vuosikymmenien perinteinen lauantain-Lihamure kodissamme ei toteudu!
paikkakunnaltamme loppui jauhelija jo eilen,aamulla ajoin yli 100km paikalliseen supermarkettiin jossa todettiin eioota jauhelihan suhteen niin tuorreessa kuin pakkasessakin.
Lapsemme tuhrasivat itku kurkussa kun kerroin heille uutiset.
suunnittelen huomenna ennen kukonnousua ajaa rakkaan ja kaikkivoivan naapurimme Ruotsin kuningaskunnan loppumattomalle lihatiskille jauhelihan hakuun.
lapset itkee ei Jauhelihaa!
15
184
Vastaukset
- voihan trolli
Jos olisi totta olisit mennyt tietenkin lihatiskille ja ostanut palan lihaa sekä pyytänyt jauhamaan sen kaupassa. Näin toimien saa aina hyvälaatuista jauhelihaa.
- Nollåtta
mutta tulee kalliiksi jos jauhelihan tekee oikeasta lihasta.
suojakaasuun pakatut jauhetut teurasjätteet on puolet halvempaa.
- Veiaa
itse ,niin meillä tehdään !
- Huva mullu
On sosun antama tytö joka jauha kaikki vuohen liha ja pasista kebab. Huva on sita suoda.
- syökääkanaa
Huva mullu kirjoitti:
On sosun antama tytö joka jauha kaikki vuohen liha ja pasista kebab. Huva on sita suoda.
mistä perkeleestä sä luulet,että jauheliha sitten tehdään jos ei oikeasta lihasta,perunoista vai.ja sikstoiseksi jauhelihaa ei paljonkannata ostaa,ainakun liha jauhetaan sen pilaantumisriski suurenee.
- Risasuu
Kahdesti olen puraissut niin kovasti luunpalaseen valmiiksipakatussa jauhelihassa, että 2 poskihammasta on myös lohjennut isosti. Sen jälkeen en ole ostanut jauhelihaa, kun lähiseudulla ei ole kauppaa, joka jauhaisi itse lihansa ja pienemmän sihdin läpi.
- tomaliha
Meidän ns. lähikaupassa oli tapana laittaa tomaattia sekaan antamaan väriä huonolaatuiselle jauhettavalle lihalle. Ne tomaatitkaan eivät olisi kelvanneet ihmisravinnoksi.
vai oikein hampaat hajinnut kun verenhimossasi puret lihaa. Lopeta se eläinrääkkäys ja siirry kasviksiin!!!
- ;mummeli;;
Ei ollut meidänkään osuuskaupassa moista herkkua, mutta Lidlissä oli ja vielä suomalaista. Osuuskaupassa oli vain filettiä, ostin sitä hätäpäissäni. Tuoretta ruisleipää kaipaan, kun en osaa sitä leipoa tai en viitsi opetella tai hakea leipomolta suoraan.
Suomen ruokahuolto on tosi haavottuvaista!!!! Siitä pitäisi olla huolissaan eikä jostakin Tiurasta. Kyllä näitä "susannasievisiä" maasamme riittää. Tyhjät vain kolisee. - paskat,.,.,.
syö enää mitää
- halpaa
Mä ampusi pari napuri kissa ja pari rotta. Mulla oma mylly, josta mä myydä ny naapureille hyvä liha.
- T. Rolli
eikö pullamössöt saaneetkaan lemppariruokaa.
ehkä nämäkin verenhimoiset lapset nyt siirtyvät kasvisruokaan...
- NO_NWO
Ihan että jauheliha loppunut, käytä soijarouhetta ja naperot ei huomaa edes eroa.
Bonuksena elimistönne kiittävät ja tehotuotanto ajetaan samalla alas.
Lue vielä muuta infoa, sillä tunnut elävät iloisesti ja kuplassa vailla todellisuutta.
http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/ - syöjäsolu
lapsiparat; ei jauhelihaa!!! Kyllä nyt pitää ottaa lapset huostaan, jos ei niille raukoille saada jauhelihaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin892401Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141630Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010