Meidän kylässäkin osataan... Varmasti hienoja keskusteluja ym. tarjolla.
http://www.ultra-lehti.com/tapahtumat/aitimaa-juliste.jpg
Itseä kiinnostaa eniten tuo "Kristallityöskentely enkeleiden kanssa".
Viikonloppuaktiviteettia.
9
181
Vastaukset 9
- deckardkain
Markku Mäkinen - Luonnonhenget ja luonnon monimuotoisuus :D
(katsokaa kuva)- Tango_Delirium
Aika pelottava näky...
"Workshop 10€ Luonnonhenget, evoluution kiihtyminen ja 2012 muutokset luonnossa ja tietoisuudessa"
Jeash!
"Valo-olemuksesi aktivointi ja valmistautuminen 2012 tietoisuuteen (sis. harjoituksia)"
Mitähän erinomaista silloin 2012 tapahtuu, kun täytyy oikein valo-olemuksen aktivointiakin harjoitella?purje kirjoitti:
maailmanloppua, siis valmistautuvat uuteen ulottuvuuteen...
Toivottavasti pettymys ei ole ihan musertava sitten kun maailma ei lopukaan parin vuoden päästä.
- beenthere
Nosto
Kirjoitatko "Nosto" aina kun nostat maljan?
Mä olen nimittäin vetänyt samaan tahtiin ja olen turvat....
;o)- beenthere
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Kirjoitatko "Nosto" aina kun nostat maljan?
Mä olen nimittäin vetänyt samaan tahtiin ja olen turvat....
;o)Jos ei kestä kyydissä niin minkäs minä sille voin. Sinun täytyy alkaa harjoittelemaan kestävyyslajeja. Nosto! ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???251036- 71922
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha591865- 48855
- 82748
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69654
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646