Keskustan kannatus huippu

lukemissa..

jos kannatus mittaukset tehtäisiin puolueettomasti Keskusta olisi suurin puolue mikä on huipputulos pääministeri puolueelle..

"Keskusta on kirinyt kiinni kokoomuksen ja Sdp:n etumatkaa, kertoo Yle Uutiset. Maaliskuun puoluekannatusmittauksessa kokoomuksen suosio laski hieman eli 0,7 prosenttiyksikköä, Sdp:n lukemat pysyivät ennallaan ja keskustan kannatus nousi 1,1 prosenttiyksikköä.
Kokoomusta tuki maaliskuussa 22,9, sosiaalidemokraatteja 21,2 ja keskustaa 20,7 prosenttia vastaajista."

18

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppinen

Keskusta on suurin puolue eduskunnassa ja ylivoimaisesti suurin puolue kunnallispolitiikassa ilman päivittäistä galluppien mittaustakin.
      Mitenhän tämä maa makaisi ilman keskustaa? Luultavasti leipä ostettaisiin kopekoilla!

• pohjosen mies

Etelän miehet kun pääsee tekemään asian tuntija arvioita niin aina meni pieleen että napsahti. Etelän miehet ennusti vuosi sadan rankimmat tulvat moneen vuosikymmeneen ja kun rakennetaan kolme uutta ydin voimalaa niin sähkön hinta laskee. Kaikki etelän miesten valeita.
      Eihä etelän mies osaa ennusta keskustakaa kannatusta, äänestäjähä sen tekee!!

• puolueeseen..

no mikäs siinä kun hyvin menee niin menköön,,

• naytetaan niille

Nyt,kun meilla menee hvyin,niin Mikko Alatalo voisi saveltaa oman kappaleen meille.Kappaleen nimi voisi olla vaikka Risusavotta Blues.

• vasemmistolaisittain
        naytetaan niille kirjoitti:

Nyt,kun meilla menee hvyin,niin Mikko Alatalo voisi saveltaa oman kappaleen meille.Kappaleen nimi voisi olla vaikka Risusavotta Blues.

Huhtikuussa illansuussa jätkä tekee näin, anuspuut hän uittaa, tilit kuittaa aina eeltäpäin. Lauantaina kääntää aina paidan nurinpäin, kun kylille käy viheltäin:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, ai, ai, se kuumeen mieheen loi.
        Anustabbi , syömmen snadi, sorjin päällä maan, syksyn tullen kai jo sullen kihlat ostetaan. Sitten näitä meidän häitä viikko tanssitaan ja kuorossa näin lauletaan:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, aijai, aijaijaijaa, se kuumeen mieheen loi.

Ukki

• Näin on näreet
        vasemmistolaisittain kirjoitti:

Huhtikuussa illansuussa jätkä tekee näin, anuspuut hän uittaa, tilit kuittaa aina eeltäpäin. Lauantaina kääntää aina paidan nurinpäin, kun kylille käy viheltäin:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, ai, ai, se kuumeen mieheen loi.
        Anustabbi , syömmen snadi, sorjin päällä maan, syksyn tullen kai jo sullen kihlat ostetaan. Sitten näitä meidän häitä viikko tanssitaan ja kuorossa näin lauletaan:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, aijai, aijaijaijaa, se kuumeen mieheen loi.

Ukki

Sano ukki kun Jomppea jyysti...(vaha Kempeleläinen tokaisu)

• wsxedc

Hommaan saadaan luotettava tulos noin vuoden kuluttua.

• vaalit.

lähestyy eikä kannatus nouse eikä ihme niin onnetonta oppositiopolitiikka on ollut

• ölmäöl

.. siis viimeaikaisissa gallupeissa Demareiden ja kokoomuksen kannatus on mitattu n. 2 prosenntyksikkö ylemmäs ja Kepun vastaavasti saman verran alemmas, ilmeisesti Gallup-otanta on eteläsuomipainotteinen. Esim eurovaalit: DEMAREILLE luvattiin gallupeissa n. 20 % ja tuli 18 % (ILAMN MITROA 15 % !!!) ja KEPUN piti pudota 15 %:iin ja tuli n. 20 % ..

• galluptutkimus
        ölmäöl kirjoitti:

.. siis viimeaikaisissa gallupeissa Demareiden ja kokoomuksen kannatus on mitattu n. 2 prosenntyksikkö ylemmäs ja Kepun vastaavasti saman verran alemmas, ilmeisesti Gallup-otanta on eteläsuomipainotteinen. Esim eurovaalit: DEMAREILLE luvattiin gallupeissa n. 20 % ja tuli 18 % (ILAMN MITROA 15 % !!!) ja KEPUN piti pudota 15 %:iin ja tuli n. 20 % ..

kepun kannalta olisi sellainen, jossa otannasta jätettäisiin etelän suurkaupunkien ja niiden lähiympäristöjen asukkaat pois. Nehän edustavat vain n. 2 milj. suomalaista, joten ei sillä mitään merkitystä galluptuloksiin olisi. Vai olisiko sittenkin?

• huolittu.

hyvän näköne muija

• Vito Cepuliano

Ei ihme että maan asiat ovat päin helvettiä!

• kyllä.
        Vito Cepuliano kirjoitti:

Ei ihme että maan asiat ovat päin helvettiä!

minulle kelpais

• KEPUlaisen mielestä puolueeton tutkimus olisi se, joka tehtäisiin maamiesseuran ulkohuussissa pienessä ponupöhnässä. Siinä KEPU olisi varmaan suurin puolue.

Todellisessa elämässä agraaripuolue KEPUn kannatus on hiipumassa. Seuraavissa vaaleissa KEPU joutuu oppositioon ja ei sieltä enään nouse. Sinipunaa pukkaa jo.

• toiveesi eivät

nyt kuitenkaan muutu faktoiksi. Valitettavasti.

Montako sataa kertaa on sinunkin apinan höpinät menneet perseelleen?? Kukapa niitä viitsisi edes laskea...

• viimeisten..

kyselyjen mukaan..

• Transit_mies
      • arvio..

ja kiitti hyvästä linkistä, kuinka tuo onkin jäänyt huomaamatta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe