Lyhyesti alla-lainaamastani: "radiossa esiintyvä "puolueeton" expertti saa rahaa teollisuudelta siitä, että väittää mikroaaltosäteilyn raja-arvoilla olevan jopa korotusvaraa!"
Neil's recommended public health protection standard for RF microwaves is 0.1 microwatts per sq. cm.
Who is setting the standard that allows it to be 200 and wanting it now to go up to 500 for cell sites?
Do you know that the Standards Committee includes Telecom New Zealand, BCL New Zealand, and Telstra Australia, the military, civil aviation, unions and consultants who regularly appear for industry?
Do you know that there is a public health expert in New Zealand who says that cell sites are safe? He is presented on radio as 'totally independent', a doctor who is paid large sums by Telecom. He says that they are safe. He is not therefore perceived by the public as independent, but he is on the Standards Committee.
Lisää:
http://www.emfguru.com/Research/dr-cherry.html
Gsm-teollisuuden korruptio-lobbarit
Tiedän teistä
1
86
Vastaukset
- aitogesmi
Nokia tiiliskivi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919