Hevosnaisiata..

Äijämeinikiä..

Itse niitä paljon seuranneena..hiukan !! omituisia ja omissa maailmoissaan eläviä..Jukkana ottaisin jalat alleen ohjelman päätyttyä jos Tea jotain yrittää ja uhraisin Arton Tealle ! Jukka on senluokan kaveri että hommia ja naisia riittää valittavaksi asti..todella luonnikas/aikaansaava kaveri kaikinpuolin !

2

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllmaar

rupattelet, sääliksi kävisi Jukkaa jos sen ämmän pauloihin hinku on!
      Mä ottaisin Jukan jo hänen käytöksen ja näön puolesta. =hieno mies, ahkera.
      Teea voi saada häneen sellaisen luonteen ettei kukaan tuttava Jukkaa tunnistaisi. Tea on hirveä!

• mkkjhggmies

tea liian määräilevä,itserakas..ei kukaan sen kanssa kauaa pystyis olee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      37
      3683
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1734
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      120
      1512
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1268
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1126
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1113
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1025
    Aihe