Meidän kylässäkin osataan... Varmasti hienoja keskusteluja ym. tarjolla.
http://www.ultra-lehti.com/tapahtumat/aitimaa-juliste.jpg
Itseä kiinnostaa eniten tuo "Kristallityöskentely enkeleiden kanssa".
Viikonloppuaktiviteettia.
9
179
Vastaukset
- deckardkain
Markku Mäkinen - Luonnonhenget ja luonnon monimuotoisuus :D
(katsokaa kuva)- Tango_Delirium
Aika pelottava näky...
"Workshop 10€ Luonnonhenget, evoluution kiihtyminen ja 2012 muutokset luonnossa ja tietoisuudessa"
Jeash!
"Valo-olemuksesi aktivointi ja valmistautuminen 2012 tietoisuuteen (sis. harjoituksia)"
Mitähän erinomaista silloin 2012 tapahtuu, kun täytyy oikein valo-olemuksen aktivointiakin harjoitella?purje kirjoitti:
maailmanloppua, siis valmistautuvat uuteen ulottuvuuteen...
Toivottavasti pettymys ei ole ihan musertava sitten kun maailma ei lopukaan parin vuoden päästä.
- beenthere
Nosto
Kirjoitatko "Nosto" aina kun nostat maljan?
Mä olen nimittäin vetänyt samaan tahtiin ja olen turvat....
;o)- beenthere
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Kirjoitatko "Nosto" aina kun nostat maljan?
Mä olen nimittäin vetänyt samaan tahtiin ja olen turvat....
;o)Jos ei kestä kyydissä niin minkäs minä sille voin. Sinun täytyy alkaa harjoittelemaan kestävyyslajeja. Nosto! ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483