oletteko törmänneet meduusoihin kreetalla? kesäkuussa lähtö ja pieni pelko kyseisiin olioihin.( kuukausi sitten jouduin uhriksi thaimaassa)
meduusoja
8
2601
Vastaukset
- kreetalle kesäkuussa
Soudan lahden rannalla moisia olen tavannut, pieniä...rantavahti karjui kaikki pois vedestä..
- kh
onneks on hotellissa uima-allas!
- Hip-hei-hurraa
kertaa olen olut Kreetalla, enkä ole tavannut meduusoja. Ei silti, ei leikkimistä niiden kanssa. Kyselepä kreikka.net palstalla.
Kyllähän niihin voi törmätä, tosin välimeressä ei ole hengenvaarallisia meduusoja kuten intian valtameressä. esim.merirosvoalus vai mikä sen nimi nyt oli :D
Toki ne polttavia ovat silti.
- kuollut perä
juu olen, istahdin tossa kreetalla viikko sitten ollessani yhden päälle. olin gramvousa- nähtävyydessä, ja istahdin rantakivikkoon. tuloksena on nyt puoli takamusta jälkien peittämä. tsemppiä! ja varokaa rantakivikoita.
- surrri
Rethymnonin rannalla ei näkynyt. Luulisin rannan myös olevan sen verran pitkä ja loiva, että meduusoja ei sinne juuri eksy.
- uimarit kreetalla
Oltiin kesä/heinäkuun vaihteessa Rethymnonissa ja kyllä siellä silloin oli paljon pieniä meduusoja. Uimme niiden seassa ja ihan vaarattomiahan nuo olivat. Paikalliset itse myös olivat uimassa eivätkä niihin sen enempää kiinnittäneet huomiota. Minä otin jopa käteen siis niin, että käsissä oli myös vettä ja ei siitä mitään tullut. Eiköhän ne vaaralliset meduusat ole ihan muualla joten uimaan vaan.
- Anonyymi
uimarit kreetalla kirjoitti:
Oltiin kesä/heinäkuun vaihteessa Rethymnonissa ja kyllä siellä silloin oli paljon pieniä meduusoja. Uimme niiden seassa ja ihan vaarattomiahan nuo olivat. Paikalliset itse myös olivat uimassa eivätkä niihin sen enempää kiinnittäneet huomiota. Minä otin jopa käteen siis niin, että käsissä oli myös vettä ja ei siitä mitään tullut. Eiköhän ne vaaralliset meduusat ole ihan muualla joten uimaan vaan.
Kannattaa ottaa viinietikkaa tai etikkaa varalle mukaan. Sitä suositellaan meduusan
pistämään ensiavuksi. Katsoo vaan, etti vahingossa ota sitä sisäisesti, sillä etikkaa
laitetaan ulkoisesti haavakohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002974136- 122111
- 1841954
- 1041403
- 661239
- 73907
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu56895IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2839Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119777Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59677