Miksi työkaverini ei tykkää siitä että tulen aikaisemmin häntä töihin?? Ihmettelen...
Olen ollut todella väsynyt pitkän aikaa ja tullut töihin liukuman viimeisillä minuuteilla ja nyt
olen piristynyt ja olo on hyvä, eli pääsen hyvin sängystä ylös ja töihin mutta työkaverini ei siitä tykkää.
Nyt on alkanut ihan jännittää mennä aikasin töihin että mitä ivailua ja ihme käytöstä tulee pitkin päivää.
Minulla on kyllä omat teoriani tästä mutta haluaisin kuulla mitä muut tämmöisestä ajattelevat.
Onhan se väärin että pitää miettiä viittiikö mennä aikaisin ja ajoissa töihin pilaamaan päivänsä.
Mitenhän voisin toimia järkevästi tällaisessa tilanteessa etten hermostu tuollaiseen käytökseen?
Menen tietenkin samaan tapan töihin mutta riski hyvästä päivästä on iso...
Ymmällä tästä...
5
229
Vastaukset
sitä työkaverilta itteltään?
Saisit varmaan siltä oikeemman vastauksen kun näistä meidän arpajaisista.
No arvon kuitenkin, ehkä se haluaa rauhassa palstailla duunin koneella aamuisin ;)- Kirjoittaja
Se olikin mielessäni mutta jos kysyn niin hän kieltää sen...kuka nyt tuollaista myöntäisi.
Mutta kiitos vastauksesta :)
seuraavanlainen (arvottu tämäkin kait :D) Työtoverisi on olettanut olevansa työnantajan silmissä ns tunnollisempi työntekijä aloittaessaan työt ennen sinua ja nyt hän kokee sinut uhkaksi kuvitellulle asemalleen. Onko työpaikallanne mahdollisesti leijumassa lomautuksen, irtisanomisten tai supistamisten uhkaa?
- Kirjoittaja
Kiitos sinullekkin vastauksesta.
Tätä itsekkin ajattelin, halusin tukea päätelmiini ja uskon sen olevan oikea myös...tänään muuten sama juttu, huomaan sen vaikka yrittää piilotella sitä ja "kostoa" voin vain odotella:) Oikeesti
Lapsellista vanhemmallata työntekijältä, nämä ei ole ensimmäisiä kertoja, siksi tiedän mitä odottaa. Kirjoittaja kirjoitti:
Kiitos sinullekkin vastauksesta.
Tätä itsekkin ajattelin, halusin tukea päätelmiini ja uskon sen olevan oikea myös...tänään muuten sama juttu, huomaan sen vaikka yrittää piilotella sitä ja "kostoa" voin vain odotella:) Oikeesti
Lapsellista vanhemmallata työntekijältä, nämä ei ole ensimmäisiä kertoja, siksi tiedän mitä odottaa.että miksi sun tai sun työtoverin pitäisi mennä aikaisemmin töihin kuin tarpeen on ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511