Kaveria vailla

Muuttanut nainen

Hei Varkautelaiset.
Olen juuri muuttanut Varkauteen ja kyselisin nyt olisiko keski-ikäistä (n.40-50v) ihmistä vaikka lenkki-/juttelu-tai vaikkapa kahvittelukaveriksi?
Itse olen reilu nelkymppinen,urheilullinen nainen.Pyöräilyä ja reipasta kävelyä harrastan.En kuitenkaan viihdy kuntsikoilla.
Alkoholi ei kuulu elämääni,toivon ettei se ole este kaveruudelle.Joten minua ei saa edes houkuttelemalla kapakoihin.
Olen muuten viihtynyt kaupungissa hyvin.

7

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies.

Täällä olis yksi ehdokas. Tää on vaan sellainen paikka missä ei viitsi kovin yksityiskohtaisesti kirjoittaa mitään. Mikä olis parempi tapa, ehdota. Anna jotain yhteystietoja, mut ne välittyy muis liian monelle muulle.

• Muuttanut nainen

Kiitos Mies vastauksestasi.
        Nyt tuli kyllä mietintämyssylle käyttöä :)
        Jos laitan salaisenkin numeroni ruudulle,siihen voi sitten kaikki muutkin sitten laittaa viestiä,samoin on sähköpostiosoitteen kanssa.Tuota pitää rueta ihan miettimään,miten saatais "yhteys"muuten toisiimme.
        Olen pari viikkoa toisaalla,mutta toki käyn katsomassa "Varkauden kuulumiset" täältä.

• Muuttanut nainen

Hei Mies/Sauvo.
        En voi rekisteröityä enää tänne.Aikoinaan rekisteröidyin ja häirikön takia laitoin "käytön eston".Sai tietää kaikki salasanastani lähtien,ei auttanut kuin rueta "puskista huutelemaan" :)
        Onko Varkaudessa esim.kauppojen seinillä ilmoitustauluja? En ole vielä tutkiskellut "seiniä" sillä silmällä.
        Voisin laittaa kaupan ilmoitustaululle(jos jossain sellainen olisi) tai Varkauden lehteen ilmoituksen.
        Loppukuusta olen vasta siellä paikalla,joten viipyy tuo ilmoituksen teko.
        Mutta aurinkoista päivää sinulle.

• Muuttanut nainen

Hei Sauvo,postia tulossa.

• kaveria etsimässä

Moi,minne päin varkautta muutit?missä lenkkeilet/pyöräilet

• Muuttanut nainen

Kiitos sinullekin kaveria etsimässä vastauksestasi.
        Muutin tähän "kaupungin kupeeseen".
        Lenkkeilen ja pyöräilen sinne minne kulloinkin tekee mieli :) Ihan extemporee lähden vaeltelemaan ympäri Varkautta.Kesällä olisi kiva pyöräillä vaikka vähän pitemmällekin.

• Muuttanut nainen kirjoitti:

Kiitos sinullekin kaveria etsimässä vastauksestasi.
        Muutin tähän "kaupungin kupeeseen".
        Lenkkeilen ja pyöräilen sinne minne kulloinkin tekee mieli :) Ihan extemporee lähden vaeltelemaan ympäri Varkautta.Kesällä olisi kiva pyöräillä vaikka vähän pitemmällekin.

Kumpikin rekkaatte nimimerkit tänne ja vaihdatte tiedot yksityisviestinä, dadaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      22
      2624
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      100
      2516
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1364
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1271
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1248
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      295
      1207
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      19
      988
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      967
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      887
    Aihe