Samulin esitys

Uk- fani

Samuli veti törkeän hienosti tuon Uniklubin biisin. Aivan uniikki ja hieno soundi!

15

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Samaa mieltä olen aloittajan kanssa. Jännityksestä huolimatta lauluesitys oli todella hyvä.

    • VeetiL.

      Illan parhaasta vedosta vastasi kyllä nyt Samuli. Ei se Yrjänänkään biisi ollut hassumpi, muttei pärjännyt alkuperaiselle esitykselle ollenkaan.

    • Ei menny läpi

      Muka paha poika, siis olevinaan, , mut silti neitimäinen olemus ja tänään eka vetoa todella paljon teennäisempi esitys. Tyyppi tippuu 100varmasti, jos jatkaa tuota esittämistä eikä ole oma itsensä.

      • FaniTyttö89

        Ehdottomasti Samulin esitys oli illan paras, muut olivat ihan ok, mutta Samulin veto oikeasti kosketti. Vihaan tuon kappaleen alkuperäistä versiota, ja kauhistuin ensin kun kuulin että Samuli laulaa sen, mutta kun kuulin hänen versionsa oli se aivan mahtava. Enkä muutenkaan tajua mistä ihmiset kuvittelevat tuon feikkiyden, Samulihan esiintyy todella luontevasti, eikä vedä mitään ylimääräistä showta, kuten esim. Christian ensimmäisessä biisissään (järkytys). Ehkä hän on vähän hermostunut ja jännittynyt, mutta sehän nimenomaan tekee esiintymisestä aitoa, kun ei feikata itsevarmaa ja ah niin kokenutta esiintyjää.

        Samuli on todella symppis ja koskettava esiintyjä, ja aivan mahtava laulaja, jolta löytyy x-factoria (mitä se sitten ikinä onkaan) ja uniikki, ihana lauluääni jota ei koskaan kyllästy kuuntelemaan. Toivottavasti Samuli yllättäisi kaikki haukkujat ja ennakkosuosikit, ja vetäisi voiton kotiin. Ja vaikka kisassa ei voittoa tulisikaan, ostaisin hänen levynsä ihan milloin tahansa. Samuli on ehdoton suosikkini kisassa, suurimmasta osasta muista ei ole mitään vastusta hänelle. Aivan mahtava pakkaus!


      • asdafsgdfdfghfj
        FaniTyttö89 kirjoitti:

        Ehdottomasti Samulin esitys oli illan paras, muut olivat ihan ok, mutta Samulin veto oikeasti kosketti. Vihaan tuon kappaleen alkuperäistä versiota, ja kauhistuin ensin kun kuulin että Samuli laulaa sen, mutta kun kuulin hänen versionsa oli se aivan mahtava. Enkä muutenkaan tajua mistä ihmiset kuvittelevat tuon feikkiyden, Samulihan esiintyy todella luontevasti, eikä vedä mitään ylimääräistä showta, kuten esim. Christian ensimmäisessä biisissään (järkytys). Ehkä hän on vähän hermostunut ja jännittynyt, mutta sehän nimenomaan tekee esiintymisestä aitoa, kun ei feikata itsevarmaa ja ah niin kokenutta esiintyjää.

        Samuli on todella symppis ja koskettava esiintyjä, ja aivan mahtava laulaja, jolta löytyy x-factoria (mitä se sitten ikinä onkaan) ja uniikki, ihana lauluääni jota ei koskaan kyllästy kuuntelemaan. Toivottavasti Samuli yllättäisi kaikki haukkujat ja ennakkosuosikit, ja vetäisi voiton kotiin. Ja vaikka kisassa ei voittoa tulisikaan, ostaisin hänen levynsä ihan milloin tahansa. Samuli on ehdoton suosikkini kisassa, suurimmasta osasta muista ei ole mitään vastusta hänelle. Aivan mahtava pakkaus!

        Alkuperäinen versio paljon parempi, illan paras ehdottomasti Yrjänä!


      • 35

        Eilinen Samulin esitys oli todellinen järkytys! Mitä ihmettä se on alkanut esittää?? Todella teennäinen "dramaattisuus" lähinnä huvitti, pitkät katseet jonnekin kauas ja ylinäytteleminen että "olen nyt todellinen tulkitsija ja sieluni värisee". Väärä suunta poijalla,kyllä feikkaaminen näkyy. Rennekö se sanoi vai kuka, että se esitti tulkitsevansa eikä tulkinnut oikeasti tms. ja näinhän se oli.


      • kpl'
        35 kirjoitti:

        Eilinen Samulin esitys oli todellinen järkytys! Mitä ihmettä se on alkanut esittää?? Todella teennäinen "dramaattisuus" lähinnä huvitti, pitkät katseet jonnekin kauas ja ylinäytteleminen että "olen nyt todellinen tulkitsija ja sieluni värisee". Väärä suunta poijalla,kyllä feikkaaminen näkyy. Rennekö se sanoi vai kuka, että se esitti tulkitsevansa eikä tulkinnut oikeasti tms. ja näinhän se oli.

        Rennen kommentteja ei kannata ottaa tosissaan. Hän on inhonnut Samulia jo koelauluista lähtien. Luotan enemmän Lindan kommentteihin. Hän sanoi Samulin olevan melkein kansainvälisellä tasolla. Linda todella näkee Samulissa potentiaalia.


      • samuli-fani
        kpl' kirjoitti:

        Rennen kommentteja ei kannata ottaa tosissaan. Hän on inhonnut Samulia jo koelauluista lähtien. Luotan enemmän Lindan kommentteihin. Hän sanoi Samulin olevan melkein kansainvälisellä tasolla. Linda todella näkee Samulissa potentiaalia.

        Linda on tuomareista totuudenmukaisin, eikä vain aja omien kilpailijoidensa etua. Lisäksi luultavasti ymmärtää musiikista enemmän kuin joku radio-renne. Hän oikeasti tajuaa hyvän päälle eikä turhan takia hauku lyttyyn.


      • Järkkyä
        35 kirjoitti:

        Eilinen Samulin esitys oli todellinen järkytys! Mitä ihmettä se on alkanut esittää?? Todella teennäinen "dramaattisuus" lähinnä huvitti, pitkät katseet jonnekin kauas ja ylinäytteleminen että "olen nyt todellinen tulkitsija ja sieluni värisee". Väärä suunta poijalla,kyllä feikkaaminen näkyy. Rennekö se sanoi vai kuka, että se esitti tulkitsevansa eikä tulkinnut oikeasti tms. ja näinhän se oli.

        Samuli on laulanut aiemmin paljon vakuuttavammin. Uniklubi-veto oli siis todella järkyttävä. Yritys olla jotenkin kohtalokas kääntyi jo huvittavuuden puolelle. Ei kannata feikata, se nimittäin näkyy.


      • ööö0
        Järkkyä kirjoitti:

        Samuli on laulanut aiemmin paljon vakuuttavammin. Uniklubi-veto oli siis todella järkyttävä. Yritys olla jotenkin kohtalokas kääntyi jo huvittavuuden puolelle. Ei kannata feikata, se nimittäin näkyy.

        Tällainen vika löytyi tällä kertaa? Minusta Samulin esitykset ovat koko ajan parantuneet. Samuli on ainoa, jonka esityksissä on mukana jotain uutta.


    • Jippaijoo

      Ai onko epävireinen ja jatkuvasti väärältä korkeudelta laulava tyyppi nykyään uniikki ja hienosoundinen? Mun korvaan iskee koko ajan väärä sävelkorkeus. Niin, eihän ne kaikki tosiaan sitä kuule..

      • musiikkia harrastava

        Aika jännä että kuitenkaan esim. tuomarit eivät kuule väärää sävelkorkeutta ja epävireisyyttä? Minusta ainakin Samuli laulaa hienosti


    • huippu!

      Se oli todella vahva ja järisyttävä esitys, paljon parempi kuin alkuperäinen versio. Samuli on vaan niin taitava ja paneutuu huolella tehtäväänsä. Lisäksi Samuli on kauan kehittänyt ääntään ja saundiaan persoonalliseksi.

      Eikä Samulin ulkonäössäkään ole kyllä moittimista... Aika syötävän suloinen tapaus!

    • faniksi

      Facebookiin kaikki vaan Samulin faniksi, jos tykkäätte! Tulkaa sinne tukemaan Samulia!

      • fanityttö89

        siellä oon jo fani :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe