Voiko typerämpää kerjua enää olla?
Aivan surkeita, miksi ei poisteta, kaikki?
Seksi Sulon tarkoitus
16
209
Vastaukset
- nella nollapää
Saisinkohan, jos pyytäisin, poistatettua itseni tältä palstalta, kun omin voimin se ei tunnu onnistuvan?
pyytänyt sen poistoa, koska en ymmärrä vanhojen ketjujen nostoa, mutta tulosta ei näy tulevan.
käsittäisin tämän niin, että aloittaja tarkoitti Seksi-Sulo-juttuja yleensä.
Tiedä hänestä.....minttupuu kirjoitti:
käsittäisin tämän niin, että aloittaja tarkoitti Seksi-Sulo-juttuja yleensä.
Tiedä hänestä.....joku häirikkö pitää mun vanhaa ketjua keinotekoisesti ylhäällä, vaikka asia on jukraviti jo käsitelty.
sinä sen poistettua kun ensin itse poistat aloituksesi. Vai haluatko sen silleen poistettavan että se palautettaisiin jonnekkin tonne seuraavalle sivulle.
- Sivusta seurannut.
YP, seriffi, vakkarit ja muut, koittavat selittää noobieille esimerkin avulla, että tämä on keskustelupalsta, chatit on muualla.
- Kevätpersikat
Totta. Mutta kovin huonosti tuntuu menevän jakeluun.
Minähän näitä Seksi-Sulo-juttuja tänne eniten kirjoittelen, mutta en katso syyllistyneeni rikokseen. Sulo on niin sopuisa Esson parlamentin pysyväisjäsen, että hänen harmittomista kommelluksistaan on ihan mukava kertoilla Esson ulkopuolellakin. Kaikki sanomalehdet ovat nykyisin täynnä juttuja hirveistä rikollisista ja murhamiehistä, joten siweät jutut Seksi-Sulosta antavat uskoa siihen, että maailma ei ole läpeensä paha paikka.
HYVÄÄ PÄÄSISÄISTÄ KAIKILLE PALSTALAISILLE
toivottelee Yleismies- Hist oriaa
erinomaista kuvausta rahvaaan, sivistymättömän kansanosan elämästä tämän päivän suomessa syrjäytyneinä.
- hienostunut lady
Ja kuulut sitten samaan kansanryhmään, kun täällä kirjoitat.
Suon rahvaalle oikeuden kirjoittaa ja osallistua, vaikken minä siihen kuulukaan ;)))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948