Maanantain meriläiset

HTZA

Tähän ei saa linkittää!!

Minä en halua kuulla Vesa-Matti Loiria
Enkä Humppaa vaikka olisi kuinka pulleat purjeet.

35

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micky Mouse

joku lastenlaulu? Miuku mauku, miuku mauku, nyt mä panen sua poskehen

• HTZA

En, ihan heti, olisi uskonut että kuvani kiihottaisi miehiäkään.

• Late????
        Kyhnytä kylkeeni vielääääääääääääää...........

• kylläkylläkylli

kertoa mitä tässä sitten saa tehdä.
      Teitä ei ei miehiä alkaa olla liikaa.

• HTZA

oikein myönteisiä asioita voi sallia.
        Jos sallii, niin tulee heti linkkejä, alle parikymppisten, tangokuninkaallisien piipityksiin.
        Tai johonkin karvarintaiseen latinoon.

• HTZA kirjoitti:

Jos sallii, niin tulee heti linkkejä, alle parikymppisten, tangokuninkaallisien piipityksiin.

joka naisen unelma(paitsi mun)
        Love me tender, love me sveet.......
        Millähän sua nyt kiusais?

• Tinaasydän
        HTZA kirjoitti:

ikinä ymmärtänyt tuota linkitysintoa.
        Inhoan humppaa, tangoa ja eetuverttejä ja muita satavuotiaiden suosikkeja.

• Tinaasydän kirjoitti:

pari kertaa ihan äskettäin oon linkittänyt, mut en aio ottaa tavaks.
        Porukka löytää kyllä tuubista biisit ihan ite.

• minttupuu kirjoitti:

pari kertaa ihan äskettäin oon linkittänyt, mut en aio ottaa tavaks.
        Porukka löytää kyllä tuubista biisit ihan ite.

mutta minä kyllä olen löytänyt useita hyviä esityksiä juuri linkitysten perusteella.
        Sellaisia, joita en olisi itse osannut edes etsiä.

• ??
        Tinaasydän kirjoitti:

Monikohan niitä yleensä täällä edes kuuntelee, muuta kuin uutta putkeen kiireen vilkkaa?

• Mie kuuntelen radioo ihan jatkuvasti, sielt tulee musiikkia aivan tarpeeksi, joten en kovasti paljon käy linkittämässä, mut on seki silloin tällöin ihan jees:))) Mukavaa ku joku välillä laittaa musiikki linkkiä, siel joskus käyn kurkkimassa, voi että on ihanaa musiikkia välil, ei niitä itte olis osannu ettiikkää:)))

• HTZA

mutta kauniidenkaan naisten sirkutus ei nyt auta.
        Antaa tulla negatiivista vain.
        :)
        H.

• 0ree

ilmoittaa rakastavansa musiikkia! Mutta totuushan on se, että suomalaiset rakastavat nenemmän suomenkielisiä sanoituksia! Maailman menestyskappaleista tehdään suomenkielinen versio, vaikka se musikaalinen puoli on lähellä nollaa. Tärkeintähän ovat suomenkieliset sanat!

• 0ree kirjoitti:

ilmoittaa rakastavansa musiikkia! Mutta totuushan on se, että suomalaiset rakastavat nenemmän suomenkielisiä sanoituksia! Maailman menestyskappaleista tehdään suomenkielinen versio, vaikka se musikaalinen puoli on lähellä nollaa. Tärkeintähän ovat suomenkieliset sanat!

noinkin:) Mut mukaansa tempaava ja hyvin tehty musiikki menee sanojen yli:)))
        Joskus kun käy kuuntelemassa livenä jotain tavallisuudesta poikkeavaa musiikkia, huomaa ittessään positiivisen puolen, elikkä eläytyy oikeesti kuuntelemaan.
        Se voi olla vaikka jazzia, tai oopperaa:))

• Adria
        sasus kirjoitti:

noinkin:) Mut mukaansa tempaava ja hyvin tehty musiikki menee sanojen yli:)))
        Joskus kun käy kuuntelemassa livenä jotain tavallisuudesta poikkeavaa musiikkia, huomaa ittessään positiivisen puolen, elikkä eläytyy oikeesti kuuntelemaan.
        Se voi olla vaikka jazzia, tai oopperaa:))

Hyvin todettu, noin sitä parhaimmillaan kokee.

• HTZA kirjoitti:

mutta kauniidenkaan naisten sirkutus ei nyt auta.
        Antaa tulla negatiivista vain.
        :)
        H.

Ku ei nyt irtoo sellainen:)))

• Adria

Maanantain Meriläiset. No, yhdestä tämän palstan Meriläisestä pidän tosi paljon ja olen oppinut arvostamaan hänen järkeviä mielipiteitään, toisin kuin ... sanotaan vaikka sinun.

• HTZA

suhde Meriläiseen.
        Noh, palstan kautta vain ja minäkin pidän hänestä ja hän on järkevä ja huumorintajuinen.
        Mutta laitoin kuitenkin, varmuuden vuoksi, "merläiseen" pienen ämmän.

Ja iloinen olen että otit vertailukohdaksi minut, kontrasti on mahdollisimman suuri.
        H.

• Adria
        HTZA kirjoitti:

suhde Meriläiseen.
        Noh, palstan kautta vain ja minäkin pidän hänestä ja hän on järkevä ja huumorintajuinen.
        Mutta laitoin kuitenkin, varmuuden vuoksi, "merläiseen" pienen ämmän.

Ja iloinen olen että otit vertailukohdaksi minut, kontrasti on mahdollisimman suuri.
        H.

Suksi kuuseen. En ole sanonut minulla olevan suhde keneenkään. Taidat olla mekon tarpeessa, ellet niitä jo pidäkin. Vertailukohdaksi itselleni en ikinä sinua aseta.

• HTZA
        Adria kirjoitti:

Suksi kuuseen. En ole sanonut minulla olevan suhde keneenkään. Taidat olla mekon tarpeessa, ellet niitä jo pidäkin. Vertailukohdaksi itselleni en ikinä sinua aseta.

tarpeessa, on olutta, grillikylkeä, puhtaita kalsareita.. ja mitä niitä nyt on.

Suin surminkaan, en olisi pystynyt kuvittelemaan että, juuri, sinä, ottaisit minut vertauskohdaksesi johonkin.
        Jo ajatuskin olisi minut mykistänyt.
        Olen otettu että olet asiaa, edes, ajatellut.
        Ystäväsi
        H.

• Adria
        HTZA kirjoitti:

tarpeessa, on olutta, grillikylkeä, puhtaita kalsareita.. ja mitä niitä nyt on.

Suin surminkaan, en olisi pystynyt kuvittelemaan että, juuri, sinä, ottaisit minut vertauskohdaksesi johonkin.
        Jo ajatuskin olisi minut mykistänyt.
        Olen otettu että olet asiaa, edes, ajatellut.
        Ystäväsi
        H.

Hyvä. Älä sitten käy joka päivä galleriassani katsomassa mitä mahdollisesti siellä on tapahtunut.

• Heikunkeikku

No ei olekaan aikomus linkittää yhtikäs mitään. Vesa-Matti loirista kyllä tykkään, ei sen puoleen. Moninaisia asioita osaa ja vieläpä hyvin.

Tulin hetki sitten kotiin ja pistin soimaan Tony Braxtonia, tuossa se laulelee taustalla.
      Voi, voi kun tekis oikeestaan kuitennii mieli pistää yhden Tonyn kappaleen, joka on niin Yes, että en osaa sanoakaan.

Humppaa en kuuntele koskaan. Mutta jos on hyvä tanssija, niin sitten on ihan kiva tanssia semmostakin plaatua.

Jos ei saa linkittää, niin mitäs täälä sitten saa tehdä?
      Vai onko aihe ihan vapaa.....

• Adria

Mun mielestä musiikki on musiikkia ilman laulua. Toki pidän opereteista ja oopperoiden teemoista, en muista. Pianolla ja puhaltimilla vaikka Jazzia. Taikka sitten ihan ihanan velttoa Anttilan ampaisua ylös bunkastaan.

• Heikunkeikku
        Adria kirjoitti:

Mun mielestä musiikki on musiikkia ilman laulua. Toki pidän opereteista ja oopperoiden teemoista, en muista. Pianolla ja puhaltimilla vaikka Jazzia. Taikka sitten ihan ihanan velttoa Anttilan ampaisua ylös bunkastaan.

Mun on ihan pakko tunnustaa, että olen vasta muutaman vuoden ajan ruvennut kuuntelemaan laulujen sanoja. Olen pelkästään kuunnellut sitä muusiikkia ja on oikein hävettänyt, kun en oo yhtään tiennyt, mistä siinä laulussa lauletaan.

Tänään kuulin, että Olli Mustonen tulee ens torstaina soittamaan Vaasaan Chopinia. Kovasti tekisi mieli mennä kuuntelemaan. Ongelmana on vaan se, että torstai on pisin työpäivä ja jos menen konserttiin, joudun siirtämään useamman oppilaan pois.

Pianolla ja puhaltimilla Jazzia, Yes samaa mieltä, tykkään kovasti. Torstaisin yhdessä pubissa soitetaan jazzia ja monesti oon ajatellut, että menen, mutta en vielä ole mennyt. Kevään aikana aikomus on mennä.

Olisi katastrofaalisen kauheaa, jos tulisi yhtäkkiä kuuroksi, eikä kuulisi enää musiikkia. Tuota oon monesti ajatellut. Oon jopa tuuminut, että kuolla kupsahtaisinkohan minä siihen musiikittomuuteen. Tuntuu, etten osaisi elää ilman musiikkia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5193
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1595
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1460
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1409
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1339
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1328
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1272
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1055
    9. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      948
    10. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      945
    Aihe