Ideoita kaivataan

'''''<>'''''

Minut on pyydetty kummiksi, mutta ei aavistustakaan mitä lahjaksi vauvalle. Onko hyviä ideoita eli mitkä ovat olleet parhaita lahjoja vauvoillenne?

7

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara88

Itse mietein muutama kuukausi aivan samaa.. Kannattaa mennä ihan koruliikkeeseen ja kysyä mitä on tarjolla, valokuva kehys päivästä, sormuksia, lippaita mihin saa maitohampaat jne. lusikka on mielestäni hieman turha??

• Anonyymi

Ehkä kannattaa ajatella tulevaisuutta ajatellen?

"Kannattaa mennä ihan koruliikkeeseen ja kysyä mitä on tarjolla, valokuva kehys päivästä, sormuksia, lippaita mihin saa maitohampaat"

Uskomatonta lässytystä. Ensinnäkin tuolla vastaajalla ei luultavasti ole omaa elämää, koska hän puhuu kuten muutkin. "Kannattaa mennä ihan..." Tuolla tavalla puhuvat uskottavuusideologiaan turvaavat, kun matkiminen osataan, ja vallan antaminen muille osataan. Nähdään kuka on itseä "korkeampi", ja aletaan matkia sitä, että ollaan yhtä uskottavia.

Minun mieheni opetti, että muut on navetassa.

• kummitätsy

Olen kolmen lapsen kummi ja itse koin joka kerta, että enemmän siinä kai vanhempia muistettiin kuin sitä lasta. Vauvallehan se on ihan se ja sama, onko jotain lahjaa tai ei. Tosin sosiaalinen paine on kyllä sellainen, ettei ihan ilmankaan voi ristiäisiin mennä. Varsinkaan jos olet kummi. Ja onhan se sitten isompana kiva kun on se kummilusikka (vasinkin jos se on sellainen jota voi ihan oikeasti käyttää) tai jotain muuta pysyvää. Nyt täytyy sanoa, että törmäsin omaan esteettiseen ja ekologiseen ajatusmaailmaani sopivaan lahjaideaan www.kaskummaa.fi sivuilla. Ja siellä erityisesti se kierrätysalumiinista valmistettu Keinu-ikkunakoru oli sellainen joka miellytti kovasti. Käy vilkaseen jos on vielä ajankohtaista... Tai muutenkin :)

• Anonyymi

"Vauvallehan se on ihan se ja sama, onko jotain lahjaa tai ei"

Ai sitä on kysytty siltä? Uskomatonta miten vähän ihmiset tietää elämästä!

• Anonyymi

Mikä on lapsen luonne? Sen mukainen lahja.
      Jos ihminen ei tiedä astrologiasta, eli luonneidentiteetistä mitään, hän ei myöskään voi täysin ymmärtää lapsen myöhempiä tarpeita, mielipiteitä ja käytöstä.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17228669/horoskooppimerkit-ja-lahjat

Minua ei kiinnosta teidän uskonne, koska usko ei ole tiedon väärti, ja on eri asia puhua uskon, kuin kokemuksen pohjalta.

Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta kun helppoa elämää elävät ei tiedä mitään syvällisempää, eivätkä osaa hakea tietoa, ja liian monet tuomitsevat ihmisen yhden merkin perusteella. Kiinalaista ja länsimaista ei saisi erottaa toisistaan.
        Jos kuka vähääkään tajuaa mitä aika on, niin tietää, että vuodella, kuukaudella, päivällä ja kellon ajalla on vaikutusta. Planeettojen kierto ei pysähdy, ja tähdet eivät valehtele.

Mikä on lapsen vuosiluonne (kiin.) ja nouseva merkki, sekä elementti? Mikä länsimaalainen merkki ja nouseva? Minkä tähdistön suunnassa mikäkin planeetta?

https://astro.cafeastrology.com/natal.php

Tee kartta ja katso selitykset. Tee se mielummin google chromen kautta, jossa on kääntäjä. Minä löysin itseni tuon avulla.
        Nyt minulla on lippu korkealla, ja olen ylpeä luonneidentiteetistäni (LID).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17228669/horoskooppimerkit-ja-lahjat

Minua ei kiinnosta teidän uskonne, koska usko ei ole tiedon väärti, ja on eri asia puhua uskon, kuin kokemuksen pohjalta.

Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta kun helppoa elämää elävät ei tiedä mitään syvällisempää, eivätkä osaa hakea tietoa, ja liian monet tuomitsevat ihmisen yhden merkin perusteella. Kiinalaista ja länsimaista ei saisi erottaa toisistaan.
        Jos kuka vähääkään tajuaa mitä aika on, niin tietää, että vuodella, kuukaudella, päivällä ja kellon ajalla on vaikutusta. Planeettojen kierto ei pysähdy, ja tähdet eivät valehtele.

Mikä on lapsen vuosiluonne (kiin.) ja nouseva merkki, sekä elementti? Mikä länsimaalainen merkki ja nouseva? Minkä tähdistön suunnassa mikäkin planeetta?

https://astro.cafeastrology.com/natal.php

Tee kartta ja katso selitykset. Tee se mielummin google chromen kautta, jossa on kääntäjä. Minä löysin itseni tuon avulla.
        Nyt minulla on lippu korkealla, ja olen ylpeä luonneidentiteetistäni (LID).

Ja selvyydeksi: olen siis sama joka kysy mikä on lapsen luonne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      280
      2554
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1374
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1251
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1188
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe