman tien. Nainen vuolaasti kiitti Jeesusta. Jeesus sanoi: "Uskosi sinut on parantanut".

        Kristityt tulkitsevat tämän niin, että joku ihme "usko" (olen aina hämmästellyt kysymystä: oletko uskossa? Siis anteeksi, missä "uskossa"? Uskon Jumalaan, kaikkivaltiaaseen sekä siihen että Jeesus on Jumalan profeetta ja meidän ihmislasten rakas paimen, mutta missään "uskossa" en ole. Outo porukka..) on hänet pelastanut, vaikka Jeesus selvästi sanoo: uskoSI on sinut pelastanut. Tarkoittaa lapsen uskoa, vankkaa luottamusta siihen että Jeesusta koskettamalla minä VARMASTI paranen. Ja niin kävi.

        2) Raamatussa kerrotaan uskon avulla voitavan siirtää vaikka vuoria. Lapsen usko on ihmeellinen asia, ja sillä ei toden totta tarkoiteta mitään muuta uskoa, kuin uskoa siihen että asiat todella tapahtuvat jos niihin tarpeeksi luottaa. "Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus." 1. Korinttolaiskirje 13:13. Älä vain ala väittämään, että tässäkin uskolla tarkoitetaan jotain ihmeellistä käsitettä, jota voi käyttää mm. kysymällä: "oletko 'uskossa' ?"

        Nämä "uskovaiset" hörisevät jotain hevonpaskaa mitä eivät oikeastaan itsekään tajua (sen selkeästi huomaa kun jotain kysyy heiltä tarkemmin.. silloin alkaa selittelyt siitä, ettei itseasiassa pidäkään tietää kun se vaan on niin ja ei sitä tarvitse ymmärtää.."

        3) Jeesus jyrkästi kielsi itseensä kohdistuvan palvonnan. Hän kielsi tekemästä itsestään kuvaa tai kirjoittamasta sanojaan (piirsi ja kirjoitti oppinsa hiekkaan) jottei vain kävisi niin, että ko kirjoitukset ja piirrokset päätyisivät kumarreltaviksi. Hän nimen omaan korosti että on VAIN YKSI jota pitää kumarrettaman - hän on Isä Jumala, kaiken olemattoman ja olevaisen Luoja, kaiken alku ja loppu, ikuinen. Niin eikö vain olla Jeesuksen kuvia kumartelemassa joka kirkossa ja käärinliinoja pällistelemässä Torinossa.. huh huh. Aivan kuin Jeesus ei koskaan olisi mitään sanonutkaan...

        4) Armo ja Kristuksen veri. Uskovaisilla on joku outo käsitys, että vaikka teet minkä murhan, varastat tai mitä vain, on Jeesus jo kuolemallaan hyvittänyt tekosi. Siis twisted.. mitä hiivatin väliä millään sitten on? Rötöstellään ja murhataan vain kaikessa rauhassa, paskat nakataan millekään eettisyydelle, rakkaudelle, Jeesuksen antamille ohjeille ja opetuksille. "se, mitä teette yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te teette minulle".. pöh. Mitä väliä.. Jeesushan sovitti jo kaiken, ristillä! Ajatelkaa aivoillanne, tollot! Jeesus lahjoittautui tälle maailmalle. Viitsi alkaa edes tätä käsitystä selittämään, mutta yksi asia on vuorenvarma: omista synneistänne olette vastuussa TE ITSE, Jeesus ei niitä puolestanne sovita! Painakaa se paksuihin päihinne. Vain aito, oikea ja sielun syvyyksistä lähtevä katumuksen tunne, se että olet aidosti pahoillasi tekemästäsi vääryydestä - se sinut teostasi vapauttaa, sillä se osoittaa että olet ottanut opiksesi. Kolme Ave Mariaa ja kolikko kolehtiin ei riitä.

        "Jeesus sanoi: en minä ole tullut teille rauhaa tuomaan, vaan sotaa ja miekkaa!" Ihmiskunta kehittyy kantapään kautta, ristiriidoista löydämme Kultaisen Keskitien ja niistä opimme.


    • Juu varmasti Urantia-kirja avautuu adventistille, koska sehän on adventistista alkuperää.
      Sieltähän se nousi adventismista koko Urantia Jeesusmiikealeineen kaikkineen. Adventisti on siitä kirjoittanut sivuillaan:

      http://koti.mbnet.fi/kaukop/urantia1.htm

      • [][][] Juu varmasti Urantia-kirja avautuu adventistille, koska sehän on adventistista alkuperää.
        Sieltähän se nousi adventismista koko Urantia Jeesusmiikealeineen kaikkineen.
        Adventisti on siitä kirjoittanut sivuillaan: http://koti.mbnet.fi/kaukop/urantia1.htm [][][]

        No varmasti. Ja täällä asia on hieman toisin sanoin esiin tuotu, ellenleimaisesti:
        http://endtime.net/ (Toivonlinnasta tilattavissa ovelta ovelle -traktaatteina)

        "Teorioilla kumotaan teorioita. Tämä on vain tätä aikuisten leikkiä paremmuudesta!"

        He unohtavat itse asian ...Kristus ei ole vain nimisana vaan VOIMA.

        Room. 1:16
        Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi,
        juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

        1. Kor. 1:18
        Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1. Kor. 1:24
        mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia,
        on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.


      • Lukia Vaan
        AnttiVKantola kirjoitti:

        [][][] Juu varmasti Urantia-kirja avautuu adventistille, koska sehän on adventistista alkuperää.
        Sieltähän se nousi adventismista koko Urantia Jeesusmiikealeineen kaikkineen.
        Adventisti on siitä kirjoittanut sivuillaan: http://koti.mbnet.fi/kaukop/urantia1.htm [][][]

        No varmasti. Ja täällä asia on hieman toisin sanoin esiin tuotu, ellenleimaisesti:
        http://endtime.net/ (Toivonlinnasta tilattavissa ovelta ovelle -traktaatteina)

        "Teorioilla kumotaan teorioita. Tämä on vain tätä aikuisten leikkiä paremmuudesta!"

        He unohtavat itse asian ...Kristus ei ole vain nimisana vaan VOIMA.

        Room. 1:16
        Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi,
        juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

        1. Kor. 1:18
        Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1. Kor. 1:24
        mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia,
        on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

        Endooran noidan lumoissa Spiritistisinene näkemyksineen: Mahtava henkivoima on antanut Antille Spiritismin opetus oikeudet. Spiritimi näkyy olevan tuota Kantolan ja Riitan Evankeliumia. Spiritimi on vallannut Netti kiusaavan sielun. Kantola toimii vain palstalla Netti-kiusaajana. eli Kristittyjen härnääjänä.
        Omapa on nautintonsa hänellä!


      • alex-kasi
        AnttiVKantola kirjoitti:

        [][][] Juu varmasti Urantia-kirja avautuu adventistille, koska sehän on adventistista alkuperää.
        Sieltähän se nousi adventismista koko Urantia Jeesusmiikealeineen kaikkineen.
        Adventisti on siitä kirjoittanut sivuillaan: http://koti.mbnet.fi/kaukop/urantia1.htm [][][]

        No varmasti. Ja täällä asia on hieman toisin sanoin esiin tuotu, ellenleimaisesti:
        http://endtime.net/ (Toivonlinnasta tilattavissa ovelta ovelle -traktaatteina)

        "Teorioilla kumotaan teorioita. Tämä on vain tätä aikuisten leikkiä paremmuudesta!"

        He unohtavat itse asian ...Kristus ei ole vain nimisana vaan VOIMA.

        Room. 1:16
        Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi,
        juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

        1. Kor. 1:18
        Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1. Kor. 1:24
        mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia,
        on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

        Se on se omaan kuolemattomuuteensa luottavien ikuisuusolentojen lahko..

        Meille sellainen usko on valhetta - siksi meidän syntisten on turvauduttava Jumalan vanhurskauteen Jeesuksesa jos haluamme tulla ikuisuusolennoiksi.. omat eväät eivät riitä alkuunkaan..

        Onko teillä muuten mitään selitystä sille että uskotte Kakkivaltiaan ja Kaikkitietävän ja Oikeudenmukaisuuden ja rakkauden lähteen .. luoneen elämää ikuisesti piinattavaksi .. siellä tulijärvessä? Niinhän te uskotte..

        Tarkoitan että loiko Luoja mielestänne elämää sinne tietämättään siis vahingossa, vai tahallaan tai ihanko vain välinpitämättömyyttään? Olis mukava tietää kuinka juttu käy siellä teidän lahkossanne?

        Minulle se ainakin olisi vaikea selittää - jos nyt uskoisin noihin harhoihinne..

        Rakkaudellinen Jumala luomassa elämää ikuiseen piinaan.. (Ette kai tekään nyt sentään sellaiseen usko?)

        tai

        Oikeudenmukainen Jumala luomassa elämää ikuiseen piinaan.. (Yhtä mieletöntä - vai mitä?)

        Kaikkitietävä Jumala teki virheen - "ups miten sattuikaan, mutta nyt on Jumalan virheen tähden lähes koko ihmiskuntaa piinattavana ikuisesti tulisessa järvessä.. (Ei mutta... ??? uskotteko ihan tosissanne että Kaikkitietävä Jumala ei tiennyt mitä teki?)

        tai

        Uskotteko että Jumala ei olekaan kaikkitietävä, tai oikeudenmukainen tai rakkaudellinen tai erehtymätön ?? Kertokaahan meille syntisille kuoleville joiden elämä riippuu täydellisesti ja ainoastaan Jumalan vanhurskauden varassa.. meille jotka uskomme kun Raamattu sanoo meille että ainoastaan Jumalassa on iankaikkinen elämä ..(Jumalan vanhurskaudesa) ja minä ja monet muutkin ymmärtävät sen johtuvan siitä että Jumala on TÄYDELLINEN ELÄMÄ. Me ymmärrämme että Jumala on niin täydellinen että Hän ei kuole.. TÄYDELLINEN oikeudenmukaisuudessa, rakkaudessa ja kaikessa muussakin.. Ei Hän tee sellaisia erehdyksiä kuin se teidän ikuisen piinan uskonne edellyttisi..

        Me uskomme että Jumalan vanhurskaus on elämän säilymiselle välttämätön ominaisuus.. ja sen sanoo meille Raamattu.. ja me vain uskomme ... uskomme koska se on vedenpitävä totuus jota ei kukaan voi kysymyksillään kyseenalaistaa - niinkuin tuon teidän omakuolemattomuutenne .. sen voi kuka vain osoittaa harhaksi .. pieni lapsikin - sillä ettehän te ole Jumalan kaltaisia ... ettekä täydellisiä .. ette missään muodossa .. Antti kutsui Jumalan antamia käskyjä "kieltolaiksi" - mutta lukekaahan Antti ja Riitta ne käskyt ja miettikäää sitten että mikä käsky on jäänyt rikkomatta.. ja jos tuntuu että ette ole rikkoneet jokaista käskyä .... niin kehoittaisin lukemaan uudestaan .. ja tällä kertaa sen "vanhurskaan Jumalan" Sanan valossa joka on meille käskyt kirjoittanut ..

        Alla pieni esimerkki mitä tarkoitan..

        1. Joh. 3:15
        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa ..

        Kun ihminen valitsi oman tien ja oman kuolemattomuususkonsa .. hän ei tajunnut että tieto ei riitä .. siinä ei ole kuolemattomuutta sillä se on ainoastaan Jumalan vanhurskaudessa .. vain siinä. Ei tieto ole pahasta JOS sitä käytetään oikein - siis Jumalan vanhurskaudessa...

        Muuten on meillä kuoleman omilla yksi todellinen etu teihin ikuisuusolentoihin verrattuna .. nimittäin Jeesus - Jumalan Poika ja ihmisen Poika - maksoi KOKO meidän SYNTIVELKAMME ... Kärsi kaikki meidän syntiemme seuraukset - kärsi niin paljon kuin kukaan voi kärsiä ja kuoli sen meidän kuolemamme (siilä meidän rangaistuksemme ole "ikuinen piina" vaan kärsimys ja kuolema ja sen kuoleman Jeesus otti osakseen - tasan sen kuoleman mikä olisi meidän osamme jos hän ei sitä olisi tehnyt) .

        SE on SUURTA - ja siihen minä uskon.
        Siihen teidän lahkonne uskoon EN USKO (vaikka Riitta on monesti kehoittanutkin minua uskomaan). Siinä kun ei ole oikeata perustaa .. se perustuu siihen saatanan valheeseen että "EI - ETTE TE KUOLE".

        Minä sanon, että kyllä te kuolette, jos ette ala luottamaan Jumalan kuolemattomuuteen omanne sijaan.. Valitan ..

        Jospa minäkin kerran sanoisin Riitalla ja Antille (joka kerran jo ehdotti uskon sisartaan Riittaa aikamme profeetaksi) .. että TULKAA USKOON - Heittäkää pois nuo hirveät epäoikeudenmukaiset ikuisen piinan syytöksenne Jumalaa kohtaan ja omakuolemattomuutenne ja oppikaa tuntemaan Jumalaa paremmin ..

        alex


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe