Oliko Juudas Iskariot luopio...

Miksiköhän Juudas Iskariot oli Jehovan mielestä luopio? Jehovan tarkoitushan oli nimenomaan, että Jeesus ristiinnaulittaisiin ja surmattaisiin ,jotta ihmisten synnit voitaisiin anteeksiantaa. Ja nyt tuleekin Juudas Iskariot ja - oikein järjestää - Jeesuksen ristille ,ilmiantamalla tämän. Eikös Juudas Iskariot silloin toteuttanutkin Jehovan tahdon ja toteutti sen mitä Jehova halusi, eikös Jehovan olisi paremminkin pitänyt palkita Juudas hyvästä työstä.Tekihän hän juuri sen ,mitä Jehova oli suunnitellutkin Jeesuksen varalle.

5

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koo.koo

Minkä kumman tähden pohdit tuollaisen sadun tapahtumia? Eikö se ole ihan sama kuka ja miksi ja milloin kavalsi tai ei kavaltanut satuolentoa. Ja oliko se toisen satuolennon suunnitelma tai käsky.
      Jos se oli YHWH-sedän käsky, niin eikö se kerro YHWH-sedän varsin alhaisesta, kierosta moraalista.

• Kun siitä niin monet uskonlahkot höpisee, niin aattelin vaan kysyä tommosta, kun siinä tuntuu olevan ristiriitaa, että mitä hienoa ne tossa jutussa näkee, minä en itse siinä näe kyllä mitaan hienoa.Mutta tietysti olet oikeassa tässä, että mitäpä noista saduista hiiltymään kauheesti.

• hyppyteline

Juudas toimi täysin suunnitelman mukaan, suunnitelman jossa kapinallinen johtaja jeesus piti luovuttaa Roomalaisten uhkaaman kansan murhan estämiseksi.
      Jeesus piti suunitelman edetessä pelastaa ristiltä, ja näin myös tapahtui. Kalliohaudassa hänet parannettiin suurella määrällä aloeta ja mirhaa ja hän heräsi tajuttomuudesta, jota mystifoijat alkoivat pitää ylösnousemuksena. Hän kuoli 11 vuotta myöhemmin perheellisenä miehenä saaden kahdesta avioliitostaan(Maria/Lydia) myös jälkeläisiä.

• 879

:D toi oli hauska totuudellisuudessaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2169
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe