4. HTT:ssa (Hevosmiesten Tieto Toimisto) liikkuu huhuja, että Mestis olisi antanut kahdelle Mestis-seuralle harkinta-aikaa mietttiä, onko heillä resursseja pelata ensi kaudella Mestistä! Mutta korostan, että nämä huhut ovat peräisin HTT:sta. Jos nyt pitäisi näitä mahdollisia seuroja veikkailla, niin lähtisin itse osastolta Sport/HeKi/LeKi/SaPKo.
RoKi nousee takaisin?!
sinitonic
4
425
Vastaukset
- jokipojat
No ei se ainakaan SaPKo ole onneksi. Siellä väsätään jo lujaa ensi kauden Mestisjoukkuetta, kävin nimittäin kylässä.
- mies savosta
Miksi SaPKo ei ole vieläkään liigassa?
- Hirttomies
Ainakin jos nimilistaa kattoo: Pekka Lahikainen, Anssi Virkki, Ville Tenovaara, Niko Laakkonen, Eero Räisänen, Pekka Niemimaa, Marko Mäenpää, Ville-Pekka Puurtinen! http://www.jatkoaika.com/mestis.php?sivu=uutiset&id=10691 Niin kyseessä on korkeintaan Suomisarjan rosteri. Nää uudethan on jostain nuorten I- ja II-divisioonista ja Rantasalmelta. En usko että Jorille olis kelvannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470