Koirankakka - asiaa

koiranmistaja - muttei roskaaj

on kyllä kumma miten tästä aiheesta jaksetaan metelöidä.
Itselläni on myös koira vaikkei erikoisemmin koulutettu niin kyllä vaan hakee mahdollisimman vaikean paikan kakata ... pusikot y.m Ei ole kakannut jalkakäytävälle tai pihamaalle ellei ole ollut kova ripuli. Ja sille ei mahda mitään . Ei ihmisellekään ole helppoa pidättää ripulia. Kyllä se usein on joo narun toisessa päässä se vika ja vastuu - mihin koirat opetetaan. Samoin myös voisin sanoa että nykyään ei ole väliä mitä teet. Pulloja saa heitellä ja rikkoa muita roskia saa heittää vapaasti ihan minne vaan. Olenpa nähnyt tien laidassa kokonaisia roskapusseja ...mutta enpä kyseisiä keskusteluja ole moisesta nähnyt. Mutta niitähän saakin heitellä vapaasti - eikö niin.Uuden vuoden jälkeen jää raketeista paljon roskaa mutta sekin on sallittua - missä on pykälä että pitäisi korjata jätökset- ? jos haluu ampua raketteja? ? Joo lisää vaan kakkavalituksia - mutta tasapuolisuuden vuoksi ottaen myös huomioon kaikki muu roskaaminen , särkyneet pullot ja nykyään busseissa olevat ilmaislehtien heittely. siinä vasta onkin aihetta - jaa mutta eihän ne haise - kunhan muuten vaan on epäsiistiä. Kun olin pieni oli sääntö ettei saa tallata nurmikoita eikä saanut heitellä roskia - ja ne opetettiin myös koulussa - mihin nämä ovat jäänet -unohduksiin varmaan ???

5

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti sitä!

      Mulla on kanssa kaksi koiraa ja varmaan paskovat kadun penkalle tai pusikkoon, enkä mene niitä pois sieltä keräämään! Niin kauan kun ihmiset roskaa tahallaan, esim tupakantumpit, kalja- yms. pullot, grilliruoan paperit ja mukit ja muut roskat, mun koirat paskoo mihin saattuu tipahtamaan, kunhan ei ole keskellä kulkuväylää! Lapsi ei kuole jos se maistaa koiran paskaa, mutta voi sitä vahinkoa, kun se astuu huumeneulaan tai lasinsiruun ja saa tulehduksen ja kaupantekijäisiksi menee henki!

      • -Talena-

        Tässä asiassa olen aivan samaa mieltä!
        Kukaan ei ole nostanut metakkaa siitäkään että kissat paskovat lasten hiekkalaatikoille (tästä asiasta on omaakin kokemusta, lapsena tuli luultua kissanpaskaa saveksi!). Tässä sakotusjutussa ei ole minkäänlaista logiikkaa! Sama juttu villakoirien lakkausasiassa (lakkaushan JOUDUTAAN lopettamaan 1.3.2001)...


    • Tomi

      että molempia löytyy,roskaajia ja koiransapaskannuttajia.Molemmilta puuttuu joku älli,ja jäljet on nähtävissä.Meilläkin kerrostalossa on asukkailla runsaasti koiria ja kyllä tienpielet ja ulkoilureitit on sen näköisiäkin.Lenkkipolulla tulee koiranpaskaa lenkkareihin melkein joka kerta.Lapset ovat sotkeneet peuharinsa jätöksiin lasketellessaan polunreunalla.Jotainhan olisi tehtävä että koiranomistajat siivoaisivat jälkensä.

      • lapset puhtaat, koira paskassa

        minun koirani on pyöriskelly ihmisen paskassa tämän vuoden aikana jo 3 kertaa, tämä on tapahtunu aina yleisellä lenkkipolulla !
        mistähän pitäs sakottaa ?


    • kakkaaa

      kakkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe