OPETTAJA

UHKAA

Myyrmäen uomarinteen koulun opettaja Tuula Blomqvist
uhkasi väkivallalla lapsiani ja heidän kavereitaan.
Ihmetyttää kuinka tällaisia hienohelmoja päästetään opettamaan meidän ja teidän lapsianne.
TEHKÄÄ JOTAIN!

5

1917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä

ihan oikeasti , jos opettajan pitää puuttua tilanteeseen niin olet epäonnistunut kasvatuksessa. Tee itsellesi jotain, lapset apukouluun.

• idiootti

kuulutko kenties itse tuohon opettajien paskasakkiin. Opettajin harjoittama terrori lapsia kohtaan on uskomaton esim. lapsi sai jälki-istuntoa, kun oli pois kokeesta. Syynä poissa oloon oli lääkärissä käynti, mutta opettaja ei uskonut.

Taitavat tuon ammatiryhmän edustajat luulla itsestään liikoja.

• tuleva ope joka ei tykkäisi...

Toivottavasti mainittu opettaja ei satu lukemaan tätä. Tietäisi varmaan heti, ketä syyttää kunnianloukkauksesta tms.?

• minä

no niin siinä on taas yksi OAJ kouluttama terroristi, joka ei tunne lakia.
        Julkisissa viroissa, esim opettajat toimivia helkilöitä SAA arvostella ja herjat eritavalla.

MUISTAKAA ME maksamme teidän palkan.

• hah hah
        minä kirjoitti:

no niin siinä on taas yksi OAJ kouluttama terroristi, joka ei tunne lakia.
        Julkisissa viroissa, esim opettajat toimivia helkilöitä SAA arvostella ja herjat eritavalla.

MUISTAKAA ME maksamme teidän palkan.

sinä ainakaan kenenkään palkkaa maksat! Veroja ei mene, kun olet työtön kotona. Itseasiassa opettajat opettavat lapsesi ja myös elättävät sinut, kun vaan kotona vetelehdit! Toivottavasti opettaja jaksaa kestää lapsiasi jos ovat yhtään tulleet sinuun, on siinä kestämistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe