Keskustan kannatus huippu

lukemissa..

jos kannatus mittaukset tehtäisiin puolueettomasti Keskusta olisi suurin puolue mikä on huipputulos pääministeri puolueelle..

"Keskusta on kirinyt kiinni kokoomuksen ja Sdp:n etumatkaa, kertoo Yle Uutiset. Maaliskuun puoluekannatusmittauksessa kokoomuksen suosio laski hieman eli 0,7 prosenttiyksikköä, Sdp:n lukemat pysyivät ennallaan ja keskustan kannatus nousi 1,1 prosenttiyksikköä.
Kokoomusta tuki maaliskuussa 22,9, sosiaalidemokraatteja 21,2 ja keskustaa 20,7 prosenttia vastaajista."

18

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppinen

      Keskusta on suurin puolue eduskunnassa ja ylivoimaisesti suurin puolue kunnallispolitiikassa ilman päivittäistä galluppien mittaustakin.
      Mitenhän tämä maa makaisi ilman keskustaa? Luultavasti leipä ostettaisiin kopekoilla!

    • pohjosen mies

      Etelän miehet kun pääsee tekemään asian tuntija arvioita niin aina meni pieleen että napsahti. Etelän miehet ennusti vuosi sadan rankimmat tulvat moneen vuosikymmeneen ja kun rakennetaan kolme uutta ydin voimalaa niin sähkön hinta laskee. Kaikki etelän miesten valeita.
      Eihä etelän mies osaa ennusta keskustakaa kannatusta, äänestäjähä sen tekee!!

    • puolueeseen..

      no mikäs siinä kun hyvin menee niin menköön,,

      • naytetaan niille

        Nyt,kun meilla menee hvyin,niin Mikko Alatalo voisi saveltaa oman kappaleen meille.Kappaleen nimi voisi olla vaikka Risusavotta Blues.


      • vasemmistolaisittain
        naytetaan niille kirjoitti:

        Nyt,kun meilla menee hvyin,niin Mikko Alatalo voisi saveltaa oman kappaleen meille.Kappaleen nimi voisi olla vaikka Risusavotta Blues.

        Huhtikuussa illansuussa jätkä tekee näin, anuspuut hän uittaa, tilit kuittaa aina eeltäpäin. Lauantaina kääntää aina paidan nurinpäin, kun kylille käy viheltäin:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, ai, ai, se kuumeen mieheen loi.
        Anustabbi , syömmen snadi, sorjin päällä maan, syksyn tullen kai jo sullen kihlat ostetaan. Sitten näitä meidän häitä viikko tanssitaan ja kuorossa näin lauletaan:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, aijai, aijaijaijaa, se kuumeen mieheen loi.

        Ukki


      • Näin on näreet
        vasemmistolaisittain kirjoitti:

        Huhtikuussa illansuussa jätkä tekee näin, anuspuut hän uittaa, tilit kuittaa aina eeltäpäin. Lauantaina kääntää aina paidan nurinpäin, kun kylille käy viheltäin:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, ai, ai, se kuumeen mieheen loi.
        Anustabbi , syömmen snadi, sorjin päällä maan, syksyn tullen kai jo sullen kihlat ostetaan. Sitten näitä meidän häitä viikko tanssitaan ja kuorossa näin lauletaan:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, aijai, aijaijaijaa, se kuumeen mieheen loi.

        Ukki

        Sano ukki kun Jomppea jyysti...(vaha Kempeleläinen tokaisu)


    • wsxedc

      Hommaan saadaan luotettava tulos noin vuoden kuluttua.

    • vaalit.

      lähestyy eikä kannatus nouse eikä ihme niin onnetonta oppositiopolitiikka on ollut

      • ölmäöl

        .. siis viimeaikaisissa gallupeissa Demareiden ja kokoomuksen kannatus on mitattu n. 2 prosenntyksikkö ylemmäs ja Kepun vastaavasti saman verran alemmas, ilmeisesti Gallup-otanta on eteläsuomipainotteinen. Esim eurovaalit: DEMAREILLE luvattiin gallupeissa n. 20 % ja tuli 18 % (ILAMN MITROA 15 % !!!) ja KEPUN piti pudota 15 %:iin ja tuli n. 20 % ..


      • galluptutkimus
        ölmäöl kirjoitti:

        .. siis viimeaikaisissa gallupeissa Demareiden ja kokoomuksen kannatus on mitattu n. 2 prosenntyksikkö ylemmäs ja Kepun vastaavasti saman verran alemmas, ilmeisesti Gallup-otanta on eteläsuomipainotteinen. Esim eurovaalit: DEMAREILLE luvattiin gallupeissa n. 20 % ja tuli 18 % (ILAMN MITROA 15 % !!!) ja KEPUN piti pudota 15 %:iin ja tuli n. 20 % ..

        kepun kannalta olisi sellainen, jossa otannasta jätettäisiin etelän suurkaupunkien ja niiden lähiympäristöjen asukkaat pois. Nehän edustavat vain n. 2 milj. suomalaista, joten ei sillä mitään merkitystä galluptuloksiin olisi. Vai olisiko sittenkin?


    • huolittu.

      hyvän näköne muija

      • Vito Cepuliano

        Ei ihme että maan asiat ovat päin helvettiä!


      • kyllä.
        Vito Cepuliano kirjoitti:

        Ei ihme että maan asiat ovat päin helvettiä!

        minulle kelpais


    • KEPUlaisen mielestä puolueeton tutkimus olisi se, joka tehtäisiin maamiesseuran ulkohuussissa pienessä ponupöhnässä. Siinä KEPU olisi varmaan suurin puolue.

      Todellisessa elämässä agraaripuolue KEPUn kannatus on hiipumassa. Seuraavissa vaaleissa KEPU joutuu oppositioon ja ei sieltä enään nouse. Sinipunaa pukkaa jo.

      • toiveesi eivät

        nyt kuitenkaan muutu faktoiksi. Valitettavasti.

        Montako sataa kertaa on sinunkin apinan höpinät menneet perseelleen?? Kukapa niitä viitsisi edes laskea...


      • viimeisten..

        kyselyjen mukaan..


    • Transit_mies
      • arvio..

        ja kiitti hyvästä linkistä, kuinka tuo onkin jäänyt huomaamatta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe