jos minun miesystäväni istusi päivät pitkät jaarittelemassa naisten kanssa palstakeskusteluissa. Eikö teistä? Siis kuvitelkaa sitä ilmiötä, silmät kiiluen kiihkossaan: sainpas viimosen sanan :))
Jotenkin tää sopii naisille paremmin, ainakin minusta.
Mies tekee miehen töitä.
Näyttäisi hassulta
28
324
Vastaukset
Ja ain siin korinhoiron välis livahretaan lurittelemaan naisille.
- afterbubo
Hassulta. Jos sulla olisi miestentöitä tekevä miesystävä, niin et paljoo ehtisi täällä tehä riitaa haastavia alotuksias
- aNNu Li...
riitaa haastoi? Mielikuvahan se vain oli.
Just tulin - kohta meen.
jokainen tekee mitä lystää. Miesten töitä tässä on kyllä ahkerasti tehtykin, 7-8 mottia vasta pilkottuja klapeja odottaa kevätaurinkoa niitä kuivaamaan. Helmikuussa klapit vielä seisoivat viitenä suurena kuusena pihalla.
Siinä sitä miesten töitä riittämiin.
Miksei tänne sovi yhtälailla niiden miesten töiden tekijäkin. Ne miesten työt tahtoo usein olla niin raskaitakin, että vaatii välillä jotain kevyttä rentoutusta. Toisille se voi olla vaikka tätä. Sitä paitsi ei täällä jaaritella naisten kanssa, täällä jaaritellaan henkilöiden kanssa.Joo, ei munkaan mies täällä istuskele. Ties vaikka kuin nokkava siitä vielä tulisi, jos tänne tulis.
Olen kyllä muutaman kerran yrittänyt häntä kehoittaa tänne, siksi kun se meinaa aina tehdä päinvastoin kuin minä käsken. Niin onpa hyvä keino, kun olen saanut sen pysymään pois täältä justsa tolla keinolla. Miesten kanssa pitää ymmärtää toi, että miten se niiden, päinvastoin, toimii.nyt hieman aliarvioi meitä;) Ei toimi, mehän teemme juuri niin kuin itse haluamme. Ellei sitten puolisko määrää toisin.
- mikänoista
Jos aika menee suurelta osin koneella, niin silloin joko pelataan, tai ehkä seurustellaan "mahdollisten tulevien kanssa". tai sit kyttää seksyy huvikseen.
Ihan sama onko mies vai nainen, - Anjaniina
sillä siis ei ole asiaa koneelle, kun se ei ole miesten työtä?
Eikä se saa miesten kanssa jutella.?
Niin, noh, jokainenhan se itse itselleen hyvät olot järjestää, sen puoleen... - xxxyyy
Noooo, taisi tulla henkinen krapula Kyöpelinvuoren bileiden jälkeen? Älä huoli, seuraava pitkäperjantai on vuoden päästä...
toki on ja tulee aina olemaan, on vaikeaa varsinkin meidän vähän iäkkäämpien, omata muutokset joita tulee, omiksemme.
Mieti nyt miten paljon ennakkoluuloja on jo murrettu molemmista sukupuolista ja tullaan murtamaan :)- viivatiina
on istua silmät kiiluen kiihkossaan koneen vieressä aika hassu viesti verrata palstakeskustelua ja töitä viitaten viimeiseen riviin mies tekee miehen töitä =))))))
- Meriläinen
Aika hassulta sekin musta on näyttänyt kun mies yksinää kattelee jotain urheilua ja huutaa kovaan ääneen: anna mennä vaan,.. mitäs sä nyt siinä .....voi perk. no nyt se mokas.... jne.
Musta ei sen kummempaa.
Ite sitä paitsi jupisen esim. ristikkoa täyttäessä.
Ja systerin poika nauroi aina ennenvanhaan kun luin jotain kirjaa ja mun varpaat kuulemma eli koko ajan.
Vois kait näitä vastaavia juttuja muitakin löytää hassuja meinaan, muttei ne töihin tai työelämään vaikuta mitenkään. - eräs rouva
suulla sen, mitä en ole itse uskaltanut. ;)
- kahjovaakutin
siinä on? Ei kukaan tule lankoja pitkin kotiin päähän pätkimään. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Se ei tarkoita sitä etteikö palstalla pitäisi olla miehiä, täällä on paljon fiksuja kavereita, mutta nyt puhunkin siitä mitä aloittaja luonnehti *silmät kiiluen jne. *
- hups.
kahjovaakutin kirjoitti:
siinä on? Ei kukaan tule lankoja pitkin kotiin päähän pätkimään. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Se ei tarkoita sitä etteikö palstalla pitäisi olla miehiä, täällä on paljon fiksuja kavereita, mutta nyt puhunkin siitä mitä aloittaja luonnehti *silmät kiiluen jne. *
hups
- kahjovaakutin
hups. kirjoitti:
hups
huomasin sun hupsuttelusi. Mitä hupsuttelet?
Ensinnäkin, kuka olisi katsomassa hassuutta?
Toisaalta, hitonko väliä sillä olisi?
Oletko ajatellut, että täällä luumuilevien harvojen miesten joukossa saattaa olla uteliaita yksilöitä jotka pitkän, useimmiten miehisessä ympäristössä eletyn työuran jälkeen ovat kiinnostuneet laajentamaan näkemystään myös "toisinajattelevien" aaltopituudelle?
Joutoaikaa täyttävä harrastus- ja yhdistystoimintakin tapahtuu usein saman suuntaisesti ajattelevien tai ainakin samoista asioista kiinnostuneiden kanssa.
On varsin terveellistä havahtua karuun arkeen toteamaan että "voihan sen noinkin nähdä"!
Kiilumisesta, kiihkosta ja viimeisestä sanasta en tiedä.
Mutta voihan sen noinkin nähdä!- joutis
Aloituksesta ja muutamista kommenteista joku kotifilosofi saattaisi vetää naisia vähemmän mairittelevia johtopäätöksiä!
näin olla jos näkisin sun miehen, mutta vielä hassummalta näyttäis mun ukko. ;)
Välttämättä ei kaikki miehet voi tehdä ns. miesten töitä jos asuu kerrostalossa. No joo.. vois se vaihtaa vaikka lampun tai avata tukkeutuneen viemärin, mutta niin se tekeekin, joskus. :))Omatuntoni ei antaisi rauhaa jos elämäni sulostuttajalla siirrättäisin siivouspäivänä huonekalut tai kannattaisin matot!
Sama koskee kauppakasseja. On terveen miehen häpeä jos itse kulkee tyhjinkourin ja vaimo raahaa kasseja!
Palttoon saa kotona iltaruskoni lämpö niskaansa itse.
Samoin hän saa kotona ovet auki enkä pöydässä hypi pystyyn hänen lähtiessään ja tullessaan.
Muualla on tilanne toinen.
Minusta nämä miehen "työt" ovat arvostuksen osoituksia kumppanin suuntaan.
Purkkien ja pullojen avaamiset, työkaluja vaativat touhut yms. lienevät itsestään selvyyksiä?
Eivät kuitenkaan estä netissä luumuilua perheen kaiken hyötykäytön ohella.laiska-lasse kirjoitti:
Omatuntoni ei antaisi rauhaa jos elämäni sulostuttajalla siirrättäisin siivouspäivänä huonekalut tai kannattaisin matot!
Sama koskee kauppakasseja. On terveen miehen häpeä jos itse kulkee tyhjinkourin ja vaimo raahaa kasseja!
Palttoon saa kotona iltaruskoni lämpö niskaansa itse.
Samoin hän saa kotona ovet auki enkä pöydässä hypi pystyyn hänen lähtiessään ja tullessaan.
Muualla on tilanne toinen.
Minusta nämä miehen "työt" ovat arvostuksen osoituksia kumppanin suuntaan.
Purkkien ja pullojen avaamiset, työkaluja vaativat touhut yms. lienevät itsestään selvyyksiä?
Eivät kuitenkaan estä netissä luumuilua perheen kaiken hyötykäytön ohella.niitä huonekaluja ei tarvii siirrellä ku kerran (ehkä) viidessä vuodessa ja sellasii mattoja mulla ei ole joita voi tai pitää viedä ulos.
Ja hälle on liisattu muutenkin toi kauppareissu. Ei mun tarvii lainkaan siellä käydä.
Muissa asioissa olen kanssasi samaa mieltä. :)))Nittaminax kirjoitti:
niitä huonekaluja ei tarvii siirrellä ku kerran (ehkä) viidessä vuodessa ja sellasii mattoja mulla ei ole joita voi tai pitää viedä ulos.
Ja hälle on liisattu muutenkin toi kauppareissu. Ei mun tarvii lainkaan siellä käydä.
Muissa asioissa olen kanssasi samaa mieltä. :)))Pieneen kerrostaloasuntoon ahtautuneiden ( meidän ) on pakko jokainen siivouskerta nostella noja- ja kevyempiä tuoleja ja mös kahta sohvaa.
Sama koskee mattoja. Niukat neliöt on peitetty vaihtelevilla matoilla joiden siirtely on jo pakollinen jo imurointi/moppaus siivouksessakin joten saman tien ne kuskaa tuuletusparvekkeelle.
Minäkin tulen arkisin kaupan kautta mutta lauantairutiineihimme kuuluu yhteinen markettikäynti.
Ps. Ollessani 12-vuotta viikot muualla puutteen torjunnassa oloi vaimoni, lasten lähdettyä, tehnyt aina perjantaina sen verran lumitöitä että pääsin pihaan.
Kuitenkin kerran, kun 2-pesäkattilan lämpörele laukesi, kutsui hän tutn sähkärin painamaan releen kuittausnappia.- hähhäh
laiska-lasse kirjoitti:
Pieneen kerrostaloasuntoon ahtautuneiden ( meidän ) on pakko jokainen siivouskerta nostella noja- ja kevyempiä tuoleja ja mös kahta sohvaa.
Sama koskee mattoja. Niukat neliöt on peitetty vaihtelevilla matoilla joiden siirtely on jo pakollinen jo imurointi/moppaus siivouksessakin joten saman tien ne kuskaa tuuletusparvekkeelle.
Minäkin tulen arkisin kaupan kautta mutta lauantairutiineihimme kuuluu yhteinen markettikäynti.
Ps. Ollessani 12-vuotta viikot muualla puutteen torjunnassa oloi vaimoni, lasten lähdettyä, tehnyt aina perjantaina sen verran lumitöitä että pääsin pihaan.
Kuitenkin kerran, kun 2-pesäkattilan lämpörele laukesi, kutsui hän tutn sähkärin painamaan releen kuittausnappia.mainostanut olevasi uusiopoikamies, hoikka ja hyvännäköinen?
Nyt naimisissa? hähhäh kirjoitti:
mainostanut olevasi uusiopoikamies, hoikka ja hyvännäköinen?
Nyt naimisissa?Pari kertaa vuodessa olen tilapäisleskenä.
Helmikuun leskeysviikko meni.
Seuraava, puolitoista viikkoa tulee elokuussa.
Olet ehkä toivorikkaasti tulkinnut minun leskeysrupeamani väärin.
Aviovuosia tulee syksyllä 41kpl. Saman naisen kanssa.
Ulkonäköäni en ole katsonut aiheelliseksi kommentoida.
Se on katsojan silmissä.
Nyt tilaisuuden tullen mainos.
Numeroina ilmaisten, pituus 176cm. paino 90kg. vyötärö 86cm. rintakehä sisään hengitettynä 126cm.
Terveydenhuollon ammattilaisten lausunto: Ikäisekseen nuorekas ja hyväkuntoinen.
Kiitoksia tekosyystä tähän pelkistettyyn, todenperäiseen mainokseen.
Salituloksia voisin luetella mutta ne olisi varminta tulla todentamaan paikan päälle.
kun silmät kiiluen täällä kirjottelen,niin mies taas silmät kiiluen ja vaahto suupielessä kattelee urheilua telkkarista..:))
En voisi kuvitella mitenkään sitä tänne...- HTZA
miehiä olekaan.
Minäkin, juuri, kehtin uudenlaisen pölynimurin,
avasin parvekkeen oven koska Aurinko alkoi paistamaan.
Jospa ne pölyt sinne..menisivät.
Nää on niitä MIESTEN hommia. - RIMMIR
täällä roikkua päiväsaikaan kuin iltayöstä web-kameran kanssa.
- ??1??
pitäisi sanoa viimeinen sana? sehän on väittelyä ei keskustelua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5322725Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892532Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211601Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101470- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421375- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091268Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901163