Aika noloa pienenpiirin sekoilua: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8974308/43447880
Muuten, täällä oli aikoinaan palstojen uutistoimitus, reportaaseja palstojen taphtumista tuli jopa viikottain, se oli suosittu ketju aina. Nyt joku koittaa kierrättää varastettua ideaa, kehnosti.
Piirileikkiäkö?
22
176
Vastaukset
- vanha.
sen toimittajan jutut oli tosi kivoja, ei ikinä ilkeitä.
- Anjaniina
olikin se ero.
Lisäksi niissä oli paljon hauskoja ajatusjippoja ;)
- HTZA
kovinkaan harmillista?
Uutisia tulee maailman joka kolkalla ja joka kolkasta, uutisten toimittamista on paha pitää varastettuna ideana.
Jotain uutista voi kyllä, siksi lehdetkin kertovat aina kuka ensin on jonkun julkaissut, se on sitä Etiikkaa.
Varmaan tännekin uutistoimitus mahtuu ja pysyy ja luetaan, jos se kiinnostaa.- Leena Lehtinainen
Idea ei ole tekijänoikeusasia. Mutta todella noloa keikata ikivanha idea ja toteuttaa se kehnosti. Kun valmiin idean pohjalta pitää kyllä edes yrittää tehdä alkuperäistä parempaa jälkeä. Nyt on vaan keikattu idea. Sisältökin hukassa, mutta kirjoittaa pitää. Tahtolajeja, tuo nettijournalismi, ei ammattiurheilua.
- HTZA
Leena Lehtinainen kirjoitti:
Idea ei ole tekijänoikeusasia. Mutta todella noloa keikata ikivanha idea ja toteuttaa se kehnosti. Kun valmiin idean pohjalta pitää kyllä edes yrittää tehdä alkuperäistä parempaa jälkeä. Nyt on vaan keikattu idea. Sisältökin hukassa, mutta kirjoittaa pitää. Tahtolajeja, tuo nettijournalismi, ei ammattiurheilua.
ollenkaan luit mitä kirjoitin niin mainitsin että uutisten sisältö on eri asia kun uutisten toimittaminen.
Uutisen kopioiminen ilman lähteen mainintaa on hyi hyi..
Sisältöönkin viittasin, jos sisältö on hyvää, sitä luetaan.
Muuten tuo "lehti" katoaa..
Muuten, on ihan oikeitakin roskalehtiä ja näyttävät pärjäävän hyvin. Joten niitäkin tilataan ja luetaan.
H.
- ???
jotka vielä muistavat nuo alkuperäiset uutiset joita on seurannut jo monet halvat kopiot.
- Anjaniina
vieläkin jossain tuolla *viittaa kauas, kauas*
sivulla vieläkin tallessa, ihan kuvituksineen kaikkineen. - päivänpeilailut
Anjaniina kirjoitti:
sivulla vieläkin tallessa, ihan kuvituksineen kaikkineen.niitä joskus 2004 - 2005 uutisia mitä täällä porukalla kirjoiteltiin, eihän niissä mitään kuvia ollut ?
- GloriaJoy
Anjaniina kirjoitti:
sivulla vieläkin tallessa, ihan kuvituksineen kaikkineen.linkki, et saa kurkata.
- Anjaniina
päivänpeilailut kirjoitti:
niitä joskus 2004 - 2005 uutisia mitä täällä porukalla kirjoiteltiin, eihän niissä mitään kuvia ollut ?
ei täällä.
- Anjaniina
GloriaJoy kirjoitti:
linkki, et saa kurkata.
niin kauas taakse, etten taida millään viitsiä.
Tekijä tietää keskustelusta, laittakoot hän jos haluaa. - pesäpuusta kuultua
Anjaniina kirjoitti:
sivulla vieläkin tallessa, ihan kuvituksineen kaikkineen.sitä pirpanan kirjoittamaa lehteä mihin kahjo copypastas niitä kuvia ? ei kai se liity mitenkään TÄMÄN palstan uutissanomiin ?
- ''
MIlloin täällä sellainen on ollut. Jossain muualla, kahvi-, lifessä olen nähnyt, en täällä koskaan. Varmaan vuonna kahvipannu, ja sokerikorppu.
- AABBCCÄÄÖÖ
Palsta-aapinenkin varmaan pian julkaistaan?
- Sol57
siis:)))rähmä----tietenkin piti olla.Tsau:Friidu
kiroilemassa tossa Teon ketjussa, joka nostettu.
No kai sillä poistetaan vaan mun viesti.
Lisäks ilmotin sen asiattomaks ja laitoin palautetta ylläpitoon tosta nostelusta.
Vaik niin on laittanut moni muukin, eipä oo auttanut.
Parempi ois olla noteeraamatta mitenkään, jospa nostelija tajuis si lähtee nosteleen.
Tai sitten ei, huoh...- ainaasiallinen
minttupuu kirjoitti:
kiroilemassa tossa Teon ketjussa, joka nostettu.
No kai sillä poistetaan vaan mun viesti.
Lisäks ilmotin sen asiattomaks ja laitoin palautetta ylläpitoon tosta nostelusta.
Vaik niin on laittanut moni muukin, eipä oo auttanut.
Parempi ois olla noteeraamatta mitenkään, jospa nostelija tajuis si lähtee nosteleen.
Tai sitten ei, huoh...Kannattaakohan yleensä vastata mitään? Siitähän nostaja saa vain nostetta. Toisaalta, sinun vastauksesi sävykin on hieman... erikoinen.
ainaasiallinen kirjoitti:
Kannattaakohan yleensä vastata mitään? Siitähän nostaja saa vain nostetta. Toisaalta, sinun vastauksesi sävykin on hieman... erikoinen.
sitähän sanoin, ettei kannattais vastailla, mut toi fucking nostelu ottaa päähän!!!
Ja mä en oo aina asiallinen, ois liian tylsää, mut en liioin nostele vanhoja ketjuja, tai arvostele vakinikkejä, kai sen eilisen tänä, aamuna jatkaneen viinat loppu, en nyt ainakaan oo nähnyt järjettömiä, kirjoitusvirheitä viliseviä herjoja.- ainaasiallinen
minttupuu kirjoitti:
sitähän sanoin, ettei kannattais vastailla, mut toi fucking nostelu ottaa päähän!!!
Ja mä en oo aina asiallinen, ois liian tylsää, mut en liioin nostele vanhoja ketjuja, tai arvostele vakinikkejä, kai sen eilisen tänä, aamuna jatkaneen viinat loppu, en nyt ainakaan oo nähnyt järjettömiä, kirjoitusvirheitä viliseviä herjoja.Minkäpä sille voi, että jostain ihme syystä ylläpito teki uuden säännön, jolla vanhoja ketjuja voi nostaa esiin. Minun puolestani jokaisen ketjun voisi hävittää vaikkapa viikon kuluttua viimeisestä kirjoituksesta.
Minusta suurin syy täällä tappeluun on se, että otetaan turhaan kantaa. Huomaamattomuus on paras lääke. ottaa aina jonkun tietyn uhrikseen.
sitten katoaa vähäks aikaa ja iskee taas.
Vanhat ketjut vois hyvin hävittää, vaikka kuukauden päästä.
Tietotekniikkaosiossa oon käynyt arkistossa asti, vähän saanutkin apuja, siel EHKÄ törmää joskus asialliseenkin viestiin.
Muuten vanhojen säilöntä melko turhaa.- neuvoke
minttupuu kirjoitti:
ottaa aina jonkun tietyn uhrikseen.
sitten katoaa vähäks aikaa ja iskee taas.
Vanhat ketjut vois hyvin hävittää, vaikka kuukauden päästä.
Tietotekniikkaosiossa oon käynyt arkistossa asti, vähän saanutkin apuja, siel EHKÄ törmää joskus asialliseenkin viestiin.
Muuten vanhojen säilöntä melko turhaa.ja saat viestit näkyviin vanhaan malliin.
- haahuu
Onhan niitä lehtiä tehty monillakin palstoilla. Tässäkin yksi muinaiselta Huuhaalta.
http://www.kotinet.com/huuhisextra/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205193Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271595- 1011460
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701409Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361339- 491328
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761272Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541055Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948- 86945