on kyllä kumma miten tästä aiheesta jaksetaan metelöidä.
Itselläni on myös koira vaikkei erikoisemmin koulutettu niin kyllä vaan hakee mahdollisimman vaikean paikan kakata ... pusikot y.m Ei ole kakannut jalkakäytävälle tai pihamaalle ellei ole ollut kova ripuli. Ja sille ei mahda mitään . Ei ihmisellekään ole helppoa pidättää ripulia. Kyllä se usein on joo narun toisessa päässä se vika ja vastuu - mihin koirat opetetaan. Samoin myös voisin sanoa että nykyään ei ole väliä mitä teet. Pulloja saa heitellä ja rikkoa muita roskia saa heittää vapaasti ihan minne vaan. Olenpa nähnyt tien laidassa kokonaisia roskapusseja ...mutta enpä kyseisiä keskusteluja ole moisesta nähnyt. Mutta niitähän saakin heitellä vapaasti - eikö niin.Uuden vuoden jälkeen jää raketeista paljon roskaa mutta sekin on sallittua - missä on pykälä että pitäisi korjata jätökset- ? jos haluu ampua raketteja? ? Joo lisää vaan kakkavalituksia - mutta tasapuolisuuden vuoksi ottaen myös huomioon kaikki muu roskaaminen , särkyneet pullot ja nykyään busseissa olevat ilmaislehtien heittely. siinä vasta onkin aihetta - jaa mutta eihän ne haise - kunhan muuten vaan on epäsiistiä. Kun olin pieni oli sääntö ettei saa tallata nurmikoita eikä saanut heitellä roskia - ja ne opetettiin myös koulussa - mihin nämä ovat jäänet -unohduksiin varmaan ???
Koirankakka - asiaa
5
279
Vastaukset
- Mieti sitä!
Mulla on kanssa kaksi koiraa ja varmaan paskovat kadun penkalle tai pusikkoon, enkä mene niitä pois sieltä keräämään! Niin kauan kun ihmiset roskaa tahallaan, esim tupakantumpit, kalja- yms. pullot, grilliruoan paperit ja mukit ja muut roskat, mun koirat paskoo mihin saattuu tipahtamaan, kunhan ei ole keskellä kulkuväylää! Lapsi ei kuole jos se maistaa koiran paskaa, mutta voi sitä vahinkoa, kun se astuu huumeneulaan tai lasinsiruun ja saa tulehduksen ja kaupantekijäisiksi menee henki!
- -Talena-
Tässä asiassa olen aivan samaa mieltä!
Kukaan ei ole nostanut metakkaa siitäkään että kissat paskovat lasten hiekkalaatikoille (tästä asiasta on omaakin kokemusta, lapsena tuli luultua kissanpaskaa saveksi!). Tässä sakotusjutussa ei ole minkäänlaista logiikkaa! Sama juttu villakoirien lakkausasiassa (lakkaushan JOUDUTAAN lopettamaan 1.3.2001)...
- Tomi
että molempia löytyy,roskaajia ja koiransapaskannuttajia.Molemmilta puuttuu joku älli,ja jäljet on nähtävissä.Meilläkin kerrostalossa on asukkailla runsaasti koiria ja kyllä tienpielet ja ulkoilureitit on sen näköisiäkin.Lenkkipolulla tulee koiranpaskaa lenkkareihin melkein joka kerta.Lapset ovat sotkeneet peuharinsa jätöksiin lasketellessaan polunreunalla.Jotainhan olisi tehtävä että koiranomistajat siivoaisivat jälkensä.
- lapset puhtaat, koira paskassa
minun koirani on pyöriskelly ihmisen paskassa tämän vuoden aikana jo 3 kertaa, tämä on tapahtunu aina yleisellä lenkkipolulla !
mistähän pitäs sakottaa ?
- kakkaaa
kakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588