Kiinnostaa tietää

ninni45

moniko meistä jatkaa Purinan syöttämistä kissoillemme tämän testin jälkeen. Minä ainakin jatkan ja kokeilen Purinan muitakin tuotteita, josko sielläkin löytyisi jotain maukasta, niin siis kissarouvien mielestä. Hyvää kevättä kaikille kateille ja heidän isännileen ja emännilleen.

10

310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flammebaums

      Olen ollut niin tosi tyytyväinen Purina Oneen,ettei nyt testin loppuessa tulisi mieleenkään lopettaa sen syottämistä meidän kissaherroille.Koko ajan on maistunut loistavasti ja turkin kunto on parantunut sekä vatsan toiminta ollut moitteetonta,siis miksi ihmeessä en jatkaisi...Ja kaiken lisäksi olen huomannut kuinka hyvin sitä on saatavilla päivittäistavarakaupoissa,eli ei tarvitse erikseen lähteä eläinruokakaupoille ja kuitenkin laadukas kuivaruoka kyseessä.Olenkin tosi iloinen kun satuin ottamaan testiin osaa ja löysin näin mainion nappulan kollipojilleni.Syötin aiemmin RC.n kuivanappulaa eikä sekään huono ollut,mutta tämä on edullisenpi ja tosissaan helpommin saatavissa, niinpä varmasti Purina sai meidän Ministä ja Morriksesta uudet tyytyväiset käyttäjät.Kaunista kevättä kaikille testiläisille ja suloisille karvapalloilleen toivottelee Morris 7v sekä Mini 5v ja emäntänsä.

    • Moro, minä ainakin jatkan ilman muuta. Kallistahan tuo hieman on, mutta laatu maksaa ja kissat on meille tärkeitä perheenjäseniä, joten silloin ei ole rahalla merkitystä! Aiomme myös itsekin kokeilla muita laatuja Purinasta, kuten sitä esim. mikä on tarkoitettu leikatuille karvatassuille.

      T.Evili

      • mainonnan uhrit

        miksi ette syötä kissoille niille oikeasti sopivaa ruokaa?


      • emulle
        mainonnan uhrit kirjoitti:

        miksi ette syötä kissoille niille oikeasti sopivaa ruokaa?

        Meillä otettiin nyt tetsin päätyttyä kaapista vanhaa eläinkaupasta ostettua IAMSin naksua. Maistunut on tuokin kovasti. Meillä yhä syötetään kosteaa ruokaa päivittäin ja kuivaruoka on siinä sivussa tarjolla. Molemmat ruoa'at vaihtelevat paljon, mutta kyllähän kuivaruoassa tuota Purina-Onea varmaan silloin tällöin otetaan vaihteluksi. Pääasiallisesti varmaan ostetaan yhä noita 15kg:n kuivamuonapusseja eläinkaupoista ja siinä sivussa piristeeksi muita merkkejä pienemmissä annoksissa. Syy tähän on kyllä enimmäkseen tuo säkkikoko. En halua maksaa pakkausmateriaalista, vaan laadukkaasta naksusta, enkä viitsi olla aina ostamassa kissanruokaa.


      • miumau9
        mainonnan uhrit kirjoitti:

        miksi ette syötä kissoille niille oikeasti sopivaa ruokaa?

        Nyt osuit ihan "nappiin" kissoille pitää antaa niille sopivaa sapuskaa se tulee kyllä kalliiksi, mutta mitäpä sitä ei niiden eteen tekisi. Meillä 18 ja 17 vuotiaat syövät ihan eri ruokaa kuin "nuoriso" (2 ja 5 vuotta)
        vanhuksille haen pääasiassa eläinlääkäriltä ruuat ja nuorille Mustista ja Mirristä niin ja vitamiinit apteekista. Markettien ruoka ei edes kelpaa meillä.


      • LuomunSyöjä
        miumau9 kirjoitti:

        Nyt osuit ihan "nappiin" kissoille pitää antaa niille sopivaa sapuskaa se tulee kyllä kalliiksi, mutta mitäpä sitä ei niiden eteen tekisi. Meillä 18 ja 17 vuotiaat syövät ihan eri ruokaa kuin "nuoriso" (2 ja 5 vuotta)
        vanhuksille haen pääasiassa eläinlääkäriltä ruuat ja nuorille Mustista ja Mirristä niin ja vitamiinit apteekista. Markettien ruoka ei edes kelpaa meillä.

        Meillä syödään oikeasti terveellistä ruokaa, myös kissat :) Ei eineksiä missään muodossa, kaikki on luomua ja/tai lähiruokaa.

        Täällä lisää vinkkejä ruokinnasta http://www.ipsitilla.fi/Ruokinta/ruokinta.htm (ei omat sivut).


    • jatketa sen syöttämistä. pittää koitella vaan niitä muitakin makuja...ei kissat ole kyllästyny, mutta mie...=)

    • Samp pentu

      meilläkin kissaherra saa jatkossa Purinaa. Vein maistiaisia vanempieni kissalle ja sieltä tuli heti kysely mitä ruokaa tuoitkaan kun ronkeli vanha herra oli niin pitänyt uudesta ruoasta.

    • tofuliini

      Purinaa Onea, lohiraksuja. Hyvin maistuvat nekin meidän nirsoliinille, ei oksentelua, kaikki kunnossa.
      Syö nyt vuorotellen tuota testiruokana ollutta kanaa ja ostamaani lohta.
      Suosittelen kaikille..kissoille :) noita raksuja.

      • memala

        ainakin jatkuu Purinan syönnit.
        Eilen kotiutui Tiitta neiti (10v) ja heti Purinat kuppiin hänelle.Hyvin on hänellekin maistunu.
        Pörri ja Senni nyt syövät testiruokaa edelleenkin.Ennen piti aina vaihtaa kuivaruokaa kaksi kertaa/kk kun ajattelin,et ei ketään voi kuukautta syödä samanmakuista ruokaa,mutta kyllä vaan näköjään voi.Kyllä tässä varmaan täytyy jossain vaihees ostaa muutakin Purinaa,,ehkä lohta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe