Ilkka Jääskelälle nykyään kuuluu? Se on jäänyt jotenkin niin elävästi mieleen kun se oli niin hassun hauska pelle, jolla oli aina niitä vitsejä. Eikös se tenhyt jonkin huumorilevynkin samoihin aikoihin kuin Jope Ruonansuu?
Ilkan kuulumiset
Mitäs sille
14949
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
Vastaukset 14
Vanhimmat
http://www.ilkkajii.webs.com
Ei ole päivitetty vähään aikaan, mutta siellä on meiliosoitekin jos tahdot jutella Ilen kaa :)
Huumorilevystä en tiedä, mutta hengellistä levyä on suunnitellut jo pitkään. Uskon että se olisi ihan mahdollinen projekti, vaikkei muuten löytäisikään sopivaa levy-yhtiötä. Esim. Aikamedia varmasti kustantaisi.
Mutta sitä ei ilmeisesti ole vielä toistaiseksi saanut aikaiseksi... Harmi. Mie ostaisin :)
Muutoin käsittääkseni sille kuuluu ihan hyvää. Mitä pieniä sisäpiirijuttuja Ilkan tämän hetken menoista olen kuullut, niin on nyt paljon onnellisempi kuin silloin kun reissasi ympäriinsä laulamassa. Opiskelee ja urheilee.
Olen kuullut, että Ilkka olisi ala-asteella opettajana.
Ilkka juontaa tällä hetkellä TV7-kanavalla (kristillinen TV-kanava) huumoripitoista keskusteluohjelmaa, nimeltä "Kenkälaatikko", jossa vierailee gospelbändejä ja -artisteja. Jaksot katsottavissa netistä http://www.tv7.fi (Ohjelma-arkisto)
Lisäksi hän esiintyy joululevyllä "Rakkain joululauluni", ja juontaa 26.12. "Parempi elämä" -joulukonsertin, jossa laulaa myös itse ainakin yhden laulun.
Tuskin on suurempaa comebackia tekemässä. Mutta ainakin tuota Kenkälaatikko-ohjelmaa katsoessa huomasi että nyt Ilkka tekee sitä mistä oikeasti tykkää. Ja se on tärkeintä.
Joulukonsertti siis SuomiTV:llä klo 11, mikäli ketään kiinnostaa :)
Joku muukin ikävöi Ilkkaa yhdessä lehdessäkin jonka luin. Oli kirjoittanut lehden terveisiä julkkikselle palstalle.
Ilkkahan lauloi hienosti joululaulun tossa suomitvn konsertissa. Ja juonsi ammattimaisesti, välillä oli sopivasti hauskaa juttuakin
Juontaminen taitaa olla Ilkan juttu. Mutta kyllä laulukin sujuu :)
Ilkka lauloi upeasti veljensä Heikin kanssa Kangasalan kirkossa juuri äsken. (Tuli netissä suorana) Ja konsertti oli huikea menestys aplodeista päätellen, niissä oli kyllä enemmän kuin pelkkää kohteliaisuutta.
Olkoon kirkkokonsertteja tai mitä hyvänsä, mutta Ilkka takaisin keikoille! Laulajana todella aliarvostettu.
Tuolta voi katsella ja kuunnella:
Vapun majatalo, osat 1 ja 2.
http://kla.fi/vapun-majatalo-0105-2011-osa1 (kohdasta 31.00-)
http://kla.fi/vapun-ajatalo0105-2011-osa2 (kohdasta 58.19-)
Ei välttämättä maailmanluokan konsertin tasoa, mutta ihan hienolta kuulostaa...
Toisessa osassa Ilkan osuus alkaakin kohdasta 39.00-
Mutta kyllä tuo koko ohjelmakin kannattaa katsoa, jos yhtään on kiinnostusta :)
Ilkan toive musiikkiuran jatkamisesta gospelin puolella näyttää toteutuneen...
Ilkka laulaa tällä viikolla julkaistavalla hengellisellä kokoelmalevyllä Pitkä kirja 3. Levy julkaistaan viikonlopun juhannuskonferenssin yhteydessä.
Ilkka lauloi myös ensimmäisellä Pitkä kirja -levyllä vuonna 2007 kaksi laulua, jotka soivat yhä säännöllisesti Radio Deillä.
Juuri äsken tuli maistiaiset tulevalta levyltä, Ilkan laulama biisi, josta huomasi selvästi Ilkan kehittyneen myös laulajana. Ääntä riittää muuhuinkin kuin hempeisiin balladeihin.
Kangasalan kirkossa esiintymisen yhteydessä oli ilmeisesti jotain puhetta Pekka Simojoen kanssa Ilkan omasta gospel-levystä. Saattoi olla pelkkä heitto, mutta ihan mahdollista. Simojoki on vaikutusvaltainen kumppani ja suosittelija, ja oli mukana Ilkan siskonkin gospel-levyllä, jossa Ilkkakin lauloi...
hän onnala-astela opetjnna
Tuskin se Ilkka haluaakaan enää ryhtyä kokopäiväiseksi laulaja-artistiksi. Gospelin puolella musiikilla itsensä elättäviä on muutenkin vähänlaisesti...
Ilkka haluaa olla ensisijaisesti opettaja, ja tehdä musiikkia vain sivutoimisesti. Ja juontohommia.
Asia tuli selväksi. Mitä jos keskityttäisiin niihin idoleihin, jotka haluavat olla laulajia ja luoda uraa sillä saralla. Vaikka Ilkka olisi miten onnellinen opettaja-gospelmuusikkona, ei kiinnosta.