Ilkan kuulumiset

Mitäs sille

Ilkka Jääskelälle nykyään kuuluu? Se on jäänyt jotenkin niin elävästi mieleen kun se oli niin hassun hauska pelle, jolla oli aina niitä vitsejä. Eikös se tenhyt jonkin huumorilevynkin samoihin aikoihin kuin Jope Ruonansuu?

14

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "fasu"

      http://www.ilkkajii.webs.com
      Ei ole päivitetty vähään aikaan, mutta siellä on meiliosoitekin jos tahdot jutella Ilen kaa :)

      Huumorilevystä en tiedä, mutta hengellistä levyä on suunnitellut jo pitkään. Uskon että se olisi ihan mahdollinen projekti, vaikkei muuten löytäisikään sopivaa levy-yhtiötä. Esim. Aikamedia varmasti kustantaisi.

      Mutta sitä ei ilmeisesti ole vielä toistaiseksi saanut aikaiseksi... Harmi. Mie ostaisin :)

      Muutoin käsittääkseni sille kuuluu ihan hyvää. Mitä pieniä sisäpiirijuttuja Ilkan tämän hetken menoista olen kuullut, niin on nyt paljon onnellisempi kuin silloin kun reissasi ympäriinsä laulamassa. Opiskelee ja urheilee.

      • cix

        Olen kuullut, että Ilkka olisi ala-asteella opettajana.


      • "fasu"

        Ilkka juontaa tällä hetkellä TV7-kanavalla (kristillinen TV-kanava) huumoripitoista keskusteluohjelmaa, nimeltä "Kenkälaatikko", jossa vierailee gospelbändejä ja -artisteja. Jaksot katsottavissa netistä http://www.tv7.fi (Ohjelma-arkisto)

        Lisäksi hän esiintyy joululevyllä "Rakkain joululauluni", ja juontaa 26.12. "Parempi elämä" -joulukonsertin, jossa laulaa myös itse ainakin yhden laulun.

        Tuskin on suurempaa comebackia tekemässä. Mutta ainakin tuota Kenkälaatikko-ohjelmaa katsoessa huomasi että nyt Ilkka tekee sitä mistä oikeasti tykkää. Ja se on tärkeintä.


      • "fasu"
        "fasu" kirjoitti:

        Ilkka juontaa tällä hetkellä TV7-kanavalla (kristillinen TV-kanava) huumoripitoista keskusteluohjelmaa, nimeltä "Kenkälaatikko", jossa vierailee gospelbändejä ja -artisteja. Jaksot katsottavissa netistä http://www.tv7.fi (Ohjelma-arkisto)

        Lisäksi hän esiintyy joululevyllä "Rakkain joululauluni", ja juontaa 26.12. "Parempi elämä" -joulukonsertin, jossa laulaa myös itse ainakin yhden laulun.

        Tuskin on suurempaa comebackia tekemässä. Mutta ainakin tuota Kenkälaatikko-ohjelmaa katsoessa huomasi että nyt Ilkka tekee sitä mistä oikeasti tykkää. Ja se on tärkeintä.

        Joulukonsertti siis SuomiTV:llä klo 11, mikäli ketään kiinnostaa :)


    • 323

      Joku muukin ikävöi Ilkkaa yhdessä lehdessäkin jonka luin. Oli kirjoittanut lehden terveisiä julkkikselle palstalle.

    • ilezio

      Ilkkahan lauloi hienosti joululaulun tossa suomitvn konsertissa. Ja juonsi ammattimaisesti, välillä oli sopivasti hauskaa juttuakin

      • Totta...

        Juontaminen taitaa olla Ilkan juttu. Mutta kyllä laulukin sujuu :)


    • Vaikuttunut

      Ilkka lauloi upeasti veljensä Heikin kanssa Kangasalan kirkossa juuri äsken. (Tuli netissä suorana) Ja konsertti oli huikea menestys aplodeista päätellen, niissä oli kyllä enemmän kuin pelkkää kohteliaisuutta.

      Olkoon kirkkokonsertteja tai mitä hyvänsä, mutta Ilkka takaisin keikoille! Laulajana todella aliarvostettu.

    • Uskis-musaa

      Ilkan toive musiikkiuran jatkamisesta gospelin puolella näyttää toteutuneen...

      Ilkka laulaa tällä viikolla julkaistavalla hengellisellä kokoelmalevyllä Pitkä kirja 3. Levy julkaistaan viikonlopun juhannuskonferenssin yhteydessä.

      Ilkka lauloi myös ensimmäisellä Pitkä kirja -levyllä vuonna 2007 kaksi laulua, jotka soivat yhä säännöllisesti Radio Deillä.
      Juuri äsken tuli maistiaiset tulevalta levyltä, Ilkan laulama biisi, josta huomasi selvästi Ilkan kehittyneen myös laulajana. Ääntä riittää muuhuinkin kuin hempeisiin balladeihin.

      Kangasalan kirkossa esiintymisen yhteydessä oli ilmeisesti jotain puhetta Pekka Simojoen kanssa Ilkan omasta gospel-levystä. Saattoi olla pelkkä heitto, mutta ihan mahdollista. Simojoki on vaikutusvaltainen kumppani ja suosittelija, ja oli mukana Ilkan siskonkin gospel-levyllä, jossa Ilkkakin lauloi...

    • jk

      hän onnala-astela opetjnna

    • jKr.

      Tuskin se Ilkka haluaakaan enää ryhtyä kokopäiväiseksi laulaja-artistiksi. Gospelin puolella musiikilla itsensä elättäviä on muutenkin vähänlaisesti...
      Ilkka haluaa olla ensisijaisesti opettaja, ja tehdä musiikkia vain sivutoimisesti. Ja juontohommia.

    • Joo joo

      Asia tuli selväksi. Mitä jos keskityttäisiin niihin idoleihin, jotka haluavat olla laulajia ja luoda uraa sillä saralla. Vaikka Ilkka olisi miten onnellinen opettaja-gospelmuusikkona, ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe