Suomeenkin on näemmä tullut muualta maailmasta jo tuttu taantumuskanava, eli 24/7 uskonnollista hölinää lähettävä TV -kanava. Sieltä ei näemmä tule lainkaan mainoksia joten joku taho rahoittaa sen toimintaa, kuka?
Kristillinen TV -kanava, kuka vastuussa?
16
299
Vastaukset
- Tv7 is in.
Kuten minä. Ja kaikki ohjelmat tehdään erittäin ammattitaitoisesti ja laadukkaasti. Sitäpaitsi vaikka oletkin sitä mieltä, että se on taantumuskanava niin puhtaasti uskoon perustuva hoitomyöntyvyys on sitä luokkaa, että luulisi tämän maan hallituksenkin jo heräävän. Itse pääsin 30 vuoden viinan vetämisestä, röökaamisesta ja lääkkeistä täysin irti vuosi sitten. Eli ei paljon kiinnosta mitä mieltä kukakin on. Ja meitä on paljon. Eikä maksa poliitikot tai muut yritysmaailman huijarit niitä ohjelmia.
- 08-
Tv7 on ruotsalainen naistenkanava, joskin suomeksi tekstitetty. Sillä ei ole mitään tekemistä hihhulien taivas-tv7:n kanssa.
- Tv7 is in.
08- kirjoitti:
Tv7 on ruotsalainen naistenkanava, joskin suomeksi tekstitetty. Sillä ei ole mitään tekemistä hihhulien taivas-tv7:n kanssa.
vaan tarkoitan Tv7:aa, joka näkyy meillä kaapelitalouksissa ilmaiseksi (Taivas TV7 ja Ristin Tuki ry taustalla). Minulla ei näy mitään ruotsalaista tv7-naistenkanavaa.
- 08-
Tv7 is in. kirjoitti:
vaan tarkoitan Tv7:aa, joka näkyy meillä kaapelitalouksissa ilmaiseksi (Taivas TV7 ja Ristin Tuki ry taustalla). Minulla ei näy mitään ruotsalaista tv7-naistenkanavaa.
Meillä näkyy taivas-tv7 ja se oikea tv7 ainakin molemmat ilmaiseksi. Kumpaakaan ei tule katsottua. Mutta ihan hyvähän se on että ihmisille on valinnanvaraa, kuka mitäkin haluaa katsoa.
- h200
En aio katsoa kyseistä kanavaa:) Minusta liiallisuuteen menevä uskominen on sukua natsismille, stalinismille ja muulle paskalle.
- pehmopappa ,
nythän puhut täysin omaiasi.
"Rakkaus ja Totuus" kuvaavat parhaiten tv7.fi ohjematarjontaa.
Helena Penttilä:
http://www.tv7.fi/vod/player.html?file=helena_penttila-001-w.MP4&dir=helena_penttila
Sakari Orava:
http://www.tv7.fi/vod/player.html?file=isannan_poydassa-050-w.MP4&dir=isannan_poydassa
Miksi ihmeessä, joku suomalainen voi olla vihamielinen koko hyvinvointimme perustalle?
- Speznaz
toimintaa..epäilytävää ...luulisi ,että kökkötyönä tuotettaisiin ohjelmat.
Hmm..kommunistiuskonnon aikana olisi viety yöllä kuulusteluun ja työleiriä 15 v. - 5+14
mielelläni. Sinäkin voit aloittaa vaikka heti!
- rane 59
Mie kiroilen kun joku aivopesuriasema dei on räplätty lähelle Kymenlaakson radioo. Käännän se pika pikaa reaalitodellisuus taajamille.
- ranetar 62
rane 59 kirjoitti:
Mie kiroilen kun joku aivopesuriasema dei on räplätty lähelle Kymenlaakson radioo. Käännän se pika pikaa reaalitodellisuus taajamille.
ylhäältä yrittää lähestyä sinua Radio Dein avulla? Oohan siekii vaan onnellinen siitä!
rahoittaa.Niitäkin vielä on näiden shoppailijoiden joukossa.Kunnia Jumalalle
- MIE,SIE,MYÖ
SUOMALAISET OVAT PÄKÄPÄKÄPÄÄ LAMMASLAUMA,JOKA EI EDES HALUA NÄHDÄ MITÄ MEIDÄN MAASSAMME TAPAHTUU,TÄLLAISET "HYVÄNTAHTOKANAVAT" OVAT CIA:N TUOTTAMIA,AJATELKAA ITSE JA KÄYTTÄKÄÄPÄ KERRANKIN OMAA JÄRKEÄNNE PÄSSINMULLIKAT,EIKUN LISÄÄ "TIUROJA"EDUSKUNTAAN!VOI NÄITÄ AIKOJA!TAVOISTA EI KANNATTANE MAINITAKAAN!HERÄTKÄÄ PÖLVÄSTIT,ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!!!!MUUTEN
PATE JA ESKO OLIVAT TAANNOIN MYÖS CIA:N KOULUTUKSESSA!JÄRJENKÄYTTÖ EI VIELÄ OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ ÄÄNESTYSKÄYTTÄYTYMISESSÄNNE(TOIVOTTAVASTI) - ON...
NIITÄ NAPPEJA, JOISTA OHJELMAN VOI VAIHTAA. SINUN EI OLE PAKKO KATSOA, JOS AHDISTAA.
Antaisin mielelläni jonkin pienen avustuksen kanavalle, joka ei tarjoa sitä jatkuvaa tappamisen ja muun väkivallan mallia tälle väkivaltaisuudestaan tunnetulle kansallemme.
Tietääkö joku, miten sille voi lahjoittaa avustusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843