Mikä on Idolsin historiassa suosikki vetosi oli se sitten Suomesta tai mistä tahansa muaalta.
Tää on yks mun suosikkivedoista mitä olen koskaan Idolsissa nähnyt ja esitys sattuu olemaan Ruotsin Idolsista jonka löysin sattumalta Youtubesta
Patrizia Helander - Fairytale Gone Bad (eli Sunrise Avenueta tässä vedetään)
http://www.youtube.com/watch?v=RzG9QxdUYD0
Toisen mahatavan vedon löysin myös ja sekin sattuu olemaan Ruotsista (en halua mitenkään korostaa Ruotsin Idolssia, mutta tääkin on vaan hyvä veto)
Alice Svensson - Girlfriend (Avril Lavignen biisiä lauletaan. Ääni on ihan jees laulajalla ja satun itse pitämään Avril Lavignesta ja tää laulu saa puhtaat paperit vaikka ei se yhtä hyvä ole kuin Avrilin, mutta tässä on jotain)
http://www.youtube.com/watch?v=lRZQtNTpzEM
Suosikki veto Idolsissa
Kautta aikojen
1
442
Vastaukset
- v.2007 hiano
American Idolsissa paras Carrie Underwoodin Alone. Muita parhauksia Clay Aikenin Unchained melody ja Bridge over troubled water. Suomesta parhaat Anna Abreun Nothing compares ja Ari Koivusen Here I go again, Still loving you, Piano man sekä Katri Ylanderin Piste. Nämä on jääneet mieleen soimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556