Apua, minulla on rasiallinen kymmenensenttisiä Stipa tenuissiman taimia. En saa mistään selville kuinka monta laitetaan minkä kokoiseen ruukkuun. Pistin äsken muutaman lävistäjältään ehkä 15 cm ruukkuun. Näytti kyllä tosi aneemiselta. Kasvaako ne vahvasti? Vai pannaanko ruukku pullolleen taimia, vaiko pikkuruukkuun vain yksi yksinäinen? Hirveän huonosti saa mitään neuvoja netistä tähän pulmaan.
Lisäksi aion tehdä jotain niin höpsöä, että yritän saada ne ruukut kesällä menestymään länsiparvekkeellani, toivottavasti ei ihan syntyneenä kuollut ajatus...
hentohöyhenheinän koulinta
2
696
Vastaukset 2
- Höyhentäjä
Niin siis itse kylvin tähän asti. Ja hyvin muuten itivät!
Jos kasvattaa ruukuissa heiniä, ehkä paras on koulia hennot alut tupsuina, osa saattaa kuitenkin kuolla. Jos koulii liian paljon yhteen ruukkuun, peli ei suinkaan ole menetetty, vaan ainahan sen pystyy jakamaan taas uudelleen. Eli tässä tapauksessa enempi on parempi ja sitten vaan seurailet tilannetta.
Uskon että länsipuolella menestyvät oikein hyvin, muistat vaan ettet ylikastele. Ruohot kestävät paremmin kuivaa kuin märkää! Ja liika lannoite on pahasta, korsista tulee liian pehmeitä ja koko kasvi kituu.
Ja odotappa kunhan se röyhähtää kasvuun. Kun pääsee alkuun, kasvu on todella nopeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231004- 71912
- 103906
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha570845- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 66635
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627