lapset itkee ei Jauhelihaa!

hyi hyi Suomi!!!

vuosikymmenien perinteinen lauantain-Lihamure kodissamme ei toteudu!
paikkakunnaltamme loppui jauhelija jo eilen,aamulla ajoin yli 100km paikalliseen supermarkettiin jossa todettiin eioota jauhelihan suhteen niin tuorreessa kuin pakkasessakin.
Lapsemme tuhrasivat itku kurkussa kun kerroin heille uutiset.
suunnittelen huomenna ennen kukonnousua ajaa rakkaan ja kaikkivoivan naapurimme Ruotsin kuningaskunnan loppumattomalle lihatiskille jauhelihan hakuun.

15

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan trolli

Jos olisi totta olisit mennyt tietenkin lihatiskille ja ostanut palan lihaa sekä pyytänyt jauhamaan sen kaupassa. Näin toimien saa aina hyvälaatuista jauhelihaa.

• Nollåtta

mutta tulee kalliiksi jos jauhelihan tekee oikeasta lihasta.
        suojakaasuun pakatut jauhetut teurasjätteet on puolet halvempaa.

• Veiaa

itse ,niin meillä tehdään !

• Huva mullu

On sosun antama tytö joka jauha kaikki vuohen liha ja pasista kebab. Huva on sita suoda.

• syökääkanaa
        Huva mullu kirjoitti:

On sosun antama tytö joka jauha kaikki vuohen liha ja pasista kebab. Huva on sita suoda.

mistä perkeleestä sä luulet,että jauheliha sitten tehdään jos ei oikeasta lihasta,perunoista vai.ja sikstoiseksi jauhelihaa ei paljonkannata ostaa,ainakun liha jauhetaan sen pilaantumisriski suurenee.

• Risasuu

Kahdesti olen puraissut niin kovasti luunpalaseen valmiiksipakatussa jauhelihassa, että 2 poskihammasta on myös lohjennut isosti. Sen jälkeen en ole ostanut jauhelihaa, kun lähiseudulla ei ole kauppaa, joka jauhaisi itse lihansa ja pienemmän sihdin läpi.

• tomaliha

Meidän ns. lähikaupassa oli tapana laittaa tomaattia sekaan antamaan väriä huonolaatuiselle jauhettavalle lihalle. Ne tomaatitkaan eivät olisi kelvanneet ihmisravinnoksi.

• vai oikein hampaat hajinnut kun verenhimossasi puret lihaa. Lopeta se eläinrääkkäys ja siirry kasviksiin!!!

• ;mummeli;;

Ei ollut meidänkään osuuskaupassa moista herkkua, mutta Lidlissä oli ja vielä suomalaista. Osuuskaupassa oli vain filettiä, ostin sitä hätäpäissäni. Tuoretta ruisleipää kaipaan, kun en osaa sitä leipoa tai en viitsi opetella tai hakea leipomolta suoraan.
      Suomen ruokahuolto on tosi haavottuvaista!!!! Siitä pitäisi olla huolissaan eikä jostakin Tiurasta. Kyllä näitä "susannasievisiä" maasamme riittää. Tyhjät vain kolisee.

• paskat,.,.,.

syö enää mitää

• halpaa

Mä ampusi pari napuri kissa ja pari rotta. Mulla oma mylly, josta mä myydä ny naapureille hyvä liha.

• T. Rolli

eikö pullamössöt saaneetkaan lemppariruokaa.

• ehkä nämäkin verenhimoiset lapset nyt siirtyvät kasvisruokaan...

• NO_NWO

Ihan että jauheliha loppunut, käytä soijarouhetta ja naperot ei huomaa edes eroa.
      Bonuksena elimistönne kiittävät ja tehotuotanto ajetaan samalla alas.

Lue vielä muuta infoa, sillä tunnut elävät iloisesti ja kuplassa vailla todellisuutta.
      http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/

• syöjäsolu

lapsiparat; ei jauhelihaa!!! Kyllä nyt pitää ottaa lapset huostaan, jos ei niille raukoille saada jauhelihaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      63
      3776
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3159
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      89
      2401
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1630
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1398
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1270
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      40
      1182
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      50
      1011
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1011
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1010
    Aihe