Kuinka monta miljoonaa ihmistä Henry Kissinger on tappanut?
Henry Kissinger
12
330
Vastaukset
- näin lasken
Suoranaisesti tämän jutikan ja Nixonin jäljiltä Indo-Kiinaan jäi 3-4 miljoonaa kuollutta ja 7-8 miljoonaa haavoittuynutta viiteen eri maahan.
- rabbi Mazel Tov
Kissinger on Holokausti uhri. Eikö tämä tarkoita sitä että hän saa tehdä ja sanoa mitä haluaa?
- asdfadfdsaadfsfdafda
rabbi Mazel Tov kirjoitti:
Kissinger on Holokausti uhri. Eikö tämä tarkoita sitä että hän saa tehdä ja sanoa mitä haluaa?
Näkee miten saatanan huolimattomia saksalaiset olivat!
- Kaasu Aatu
asdfadfdsaadfsfdafda kirjoitti:
Näkee miten saatanan huolimattomia saksalaiset olivat!
Kyllä ne kuulemma 12 Henryn sukulaista sai nirhattua.
- Afrikassa....
Kissingerin kädenjälki näkyy myös Afrikassa. Hän oli osallinen myös Watergate-skandaaliin.
Kisingerillä on paljon verta käsissään. - ei mi8kkää riitä hen
Afrikassa.... kirjoitti:
Kissingerin kädenjälki näkyy myös Afrikassa. Hän oli osallinen myös Watergate-skandaaliin.
Kisingerillä on paljon verta käsissään.Ja myös Lähi-Idässä. Bushia yllytti aloittamaan Irakin sodan ja nyt vaatii Obamaa tekemään saman Iranille. Kuinka monta ihmistä tämä vanha juutalainen fossiili haluaa tuhota?
Eikö jo kymmenen miljoonaa riitä?
- Koroljov
Siksi en yllättynyt - eikä kukaan Venäjälläkään - kun pysti lykättiin ensin Ahtisaarelle, Serbian paloittelemisen siunaajalle, ja sitten Obamalle, Afganistanin sodan kiihdyttäjälle.
Minä ehdottaisin palkintoa Putinille ja Medvedeville siitä miten tehokkaasti nämä kaksi rauhanpoliitikkoa ratkaisivat Kaukasuksen kriisin elokuussa 2008.- von Braun
Kissinger on Venäjän ja Serbian parhaimpia ystäviä joka vastusti Serbian pommittamista. Etkö sitä tiennyt?
- Pushmanni
Ei tietääkseni yhtään, ei sitä ole ainakaan oikeudessa taposta tuomittu.
- Judan menninkäinen
Ja miksi luulet ettei ole? Etkö tiedä? Amerikan kansalaiset ovat lain yläpuolella. VARSINKIN jos he ovat juutalaisia.
- Pushmanni
Judan menninkäinen kirjoitti:
Ja miksi luulet ettei ole? Etkö tiedä? Amerikan kansalaiset ovat lain yläpuolella. VARSINKIN jos he ovat juutalaisia.
Eikös Suomessakin laki lähde siitä liikkeelle, että syytön on jos ei toisin todisteta oikeudessa.
Vai olenko ihan väärässä ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504