Merja

Ulos kuoresta...

Miten se tyttö pääsisi sieltä "sisäavaruudestaan" ulos ja avautuisi kunnolla..

Hänessä olisi niin paljon potenttiaalia ja karismaa mutta ongelma on tosiaan kuinka tyttö
saadaan kuorestaan ulos....

11

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matsön

      MERJA ON EHDOTTOMASTI PARAS KAIKKI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNESTÄKÄÄ STIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D se on tällähetkellä paras SIIS ÄÄNESTÄKÄÄ KAIKKI NYT SITÄ SE EI SAA TIPPUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • saakeli, mene kotiin

      ei ääntä, ei ulkonäkuöä, huono ryhti, ei tuollainen raakile kuulu televisioon. Surkeaa, miten joku tavis, siis surkeampi kuin tavis, voidaan nostaa noin esiin. Aivan järkyttävää. Häpeäisin silmät päästäni, jos olisin se tai sen sukulainen.

      • miksi se on tuolla

        kun ei osaa edes ääntää englantia, hirvittävää, lapsiraukka


    • suomisuomi

      vaikka sillä, että saa olla oma itsensä niinkuin muillakin..kaikki ajallaan eikä ketään saa painostaa tai pakottaa siinä. annetaan viinaa niin eiköhän se siitä tai pillereitä :)

    • uiouio

      Merja oli parempi kuin tuo soulia hoilaava kolmikko. Ihan sama onko sitä hoilattu 10 vuotta porukalla ja treenattu, jos homma vaan ei vakuuta ja kuulostaa ruotsin laivan tavaralta.

      Harmi, että Merja tippui!

      • kenelle antaa mitä

        Íhan paras, tosi vitsi, tytteli kuulemma jopa yritti; luoja, missä on itsetunto:

        "- Kyllä minä yritin antaa itsestäni, Merja sanoi esityksen jälkeen."


        Suomen kansakin on puhunut, eikö se sentään ole selvä asia. Jos asettuu julkisuuteen, kritiikki on otettava vastaan. Jos ihminen ei osaa seistä selkä suorana ja kantaa omaa vartaloaan, onhan jotain pielessä ja pahasti. Ei saanut haastatteluissakaan itsestään yhtään mitään ulos. Ankeaa. Pösilö (= mielipide).


      • merjaa<3
        kenelle antaa mitä kirjoitti:

        Íhan paras, tosi vitsi, tytteli kuulemma jopa yritti; luoja, missä on itsetunto:

        "- Kyllä minä yritin antaa itsestäni, Merja sanoi esityksen jälkeen."


        Suomen kansakin on puhunut, eikö se sentään ole selvä asia. Jos asettuu julkisuuteen, kritiikki on otettava vastaan. Jos ihminen ei osaa seistä selkä suorana ja kantaa omaa vartaloaan, onhan jotain pielessä ja pahasti. Ei saanut haastatteluissakaan itsestään yhtään mitään ulos. Ankeaa. Pösilö (= mielipide).

        Nyt mua suututtaa ja niin s**t*nasti ku tuomarit pudotti merjan -.- merja oli niin hyvä ois saanu se homo samuli vaikka puota miks te ette äänestäneet merjaa -.- -.-


      • yrjänä fani

        Siis täähän on ihan Suomen kansan (ÄÄNESTÄJIEN) pettämistä .Kansa muka päättää ja sit jo 2 kertaa pudotuksessa olleet jatkaa. Jos ihmiset ei tykkää nii ei tykkää, miks niitä kolmee hoilaajaa pitää väkisin pitää mukana.Onko tarkotus et ne voittaa.1


    • Juusohuuhkaja

      Tästä eteenpäin turha ohjelma.

      • pelailua tuomareilta

        Jos joku (nyt Soulsisters) on kaksi kertaa ja vielä peräkkäin pudotuksessa, niin eiköhän se olisi aika laittaa kotiin. Ei pure tätien homma, vaikka olisivat kuin hyviä laulajia. Karismaa kun ei ole. Ja vielä: jos nämä sisterssit ovat vetäneet yhdessä jo 15(?) vuotta ilman läpimurtoa, niin tuskin sitä tuleekaan. Merja olisi kuulunut jatkoon, vaikka eilinen esitys ei kymppi ollutkaan. Mutta hänessä on sitä jotain.


      • Vääriä valintoja
        pelailua tuomareilta kirjoitti:

        Jos joku (nyt Soulsisters) on kaksi kertaa ja vielä peräkkäin pudotuksessa, niin eiköhän se olisi aika laittaa kotiin. Ei pure tätien homma, vaikka olisivat kuin hyviä laulajia. Karismaa kun ei ole. Ja vielä: jos nämä sisterssit ovat vetäneet yhdessä jo 15(?) vuotta ilman läpimurtoa, niin tuskin sitä tuleekaan. Merja olisi kuulunut jatkoon, vaikka eilinen esitys ei kymppi ollutkaan. Mutta hänessä on sitä jotain.

        Merja on jo niin kuultu. Ei oo tapahtunu kasvua. Tonhan oon jo ittekin huomannut ennen kun finaalit edes alkoivat. Olen edelleen sitä mieltä vaikka Samuli veti Uniklubin paremmin kuin odotin (ei silti ollut mahtavaa) niin Taru ja Suvi ois kuulunut finaaliin! Sano sinä mitä sanot.


        Toisaalta on ihan hyvä, että kaksi viimeistä saavat esittää vielä oma valintaisen biisinsä sillä olihan se parempi Soulsistersillä kuin se Lindan valitsema. Mut katsojien pitäs pättää se putoaja ei Tuomariston. Tai miksei annettaisi valtaa nykypäivän Helismaalle ja Toivo Kärjelle. Eli Risto Asikaiselle ja Ilkka Vainiolle (näin niitä verrattiin yhdessä Intro nimisessä koulun musiikki-kirjassa).


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe