miksi?
turun helsingin vai oulun hammaslääketiede
6
1124
Vastaukset
- Mä osaisin heti
Mä ainakin hakisin Helsinkiin, koska Helsinki on paras opiskelukaupunki ja hamamslääketieteen laitoksetkin ovat suht. keskustassa. Ei tarvitse viettää aikaa ankeissa lähiökampuksissa.
- mimmuliiii
sinne tulee nyt uus laitos! =) ja pisterajat on varmana ihan sika alhaiset, harva tietää että siellä alkaa koulutus uudestaan!
- Luuserimesta ...
mimmuliiii kirjoitti:
sinne tulee nyt uus laitos! =) ja pisterajat on varmana ihan sika alhaiset, harva tietää että siellä alkaa koulutus uudestaan!
Mä en ainakaan haluaisi sellaiseen paikkaan, missä on "sika alhaiset pisterajat". Sehän tarkoittaa, että on huono taso. Mulla on hyvät paperit ja haluan opiskella hyvätasoisessa porukassa.
- Kuopijoonko?
mimmuliiii kirjoitti:
Vaikuttaako Kuopioonkin onko kirjoittanut pitkän ruotsin? Jos ei vaikuta, niin kannattaa hakee Kuopioon. Lääkäri tarvii bilsaa, fysiikkaa, kemiaa ja psykologiaa, eikä mitään ruotsia.
- Hesukkaan
Turun lääkis on ankea paikka. Huonoa opetusta ja epämääräisiä opettajia. Vanhentunutta meininkiä ja itse laitosrakennus: se on yksi vanha pieru. Ankea 50-luvun pimeä bunkkeri. Kaikinpuolin Helsinki on paras ja vika Turku, sillä Turku jos joku on ankea paikka. Ainoa mikä minulle jäi turusta käteen oli negatiivinen asenne. Eiköhän se täällä Helsingissä parane!
- ...
Vanhaan pieruun on juuri rakennettu uusi simula ja klinikkasali on ikkunaa täynnä. Eli ei kauheasti bunkkeria muistuta. Opettajien joukko on aika kirjava, mutta suurin osa opetuksesta on ollut laadukasta. Omituisia tapauksia taitaa aina mahtua joukkoon. Mutta hyvä kun edellinen kirjoittaja on vienyt oman ankean asenteensa helsinkiin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916